Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Транспортні послуги службовим легковим автомобілем
Очікувана вартість
105 462,00 UAH
UA-2022-01-31-005688-b ● 57a8d4bbebce46e99f13bd64773b4cf9
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунікацій Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43505247 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, б-р Шевченка, буд. 185 |
Контактна особа: |
Ольга Зуй +380671113203 43505247@mail.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 105 462,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 527,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказана в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8370 кілометри
Транспортні послуги службовим легковим автомобілем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, бульвар Шевченка, буд. 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60171000-7 — Прокат легкових автомобілів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 13:17 |
оголошення.docx | |
31 січня 2022 13:17 |
додаток 1.doc | |
31 січня 2022 13:17 |
додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-31-005688-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: КП "АТП ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", Код ЄДРПОУ:04014192
Дата подання: 11 лютого 2022 20:08
Щодо неправомірно рішення замовника
Нами, як учасником, було подано пропозицію для участі в закупівлі UA-2022-01-31-005688-b. 09 лютого 2022 року о 18:00 замовником в ЕСЗ було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особо № 6 від «09» лютого 2022 року.
Ми не погоджуємось з рішення Замовника з наступних підстав:
- Умовами оголошення замовника було передбачено вимогу, щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів). На підтвердження довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника.
*Аналогічними договорами в розумінні оголошення є договори на надання послуг аналогічних предмету закупівлі.
Копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками, не менше
2-х, що виконані у повному обсязі, а також документи, які підтверджують їх фактичне виконання;
Копії аналогічних договорів мають бути з підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Нами, як Учасником в складі пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів № 71 від 02 березня 2021 року, де зазначено два аналогічних договори, та безпосередньо надано самі договори.
- Договір № 12 від 19.03.2019 року та документи, що підтверджують його виконання
- Договір № 23/1 від 10.11.2020 року та документи, що підтверджують його виконання.
Виходячи з цього нами, як учасником, було в повному обсязі виконано вимоги замовника в даній частині оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, слід звернути увагу, що умовами оголошення, яке було розміщено в електронні системі закупівель НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО конкретних вимог до документів, які підтверджують фактичне виконання аналогічних договорів.
Щодо наступної підстави відхилення слід зазначити, що умовами оголошення передбачено вимоги до учасників, однією з таких вимог є: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на підтвердження такій вимогі учасники повинні надати Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників (або працівника), їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а також документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками.
В складі пропозиції Учасник надано довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 02.03.2021 № 70. На підтвердження законності взаємовідносин між працівниками та учасником в складі пропозиції надано накази на працівників.
Звертаємо Вашу увагу, що умовами оголошення, яке вами було розміщено у вільному доступі в електронні системі закупівель НЕ БУЛО встановлено вимогу, що учасники повинні надати документи, що підтверджують законність взаємовідносин з УСІМА працівника, інформація про яких надана в складі пропозиції учасника, а саме в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Виходячи з цього, Учасником в повній мірі було виконано вимоги замовника.
Щодо права підпису документів пропозиції повідомляємо наступне.
Умовами оголошення передбачено, що в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції, такими документами є: паспорт, ІПН, наказ.
Нами в складі пропозиції надано копію та оригінал паспорта директора та його ІПН, а також рішення Черкаської обласної ради від 26.06.2012 №16-33/VI про призначення Канівця В.І. на посаду директора комунального підприємства «АТП Черкаської обласної ради» та Наказ № 32/1-к від 26 червня 2012 року про призначення на посаду директора, що являє собою більш чим достатнє підтвердження повноважень керівника на підписання всіх документів пропозиції.
Крім того, відповідна інформація розміщена в вільному доступі за посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result що вкотре підтверджую повноваження директора.
Знімок екрану додається в документі прикріпленому нижче в форматі pdf
Враховуючи вище викладене, просимо повернути на кваліфікацію, скасувати рішення про відхилення № № 6 від «09» лютого 2022 року та визнати Учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТП ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" переможцем процедури закупівлі. У разі ігнорування дано заперечення буде вимушені звернутись до уповноважених органів державної влади зі звернення, щодо притягнення уповноваженої особи Управління комунікацій Черкаської обласної державної адміністрації Ольги Зуй до адміністративної відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Ми не погоджуємось з рішення Замовника з наступних підстав:
- Умовами оголошення замовника було передбачено вимогу, щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів). На підтвердження довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника.
*Аналогічними договорами в розумінні оголошення є договори на надання послуг аналогічних предмету закупівлі.
Копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками, не менше
2-х, що виконані у повному обсязі, а також документи, які підтверджують їх фактичне виконання;
Копії аналогічних договорів мають бути з підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Нами, як Учасником в складі пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів № 71 від 02 березня 2021 року, де зазначено два аналогічних договори, та безпосередньо надано самі договори.
- Договір № 12 від 19.03.2019 року та документи, що підтверджують його виконання
- Договір № 23/1 від 10.11.2020 року та документи, що підтверджують його виконання.
Виходячи з цього нами, як учасником, було в повному обсязі виконано вимоги замовника в даній частині оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, слід звернути увагу, що умовами оголошення, яке було розміщено в електронні системі закупівель НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО конкретних вимог до документів, які підтверджують фактичне виконання аналогічних договорів.
Щодо наступної підстави відхилення слід зазначити, що умовами оголошення передбачено вимоги до учасників, однією з таких вимог є: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на підтвердження такій вимогі учасники повинні надати Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників (або працівника), їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а також документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками.
В складі пропозиції Учасник надано довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 02.03.2021 № 70. На підтвердження законності взаємовідносин між працівниками та учасником в складі пропозиції надано накази на працівників.
Звертаємо Вашу увагу, що умовами оголошення, яке вами було розміщено у вільному доступі в електронні системі закупівель НЕ БУЛО встановлено вимогу, що учасники повинні надати документи, що підтверджують законність взаємовідносин з УСІМА працівника, інформація про яких надана в складі пропозиції учасника, а саме в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Виходячи з цього, Учасником в повній мірі було виконано вимоги замовника.
Щодо права підпису документів пропозиції повідомляємо наступне.
Умовами оголошення передбачено, що в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції, такими документами є: паспорт, ІПН, наказ.
Нами в складі пропозиції надано копію та оригінал паспорта директора та його ІПН, а також рішення Черкаської обласної ради від 26.06.2012 №16-33/VI про призначення Канівця В.І. на посаду директора комунального підприємства «АТП Черкаської обласної ради» та Наказ № 32/1-к від 26 червня 2012 року про призначення на посаду директора, що являє собою більш чим достатнє підтвердження повноважень керівника на підписання всіх документів пропозиції.
Крім того, відповідна інформація розміщена в вільному доступі за посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result що вкотре підтверджую повноваження директора.
Знімок екрану додається в документі прикріпленому нижче в форматі pdf
Враховуючи вище викладене, просимо повернути на кваліфікацію, скасувати рішення про відхилення № № 6 від «09» лютого 2022 року та визнати Учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТП ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" переможцем процедури закупівлі. У разі ігнорування дано заперечення буде вимушені звернутись до уповноважених органів державної влади зі звернення, щодо притягнення уповноваженої особи Управління комунікацій Черкаської обласної державної адміністрації Ольги Зуй до адміністративної відповідальності.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "АТП ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" #04014192 |
Відхилено |
105 462,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 18:00
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій