Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та обслуговування комп'ютерної і офісної техніки
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2022-01-31-002881-c 44e7a56188ab40ccb5f74e95ed40a8a1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долик Олена Володимирівна

380997706456 poliklinika19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №19"Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23333767
Місцезнаходження: 61105, Україна , Харківська обл., Харків, просп.Героїв Сталінграда буд.23А
Контактна особа: Долик Олена Володимирівна
380997706456
poliklinika19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт та обслуговування комп'ютерної і офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, Харків, просп. Героїв Сталінграда буд.23А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

31 січня 2022 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ІНКОММЕДСЕРВІС"
#38277031
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2022 13:54

Документи

31 січня 2022 13:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Протокол.pdf укладений
28 вересня 2022 15:10
24. Розірвання договору.pdf укладений
28 вересня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ремонт та обслуговування комп'ютерної і офісної техніки 1 послуга 40 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 40 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 666,67 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись пунктами 8, 9 та 10 Договору, у зв’язку із настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), а саме військовою агресією російської федерації проти України та припиненням діяльності КП «ІНКОММЕДСЕРВІС» (лист від КП «Інкоммедсервіс» (вих. № 24 від 21.09.2022р.))