Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 - Pharmaceutical products (Gemcitabine, Gemcitabine)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Ясінська Наталія 380965627789 finance2@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | COMMUNAL NONPROFIT ENTERPRISE "CHERKASY REGIONAL ONKOLOGY DISPENSARY OF CHERKASY OBLAST COUNCIL" |
National ID: | 02005639 |
Contact point: |
Yasinska Nataliia 380965627789 finance2@onko.ck.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2022 13:25 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 31 січня 2022 10:45 |
Enquiries until: | 21 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 березня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 12:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 12:21 |
ТД САЙТ зміни 02.02.2022.pdf | |
02 лютого 2022 12:21 |
ПРОТОКОЛ зміни 02.02.2022.pdf | |
31 січня 2022 10:53 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
31 січня 2022 10:53 |
ТД САЙТ.pdf |
02 лютого 2022 12:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2022 12:21 |
ТД САЙТ зміни 02.02.2022.pdf
|
|||
02 лютого 2022 12:21 |
ПРОТОКОЛ зміни 02.02.2022.pdf
|
|||
31 січня 2022 10:53 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
31 січня 2022 10:53 |
ТД САЙТ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000009 ● ff0849b32bc54dcc8e145af1b97cf3af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2022 № 300
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 300.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-31-001139-c, 31.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-05 11:33:43
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-31-001139-c, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі ( у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 11:11:11
Пояснення
Відповідно до отриманого Запиту Західного офісу Держаудитслужби (надалі – Орган державного фінансового контролю) про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від 2022-10-05 11:33:43, Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (надалі - Замовник) у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-31-001139-c від 31.01.2022 року, Замовником оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція Scope of the procurement 33600000-6 Фармацевтична продукція (Gemcitabine, Gemcitabine) 33600000-6 - Pharmaceutical products (Gemcitabine, Gemcitabine), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», однак станом на 24.02.2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року, в Україні введено режим воєнного стану, який триває до сьогодення, станом на дату проведення моніторингу органом державного фінансового контролю. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі. Один з чисельних описаних методів визначення ОВ: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель - для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги). Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, в обігу якого постійно є ліки, препарати та інш. вказаний метод є достатньо практичним для визначення очікуваної вартості закупівлі та типу процедури.
Нормативно- правове забезпечення визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості, перш за все становить урахування НАКАЗУ Міністерства охорони здоров’я від 29.11.2019 № 2358 «Про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 26 листопада 2019 року та внесення їх до реєстру та внесення змін до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби» відповідно до якого задекларовано зміни до оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 26 листопада 2019 року, що вносяться до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, що додаються (додаток 1). За змістом додатку визначено рядки 21 та 22 (стор.3): Гемцитабін (порошок ліофілізований для розчину для інфузій/ 200 мг) одиниця виміру – флакон. Задекларована зміна оптово- відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва становить -500,00 грн. (зафіксований курс НБУ на дату подання декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський за: 27,669632 грн.за 1 Євро); Гемцитабін (порошок ліофілізований для розчину для інфузій/ 1000 мг) одиниця виміру – флакон. Задекларована зміна оптово- відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва становить – 1700,00 грн. (зафіксований курс НБУ на дату подання декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський за: 27,669632 грн.за 1 Євро). Дата закінчення строку дії реєстраційного посвідчення на лікарський засіб (Гемцитабін 200 мг/1000мг) – необмежена.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має обов’язку щодо розміщення індивідуально визначеної інформації про потреби та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, а з урахуванням введеного режиму воєнного стану в Україні, який триває до сьогодення, в інтересах безпеки, Замовник має право не розголошувати будь-яку інформацію про потреби/закупівлі оприлюднюючи таку інформацію в публічно доступних ресурсах.
