Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:70220000-9 Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості (Оренда Свердловини)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2022-02-01-001003-b 409ed5ef9ec84bd78de30f637cd1b315
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Костянтинівна Наумчук

+380666624339 tarasivka2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАРАСІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕШКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25650839
Місцезнаходження: 75140, Україна , Херсонська обл., Олешківський район село Тарасівка, ВУЛИЦЯ САДОВА будинок 101
Контактна особа: Лариса Костянтинівна Наумчук
+380666624339
tarasivka2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70220000-9: Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості


Якість послуг повина відповідати умовам даного договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
ДК 021:2015:70220000-9 Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості (Оренда Свердловини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75140, Україна, Херсонська область, Олешківський р-н, с. Тарасівка, вул. Садова, буд. 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 70220000-9 — Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

01 лютого 2022 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАРАСІВСЬКА ІСКРА"
#00488958
Переможець 36 000,00
UAH
01 лютого 2022 09:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 16:16
img20220216_16084392.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 16:14
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 09:37
скважина.pdf укладений
01 лютого 2022 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення сесії Виноградівської сільської ради №600 від 24.01.2022 року замовник перейменовано в Тарасівський опорний ліцей Виноградівської сільської ради Херсонського району Херсонської області, на підставі вище вказаного сторони домовились внести зміни до договору і викласти назву замовника в новій редакції: Тарасівський опорний ліцей Виноградівської сільської ради Херсонського району Херсонської області
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML