Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«М'ясо свинина (без кістки охолоджене), стегно куряче (охолоджене), філе куряче (охолоджене), печінка куряча (охолоджена) (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 – М'ясо)»
Очікувана вартість
2 256 300,00 UAH
UA-2022-01-28-005424-c 0bd0e668380d4924a4f4dbb092539546
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Освіта Відділ

380975093091 vogdajurist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43981110
Місцезнаходження: 19502, Україна , Черкаська обл., Городище, вул.Миру, будинок 60/2
Контактна особа: Освіта Відділ
380975093091
vogdajurist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
У відповідності до положень ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Припинення поставки продуктів харчування до закладів освіти Городищенської міської ради унеможливить перебування учнів та вихованців у закладах освіти. Припинення поставки продуктів харчування у заклади освіти Городищенської міської ради не дозволить забезпечити провадження освітнього процесу для учнів та вихованців у закладах освіти. Таким чином, наслідком припинення поставки продуктів харчування у заклади освіти, стане виникнення надзвичайної ситуації, що ставить під загрозу здоров’я учасників освітнього процесу. Неукладення договору на постачання продуктів харчування може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Отже, з метою недопущення виникнення негативних наслідків, спричинених відсутністю продуктів харчування для організації харчування здобувачам освіти, виникає нагальна потреба в проведенні процедури закупівлі продуктів харчування згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в найкоротші строки. З огляду на це та враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру може бути застосована переговорна процедура закупівлі (скорочена).
Відповідно до Протоколу засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Городищенської міської ради Черкаської області від 24.01.2022 р. № 34, оголошення процедури закупівлі продуктів харчування до навчальних закладів Городищенської громади на 2022 рік було розпочато в кінці грудня 2021 року, та наразі ФОП "ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", 3078120570,19153, Україна, Черкаська область, Монастирищенський р-н, село Бачкурине, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНИ ТЕРЕШКОВОЇ, будинок 7; ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", 41311847, 18008, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Соснівський район ВУЛИЦЯ ХОМЕНКА будинок 12 було подано скарги. Рішенням антимонопольного комітету скарги прийнято до розгляду з 10.01.2022 року по 12.01.2022 року. На 20.01.2022 року було визначено дату розгляду скарг. 20.01.2022 року постійно діючою комісією адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було надіслано листи про перенесення розгляду скарг на 01.02.2022 року.
В зв’язку з ситуацією, що склалася, заклади освіти громади залишаться без продуктів, тобто не зможуть організувати харчування дітей.
Замовником прийнято рішення про проведення, як виняток, переговорної процедури із ФОП Мусієнко Віталієм Олександровичем про закупівлю продуктів харчування для навчальних закладів Городищенської громади на підставі п.2 ч.3 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою попередження виникнення особливих економічних чи соціальних обставин на період оскарження процедур.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2022 15:50
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограми
філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2800 кілограми
стегно куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
500 кілограми
печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3500 кілограми
м'ясо свинина (без кості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладів Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 січня 2022 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 15:48
Обгрунтування продукти 2022.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-09-000040 ● f2688c9f529e49f2afc65a82952f70ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2022 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

09.05.2022 № 138
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
09.05.2022 № 138


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-28-005424-c, 28.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-10 13:28:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-28-005424-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-01-28-005424-c відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав обгрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі, за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо», є: «Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій»?
Надати підтвердні документи якими підтверджується наявність визначення рівня надзвичайної ситуації (експертний висновок, рішення, тощо, виданий Уповноваженим органом на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-11 12:46:50

Пояснення

Обгрунтування розміру витрат та очікувана вартість по даній закупівлі визначено виходячи із минулорічної фактичної потреби продуктів харчування по вартості, яка склалася на період проведення закупівлі.Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами, унесеними 16.12.2020р.), з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тож оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному вебсайті https://vograda.gov.ua. Підтвердний документ, який підтверджує наявність визначення рівня надзвичайної ситуації : Протокол №34 засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Городищенської міської ради від 24.01.2022 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведеного моніторингу від 09.05.2022 UA-M-2022-05-09-000040, з метою усунення порушення, виявленого за результатом даного моніторингу, замовником було прийнято рішення про те, що в подальшому не буде допускатися порушень, які було виявлено, також керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, ст. 652 Цивільного кодексу України було прийнято рішення про розірвання договору з учасником.

2022-05-20 15:33:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2022

Порушення виявлено

  1. Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.useProceduresNotByLaw • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору Замовника з контрагентом.

2022-05-23 10:19:35

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мусієнко Віталій Олександрович
#3418616296
Переможець 2 256 300,00
UAH
28 січня 2022 15:50

Документи

28 січня 2022 15:50
Електронний підпис
28 січня 2022 15:50
Протокол мясо.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2022 15:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мусієнко Віталій Олександрович
#3418616296
2 256 300,00
UAH
Документи

Документи

28 січня 2022 15:50
Електронний підпис
28 січня 2022 15:50
Протокол мясо.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2022 15:33
додаткова мясо розірвання.pdf укладений
20 травня 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2022 15:18
ДОДАТКОВА МЯСО ---.pdf зміни до договору
04 березня 2022 15:18
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 17:05
додаткова мясо 1.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 17:05
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 12:25
договір мясо.pdf укладений
04 лютого 2022 12:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
філе куряче 7000 кілограми 180,00
UAH
стегно куряче 2800 кілограми 141,00
UAH
печінка куряча 500 кілограми 97,00
UAH
м'ясо свинина (без кості) 3500 кілограми 158,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції : Ціна цього Договору становить 2256300,00 (два мільйона двісті п’ятдесят шість тисяч триста грн. 00 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У пункті 3.1 Договору сума зменшена на 249200,00грн. (двісті сорок дев’ять тисяч двісті гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
філе куряче 6500 кілограми 180,00
UAH
стегно куряче 2300 кілограми 141,00
UAH
печінка куряча 400 кілограми 97,00
UAH
м'ясо свинина (без кості) 3000 кілограми 158,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведеного моніторингу від 09.05.2022 UA-M-2022-05-09-000040, з метою усунення порушення, виявленого за результатом даного моніторингу, замовником було прийнято рішення про те, що в подальшому не буде допускатися порушень, які було виявлено, також керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, ст. 652 Цивільного кодексу України було прийнято рішення про розірвання договору з учасником.