З урахуванням вимог пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) та НАКАЗУ Міністерства охорони здоров’я від 29.11.2019 № 2358, Тендерна документації процедури закупівлі (та внесені зміни) визначає в повному обсязі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, у тому числі (МНН та дозування) визначені відповідно до потреб враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги онкохворим, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до укладеного договору з Національною службою здоров’я України. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням положень законодавства про публічні закупівлі та становила: 1 800 000,00 грн. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» та реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, що ведеться та оприлюднюється МОЗ України ( www.gov.ua). та інших засобів масової інформації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (надалі по тексу – Замовник) детально розглянуло Ваші висновки за результатами проведеного моніторингу (номер: UA-M-2022-10-04-000009) закупівлі та повідомляє наступне. Замовник у своїй повсякденній діяльності керується нормами діючого законодавства, щодо проведення публічних закупівель та рекомендаціями уповноважених органів і профільних установ органів виконавчої влади України. При формуванні даної публічної закупівлі, Замовник виходив із основоположних принципів дотримання публічних закупівель визначених п. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями, надалі по тексту - Закон), виходячи із потреби в таких товаро-матеріальних цінностях. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-31-001139-c, оприлюдненого в ЕСЗ органом державного фінансового контролю від 26 жовтня 2022 року, Замовник в строк протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо). З огляду на відсутність механізму усунення визначених Висновком порушень закупівельного законодавства, Замовник здійснив заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та проведення консультаційної та виправної бесіди з адміністрацією підприємства/установи з урахуванням виявлених порушень законодавства в подальшому, та розумінням винних осіб щодо ризику притягнення до адміністративної відповідальності. Про виконання роз’яснювальної роботи свідчать документи, які додаються Замовником.
2022-10-28 13:47:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 3, 5, 7, 8, 9, 10 частини другої статті 21 Закону, англійською мовою.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2022 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
1 789 040,00
UAH з ПДВ
|
1 789 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
1 798 670,00
UAH з ПДВ
|
1 798 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Переможець |
1 789 040,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2022 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 17:16
|
ДОДАТКОВА 4 договір 187-2220.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2022 08:44
|
ДОДАТКОВА 3 договір 187-2220.pdf | зміни до договору |
11 липня 2022 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2022 10:26
|
ДОДАТКОВА2.pdf | зміни до договору |
06 травня 2022 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:06
|
ДОДАТКОВА 1 договір 187-2220.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2022 09:00
|
187-2220.pdf | укладений |
21 березня 2022 08:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
33600000-6 Фармацевтична продукція (Gemcitabine) | 1000 | Одиниця |
368,00
UAH з ПДВ
|
33600000-6 Фармацевтична продукція (Gemcitabine) | 1000 | Одиниця |
1 421,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою запобігання перевищення граничної торговельної надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару , що є предметом закупівлі, керуючись п 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" п. 3.4 та 3.5.5 договору ,Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору , та викласти п. 3.3. договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 187/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою запобігання перевищення граничної торговельної (роздрібної) надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару, що є предметом закупівлі, керуючись п.5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , п. 3.4 та 3.5.5 договору, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 2138,80 грн. , в т.ч. ПДВ – 139,92 грн., та викласти п. 3.3. Договору та Специфікацію в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 187/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою запобігання перевищення граничної торговельної надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару. що є предметом закупівлі , керуючись п.5 ч.5 ст. 41Закону України "Про публічні закуіпвлі", п3.4. та 3.5.5 договору,Строни дійшли згоди зменшити загальну суму договору , та викласти п.3.3. договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 187/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою запобігання перевищення граничної торговельної надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару. що є предметом закупівлі , керуючись п.5 ч.5 ст. 41Закону України "Про публічні закуіпвлі", п3.4. та 3.5.5 договору,Строни дійшли згоди зменшити загальну суму договору , та викласти п.3.3. договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 187/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
33600000-6 Фармацевтична продукція (Gemcitabine) | 1000 | Одиниця |
335,00
UAH з ПДВ
|
33600000-6 Фармацевтична продукція (Gemcitabine) | 1000 | Одиниця |
1 175,00
UAH з ПДВ
|