Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43981110 |
Місцезнаходження: | 19502, Україна , Черкаська обл., Городище, вул.Миру, будинок 60/2 |
Контактна особа: |
Освіта Відділ 380975093091 vogdajurist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Припинення поставки продуктів харчування до закладів освіти Городищенської міської ради унеможливить перебування учнів та вихованців у закладах освіти. Припинення поставки продуктів харчування у заклади освіти Городищенської міської ради не дозволить забезпечити провадження освітнього процесу для учнів та вихованців у закладах освіти. Таким чином, наслідком припинення поставки продуктів харчування у заклади освіти, стане виникнення надзвичайної ситуації, що ставить під загрозу здоров’я учасників освітнього процесу. Неукладення договору на постачання продуктів харчування може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Отже, з метою недопущення виникнення негативних наслідків, спричинених відсутністю продуктів харчування для організації харчування здобувачам освіти, виникає нагальна потреба в проведенні процедури закупівлі продуктів харчування згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в найкоротші строки. З огляду на це та враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру може бути застосована переговорна процедура закупівлі (скорочена).
Відповідно до Протоколу засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Городищенської міської ради Черкаської області від 24.01.2022 р. № 34, оголошення процедури закупівлі продуктів харчування до навчальних закладів Городищенської громади на 2022 рік було розпочато в кінці грудня 2021 року, та наразі ФОП "ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", 3078120570,19153, Україна, Черкаська область, Монастирищенський р-н, село Бачкурине, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНИ ТЕРЕШКОВОЇ, будинок 7; ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", 41311847, 18008, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Соснівський район ВУЛИЦЯ ХОМЕНКА будинок 12 було подано скарги. Рішенням антимонопольного комітету скарги прийнято до розгляду з 10.01.2022 року по 12.01.2022 року. На 20.01.2022 року було визначено дату розгляду скарг. 20.01.2022 року постійно діючою комісією адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було надіслано листи про перенесення розгляду скарг на 01.02.2022 року.
В зв’язку з ситуацією, що склалася, заклади освіти громади залишаться без продуктів, тобто не зможуть організувати харчування дітей.
Замовником прийнято рішення про проведення, як виняток, переговорної процедури із ФОП Мусієнко Віталієм Олександровичем про закупівлю продуктів харчування для навчальних закладів Городищенської громади на підставі п.2 ч.3 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою попередження виникнення особливих економічних чи соціальних обставин на період оскарження процедур.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 15:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладів Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
28 січня 2022 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 15:48 |
Обгрунтування продукти 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000040 ● f2688c9f529e49f2afc65a82952f70ab
- Статус: вирішено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2022 № 138
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
09.05.2022 № 138
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-28-005424-c, 28.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-10 13:28:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-28-005424-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-01-28-005424-c відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав обгрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі, за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо», є: «Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій»?
Надати підтвердні документи якими підтверджується наявність визначення рівня надзвичайної ситуації (експертний висновок, рішення, тощо, виданий Уповноваженим органом на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-11 12:46:50
Пояснення
Обгрунтування розміру витрат та очікувана вартість по даній закупівлі визначено виходячи із минулорічної фактичної потреби продуктів харчування по вартості, яка склалася на період проведення закупівлі.Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами, унесеними 16.12.2020р.), з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тож оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному вебсайті https://vograda.gov.ua. Підтвердний документ, який підтверджує наявність визначення рівня надзвичайної ситуації : Протокол №34 засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Городищенської міської ради від 24.01.2022 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведеного моніторингу від 09.05.2022 UA-M-2022-05-09-000040, з метою усунення порушення, виявленого за результатом даного моніторингу, замовником було прийнято рішення про те, що в подальшому не буде допускатися порушень, які було виявлено, також керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, ст. 652 Цивільного кодексу України було прийнято рішення про розірвання договору з учасником.
2022-05-20 15:33:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.useProceduresNotByLaw • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору Замовника з контрагентом.
2022-05-23 10:19:35
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мусієнко Віталій Олександрович #3418616296 |
Переможець |
2 256 300,00
UAH
|
28 січня 2022 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2022 15:33
|
додаткова мясо розірвання.pdf | укладений |
20 травня 2022 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2022 15:18
|
ДОДАТКОВА МЯСО ---.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 17:05
|
додаткова мясо 1.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 12:25
|
договір мясо.pdf | укладений |
04 лютого 2022 12:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
філе куряче | 7000 | кілограми |
180,00
UAH
|
стегно куряче | 2800 | кілограми |
141,00
UAH
|
печінка куряча | 500 | кілограми |
97,00
UAH
|
м'ясо свинина (без кості) | 3500 | кілограми |
158,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції : Ціна цього Договору становить 2256300,00 (два мільйона двісті п’ятдесят шість тисяч триста грн. 00 коп.), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У пункті 3.1 Договору сума зменшена на 249200,00грн. (двісті сорок дев’ять тисяч двісті гривень 00 копійок) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
філе куряче | 6500 | кілограми |
180,00
UAH
|
стегно куряче | 2300 | кілограми |
141,00
UAH
|
печінка куряча | 400 | кілограми |
97,00
UAH
|
м'ясо свинина (без кості) | 3000 | кілограми |
158,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведеного моніторингу від 09.05.2022 UA-M-2022-05-09-000040, з метою усунення порушення, виявленого за результатом даного моніторингу, замовником було прийнято рішення про те, що в подальшому не буде допускатися порушень, які було виявлено, також керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, ст. 652 Цивільного кодексу України було прийнято рішення про розірвання договору з учасником. |