Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування
Очікувана вартість
2 459 503,39 UAH
UA-2022-01-28-009128-b 228ef13e2ce040198c9be1ca4390328e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Степура

+380535552207 stepura_ol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Ольга Степура
+380535552207
stepura_ol@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі:
- Звіт про результати проведення процедури UA-2020-10-08-003946-a;
- експертний звіт (позитивний) №70-21П від 18.06.2021 р;
- перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція старої будівлі школи №1 під школу мистецтв по вул. Гоголя, 173/2 в м. Миргород Полтавської області» Коригування .
Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
За результатами електронного аукціону та оцінки тендерних пропозицій учасників, які відбулись в рамках закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування (код ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-10-08-003946-a, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-08-003946-a , 17 листопада 2020 року між Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ОСНОВА БУД ПЛЮС» (Підрядник) укладений договір підряду №17/11 про закупівлю робіт з «Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування (далі - Договір), договірна ціна якого склала 24 870 000,00 грн з ПДВ, що підтверджується оприлюдненим звітом про результати проведення процедури закупівлі.
В процесі виконання підрядником будівельно-монтажних робіт на об’єкті, відповідно до договірних зобов’язань, виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим.
До ВКБ Миргородської міської ради надійшов лист від генерального проектувальника – ПП «Метан», в якому йдеться про те, що проєктно-кошторисна документація по об’єкту «Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування (код ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) виконана на підставі завдання на проектування з урахуванням робочого проекту виготовленого раніше. Додаткові аналогічні будівельні роботи, які внесені в нову проектно-кошторисну документацію (корегування) технічно пов’язані з раніше виготовленою проектно-кошторисною документацією та являються невід’ємною частиною проекту по реконструкції приміщення.
Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради отримав експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування, №70-21П від 18.06.2021 р., який виконаний експертною організацією ТОВ «Експертиза 30».
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування відкориговано з врахуванням додаткових аналогічних робіт. Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції об’єкту та введення його в експлуатацію без їх виконання є неможливим, за кошторисним розрахунком складає 2 459 503,39 грн (два мільйона чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот три гривні 39 копійок) з врахуванням ПДВ. Роботи, які виконуватимуться на об’єкті відповідно до відкорегованого проекту є продовженням робіт з реконструкції, а сам відкорегований проект становить невід’ємну частину від первісного проєкту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання, несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, оскільки всі роботи є технологічно пов’язаними між собою. Зміна попереднього виконавця призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачено договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання. Крім того, роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення про початок будівельних робіт (у разі зміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушити їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Відповідно до висновків, зазначених в експертному звіті №70-21П від 18.06.2021 р, робочий проект «Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів, та може бути рекомендований для затвердження в установленому порядку.
Таким чином, виникла нагальна виробнича необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у учасника, з яким за результатами проведення тендеру укладено Договір підряду №17/11 від 17.11.2020 року.
Враховуючи все вищезазначене та керуючись п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом відділу капітального будівництва Миргородської міської ради було обрано переговорну процедуру до закупівлі додаткових аналогічних робіт по об’єкту: «Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2022 14:48
Оскарження наміру укласти договір: 08 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - І.
Номенклатура відповідає коду ДК.
Мова закупівлі - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, МИРГОРОД, вул. Грекова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 95
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-21-000076 ● 1b6d84ef910d41829f27788f6fdaeb2d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2022 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.06.2022 № 163

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

16 UA-2022-01-28-009128-b 28.01.2022 Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-22 09:17:14

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-22 13:51:56

Відповідь на запит щодо надання пояснень

Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради на Ваш запит «Про надання пояснень», опублікований в електронній системі закупівель в рамках здійснення моніторингу UA-M-2022-06-21-000076 повідомляє про таке.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості: очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до розміру бюджетного призначення для реконструкції будівель та на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін, а також відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА (*Примітка: Лист Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України вих..№7/15.2/17444-21 від 16.11.2021: З метою приведення нормативної бази України з ціноутворення у будівництві у відповідність до вимог законів України «Про ціни та ціноутворення» та «Про інвестиційну діяльність» наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847 та 1226/36848, затверджено:Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва;Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Вказані Порядки набрали чинності 01.10.2021.
На розвиток зазначених Порядків наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затверджено кошторисні норми України (далі – КНУ):КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (далі – Настанови).
Кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. У разі якщо на дату введення в дію Настанов розпочато процедури закупівель/спрощені закупівлі, умовами яких передбачений порядок розрахунку договірної ціни учасника відповідно до національних стандартів з ціноутворення у будівництві (далі – ДСТУ), замовникам може бути прийнято рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. У разі якщо зміни не вносяться і за умовами закупівель/спрощених закупівель, розпочатих до 08.11.2021, тендерна пропозиція (договірна ціна) учасника мала бути розрахована відповідно ДСТУ, то вона має бути обчислена відповідно до ДСТУ. Враховуючи, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, і що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, при укладенні договору про закупівлю після 08.11.2021 договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником під час проведення закупівлі.



2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до діючих нормативно-правових актів України:
- ДСТУ Б В.2.6-34 «Конструкції будинків і споруд. Конструкції зовнішніх стін з фасадною теплоізоляцією. Класифікація і загальні технічні вимоги»;
- ДСТУ Б В.2.6-36 «Конструкції будинків і споруд. Конструкції зовнішніх стін з фасадною теплоізоляцією та оброблених штукатурками. загальні технічні вимоги»;•
- ДБН В.2.6-33: 2018 «Конструкції зовнішніх стін з фасадною теплоізоляцією. Вимоги до проектування, улаштування та експлуатації»;
- ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва»;
- СНіП II-12-77 «Захист від шуму»;
- ДСТУ-Н Б А.3.1-23:2013 «Настанова щодо проведення робіт з улаштування ізоляційних, оздоблювальних, захисних покриттів стін, підлог і покрівель будівель і споруд (СНИП 3.04.01-87, МОД)»;
- ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення».



3. Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради власного веб-сайту не має, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1-4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднюється на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Миргородської міської ради "Місто курорт Миргород" (розділ "Міська влада" вкладка "Державні закупівлі") за посиланням: http://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli .


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"
#39781692
Переможець 2 459 503,39
UAH з ПДВ
28 січня 2022 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2022 14:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"
#39781692
2 459 503,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 11:02
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2023 11:35
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
24 липня 2023 11:34
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:37
Додатокова уугода №4.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 08:53
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
15 листопада 2022 08:52
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 09:39
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 09:36
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 11:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 березня 2022 11:03
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 11:28
Додаток 1 - договірна ціна.pdf укладений
21 лютого 2022 11:27
Додаток 2 - календарний графік.pdf укладений
21 лютого 2022 11:27
Додаток 3 - план фінансування.pdf укладений
21 лютого 2022 11:27
Додаток 4 - зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
21 лютого 2022 11:27
Додаток 5- пакт про згоду щодо професійної чесності.pdf укладений
21 лютого 2022 11:27
Додаток 6 - пакт щодо дотримання еколог. та соц. стандартів.pdf укладений
21 лютого 2022 11:27
Договір №15.pdf укладений
21 лютого 2022 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони погодились продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони погодили зміну ціни договору про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі та виправити технічну помилку
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони погодились продовжити термін дії договору; перерозподіл коштів фінансування по роках без зміни загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено на підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сума фінансування в поточному році становить122 973,05 грн, з них: сума коштів місцевого бюджету - 20 495,51 грн, сума коштів ЄІБ - 102 477,54 грн, при цьому загальна сума Договору залишається без змін; зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 459 461,07
UAH (в тому числі ПДВ 409 910,18 UAH)