Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43600078 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1 |
Контактна особа: |
Левіна Ірина Андріївна 380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Аукціон по тендеру відбувся 05.01.2022 року, але на рішення Замовника щодо визначення переможця 18.01.2022 року подано скаргу за ідентифікатором UA-2021-12-17-003498-b.a1 до Антимонопольного комітету в межах ст. 18 та прийнято її до розгляду органом оскарження 21.01.2022 року.
Оскільки наведений тендер є триваючим, засідання по ньому відбудеться лише 31.01.2022 року (дата не є остаточною оскільки засідання може бути перенесене), через що тендер є триваючим, і після рішення органу оскарження Замовник зможе здійснювати будь-які дії по закупівлі лише після оприлюднення повного тексту рішення тобто у лютому 2022 року, а в Замовника є потреба забезпечити контрольно-пропускний пункт в’їзду виїзду «Мар’їнка» електричною енергією у 2022 році.
Враховуючи наведене та статус об’єкта який необхідно забезпечити електричною енергію в Замовника присутня нагальна потреба у проведенні переговорної процедури закупівлі (скороченої) для отримання необхідного товару.
З урахуванням вищенаведеного Замовником вирішено придбати товар Електричну енергію код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 «Електрична енергія» на підставі абз. 5 п. 3 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується».
Розрахунок вартості 1 квт*год. Вартує за комерційною пропозицією 4,48 (вартість а одиницю грн. з ПДВ), таким чином Замовник придбаває 176 000 квт*год загальною вартістю 788 480,00 грн з ПДВ, що є меншим за 20% від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, адже очікувана вартість тендеру що оскаржується складає 4 112 358,00 грн з ПДВ, таким чином вартість закупівлі за переговорною процедурою не може перевищувати 822 471,60 грн. з ПДВ що дорівнює 20% очікуваної вартості тендеру.
У зв’язку із нагальною потребою забезпечення об’єкту електричною енергію Замовник відповідно до вимог діючого закону має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Крім наведеного ч. 7 ст. 40 визначено, що «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 17:30 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Місце постачання:
траса Донецьк-Запоріжжя, Донецька область, розташований на території Мар’їнської територіальної громади за межами населених пунктів Покровського району Донецької області, КПВВ «Мар’їнка»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
28 січня 2022 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 17:26 |
рішення від 20.01.2022 № 1158.pdf | |
28 січня 2022 17:25 |
Електрична енергія _ ProZorro КПВВ Марїнка інформація про закпівлю.pdf | |
28 січня 2022 17:23 |
Протокольне рішення УО №19.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-16-000126 ● db525ce64a644f0ca173b884981f2c43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2022 20:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.11.2022 № 12-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 15.11.2022.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
16.11.2022 №12-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-28-006275-c
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-18 16:37:03
Запит замовнику на пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-28-006275-c, яка проводилась ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, відповідно до частини третьої статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Вказати, яким чином учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем вимог частини шостої статті 17 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗ.УА" #42468262 |
Переможець |
788 480,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 12:14
|
05-02-22підписаний.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 12:13
|
05-02-22 під.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 10:44
|
Договір 05-02-22.pdf | укладений |
04 лютого 2022 10:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія для КПВВ «Мар’їнка» | 176000 | Кіловат-година |
4,48
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Помилково оприлюднено неповну редакцію договору. У зв'язку з чим для недопущення помилок, оприлюднюється вірна редакція договору повна. |
Номер договору про закупівлю: | №05/02-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія для КПВВ «Мар’їнка» | 176000 | Кіловат-година |
4,48
UAH з ПДВ
|