Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИКОЛАЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24779790 |
Вебсайт: | https://mkint.ucoz.ua/ |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. 1 Слобідська, буд. 74 |
Контактна особа: |
Максим Дмитраченко +380937045843 dmitra@mksat.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 14:30 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
28 січня 2022 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 14:28 |
кваліфікаційні вимоги електро 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-04-000058 ● a20830da51f34664a2e71c71c3f4f62e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 13:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.02.2022 № 83
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.02.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 04.02.2022 № 83
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2022-01-28-008725-b 28.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-10 10:37:09
надання ро'яснень відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області було проведено моніторинг публічної закупівлі UA-2022-01-28-008725-b. Згідно висновку від 07.02.2022 року виявлено порушення в частині повноти відображення інформації в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Варто зазначити, що переговорна процедура була застосована на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з тим,що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. В повідомленні про намір укласти договір публічної закупівлі як на підставу застосування переговорної процедури зазначено, що торги двічі не відбулись та вказано конкретний пункт Закону України "Про публічні закупівлі".
З огляду на це прошу надати роз'яснення щодо наступних питань:
1. Яка саме конкретно інформація повинна бути зазначена Замовником в повідомленні про намір укласти договір публічної закупівлі для недопущення порушень пункту 8 частини шостої статті 40 Закону у випадку застосування переговорної процедури на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Якими саме нормативно-правовими актами визначається чіткий та вичерпний перелік конкретної інформації, яка повинна міститись в повідомленні про намір укласти договір, як обгрунтування застосування переговорної процедури.
3. Чи є на даний момент затверджений в установленому законом порядку чіткий перелік інформації, яка повинна бути зазначена Замовником в повідомленні про намір укласти договір, як обгрунтування застосування переговорної процедури на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Якщо такого переліку немає, то просимо роз'яснити, за якими саме критеріями Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області встановлено зазначення неповної інформації Замовником
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-02-11 14:57:21
Відповідь на звернення за роз’ясненням
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області в межах повноважень та враховуючи положення абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на звернення за роз’ясненням від 10.11.2022 (далі – Звернення) щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляє наступне.
Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Згідно з частиною шостою статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (пункт 8 частини шостої статті 40 Закону).
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-28-008725-b не містить будь-яких документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: документів, що підтверджують відміну двох процедур відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Як наслідок, за результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та про що зазначено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Разом з цим, повідомляємо, що відповіді на питання, що зазначені у Зверненні, наведені в листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 (далі – Лист), який розміщений у вільному доступі на офіційному сайті Міністерства економіки України (https://www.me.gov.ua).
Відповідно до додатку 1 до Листа, в разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, передбаченої пунктом 1 частини другої статті 40 Закону, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити звіти про результати проведення процедур закупівель, які були відмінені у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників та предметом закупівлі в яких були ті самі товари, роботи і послуги, що є предметом закупівлі у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення та повідомлення про причини неможливості усунення порушень 28.01.2022 року Замовником на електронному майданчику було опубліковано повідомлення про намір укласти договір публічної закупівлі за результатами проведеної переговорної процедури на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (ідентифікатор закупівлі — UA-2022-01-28-008725-b). В той же час 04.02.2022 року Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області було розпочато моніторинг вказаної закупівлі. Згідно висновку за результами моніторингу від 07.02.2022 року було виявлено порушення в частині повноти відображення інформації в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Користуючись своїм законним правом Замовник звернувся до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за роз'ясненням щодо висновку. 11.02.2022 року на електронному майданчику було розміщено роз'яснення за результатами розгяду звернення Замовника. Враховуючи надану інформацію органом державного фінансового контролю вважаємо, що Замовником не було допущено порушень норм діючого законодавства з огляду на наступне. Питання проведення публічних закупівель регулюється в першу чергу Законом України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до цього нормативно-правового акту переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. В процесі розміщення повідомлення про намір укласти договір Замовником було зазначено, що торги двічі не відбулись та вказано конкретний пункт Закону України "Про публічні закупівлі". В своєму висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зазначає, що Замовником не в повній мірі в повідомленні про намір укласти договір зазначено інформацію у відповідності до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону. В своїх роз'ясненнях від 11.02.2022 року орган державного фінансового контролю пояснює, що повідомлення про намір укласти договір не містить будь-яких документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: документів, що підтверджують відміну двох процедур відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Як наслідок, за результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та про що зазначено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. В свою чергу, повідомлення про намір укласти договір формується електронною системою автоматично у вигляді електронного документу формату PDF або HTML. Зрозуміло, що документ не може містити в собі інший документ. При цьому Замовник не має техічної можливості змінити форму повідомлення про намір укласти договір або додати саме до такого повідомлення будь-які документи. Тобто, вимогу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про розміщення в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відміну двох процедур відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій не може виконати не тільки Замовник, але й Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у випадку проведення переговорної процедури з огляду на особливості фунціонування електронної системи закупівель. Крім того, в своїх роз'ясненнях на звернення Замовника орган державного фінансового контролю як на підставу прийняття рішення про наявність порушення п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі” посилається на лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06. Таке обгрунтування визначення повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір закупівлі не відповідає нормам діючого законодавства та не може бути достатнім та обгрунтованим доказом порушення. Відповідно до ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймається у випадку виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Тобто, моніторинг проводиться на відповідність дій Замовника змісту діючих нормативно-правових актів з питань регулювання публічних закупівель. До таких нормативно-правових актів відносяться, наприклад,: Закони України, Постанови Кабінету Міністрів, Укази Президента України. Листи міністерств не є нормативно-правовим актом та не входять до складу системи законодавства України. Такі листи носять лише роз’яснювальний, інформаційний характер, не мають обов'язкового характеру та не містять нових правових норм. Тому використання лише листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 для визначення відповідності дій Замовника вимогам ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі” є грубим порушенням норм діючого законодавства та жодним чином не доводить наявність порушення з боку Замовника в конкретній закупівлі. В свою чергу, у Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України відсутні повноваження шодо визначення листом конкретного способу підтвердження та конкретного документу, яким може обгрунтовуватись застосування переговорної процедури. Просимо також звернути увагу на наступне. ч. 2. Ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає випадки, коли Замовник може застосувати переговорну процедуру, а п. 8 ч. 6 даної статті передбачає надання обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому “випадок” та “умова” є два різні поняття. Закон України “Про публічні закупівлі” взагалі не містить в собі нормативного визначення “умов застосування переговорної процедури закупівлі”. Тому взагалі залишається незрозумілим що саме повинен обгрунтовувати замовник. Таким чином, на сьогоднішній день немає нормативно-правового акту, який визначає критерії повноти зазначення інформації відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”. При цьому зазначена стаття не містить в собі конкретного визначення, що саме та як саме повинен вказати Замовник в повідомленні про намір укласти договір закупівлі. Більше того, вимога щодо наявності певних документів в повідомленні про намір укласти договір взагалі не може бути реалізована в електронній системі закупівель. З огляду на це вважаємо, що дії замовника не порушують норми діючого законодавства, а висновок за результатами моніторингу від 07.02.2022 року не грунтується на діючих нормативно-правових актах
2022-02-14 14:57:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42129888 |
Переможець |
288 350,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 07:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2022 17:25
|
Додаткова угода свет.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2022 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 09:30
|
ДУ2АКТИВ.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 14:01
|
ДУ1АКТИВ.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 15:18
|
договор електро.pdf | укладений |
08 лютого 2022 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено загальну ціну договору у зв'язку із відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 44/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено загальну ціну |
Номер договору про закупівлю: | 44/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшено ціну за одиницю товару та зменшено об'єми закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 44/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |