Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2022 14:57 |
Очікувана вартість: | 1 084 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 420,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше до кінцевої дати укладання Договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків вартості договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2022 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2022 16:00 |
Перелік змін 08.02.2022.docx | |
08 лютого 2022 16:00 |
ТД кап. рем. 21 зі змінами від 08.02.22.docx |
08 лютого 2022 16:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2022 16:00 |
Перелік змін 08.02.2022.docx
|
|||
08 лютого 2022 16:00 |
ТД кап. рем. 21 зі змінами від 08.02.22.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник закупівлі та Учасник закупівлі мають певні забов’язання , які в свою чергу забезпечують їм рівні права. Замовник закупівлі, турбуючись за персонал навчального закладу та учнів вимагає від Учасника закупівлі наявність Сертифікату відповідності стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидiї COVID-19. Спецiальнi вимоги для органiзацiй». В свою чергу ми , як Учасник закупівлі, ставимо питання Замовнику закупівлі :- « Чи забезпечено Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації з метою забезпечення виконання вимог законодавства України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), мінімізації ризику поширення вірусу, обов’язкове вжиття Замовником заходів протидії COVID-19, на підтвердження чого Замовник теж має сертифікат відповідності вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидiї COVID-19. Спецiальнi вимоги для органiзацiй».
В разі відсутності у Замовника закупівлі Сертифікату, яким чином буде забезпечено Учаснику (співробітникам підприємства під час виконання робіт) виконання вимог законодавства України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) з сторони Управління освіти та учбового закладу.
Вимога що до сертифікації
Згідно ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Також статтею 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації вимагає від Учасника закупівлі наявність Сертифікату відповідності стандарту SIC.COVID- FREE:2020 «Система протидiї COVID-19. Спецiальнi вимоги для органiзацiй». Даний Сертифікат оформлює в м. Київ Консалтингова компанія «Центр підтримки сертифікації», яка в свою чергу не має акредитації в Україні та відповідно не має реєстру виданих сертифікатів.
Просимо скасувати вимогу про наявність добровільної сертифікації неакредитованої на території України, а саме SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидiї COVID-19.
Огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. " Управління освіти Оболонського району знаходиться на карантині , в звязку з захворюваністю 50 % співробітників управління. Представник ТОВ "АРКАДА-ПЛАСТ" протягом 02.02.2022 року(09-15 до 11-00 години) та 03.02.2022 р.(очікування з 8-15 до 12-00 години) не зміг виконати дану вимогу Замовника знаходячись біля управління освіти, доступ до якого закрито . Уповноважена особа, виконуючий обовязки начальника управління освіти, начальник групи централізованого господарського обслуговування управління освіти в телефонному режимі , не змогли забезпечити учаснику доступ до обєкту та відповідно не підписали акт обстеження, мотивуючи це відсутністю відповідного співробітника. Просимо скасувати дану вимогу тендерної документації, розмістивши в складі тендерної документації креслення віконних блоків. Це зменшить ризик розповсюдження захворюваності на COVID-19, та прибере корупційну складову, яка дає можливість тільки певним учасникам прийняти участь в закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю
Юр. адреса :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А,
Фактична. адреса:
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122
Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Виробництво
смт Глеваха, вул. Ботанічна 15А
info@arkadaplast.com.ua
ЄДРПОУ 21662878 ARKADA-PLAST
LTD
Legal Address: 08631, Ukraine, Kyivska region, Vasilkivsky district, village Glevakha, Botanichna Str, 15-A,
Actual. addresses:
office - 03022, Ukraine, Kyiv, Kozatska str. 122
Tel. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Factory
village Glevakha, Botanichna Str 15A
info@arkadaplast.com.ua
Вих № 37 від 03.02.2022 р.
Начальнику Управління освіти
Оболонської районної в місті Києві
Державної адміністрації
СКАРГА
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації, було оголошено закупівлю UA-2022-01-28-003616-c , а саме «код ДК 021:2015 - 45453000-7 ( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі інтернату № 21 за адресою: місто Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11 (громадський проект)» Розділ № 6 тендерної документації « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі » вимагає: - «З метою забезпечення відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, Учасник повинен в період уточнень здійснити попереднє обстеження на території об’єкта, ознайомитись з видами та об’ємами робіт, на підтвердження чого учасником у складі тендерної пропозиції має бути наданий підписаний уповноваженою особою від замовника та уповноваженою особою від учасника (зазначеною у тендерній пропозиції) акт огляду об’єкта в період уточнень.
Огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим.»
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», маючи намір прийняти участь в даній закупівлі, делегував свого співробітника в Управління освіти з метою ознайомлення з об’єктом та оформлення Акту обстеження об’єкту.
02.02.2022 року, попередньо домовившись з Уповноваженою особою Кожиною Альоною Вікторівною , співробітник ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» в 9-00 прибув до Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації, за адресою: м. Київ, вул. Йорданська, 11-А. Приміщення Управління освіти виявилось зачиненим на КАРАНТИН, в зв’язку з захворюваністю 50% співробітників на COVID-19. Уповноважена особа запропонувала тримати зв'язок з керівником групи централізованого господарського обслуговування Калініченко Олегом Петровичем за міським номером телефону (044) 410-36-70, який вказаний в оголошені про закупівлю. Калініченко О.П. до 11-30, не з’явився на робочому місці, тому співробітник ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» залишив свій контактний номер, щоб при нагоді домовитися про зустріч на об’єкті . З Калініченко О.П вділось зв’язатись тільки на вечір о16-30 і домовитися про зустріч 03.02.2022р. на ранок о 8-30.
03.02.2022 р. в 8-15, співробітник ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» прибув до Управління освіти, але як виявилось, Калініченко О.П на робочому місці відсутній і зв’язку з ним немає. На неодноразові прохання до в.о. начальника управління Пономаренко Олексія Алішеровича та Уповноваженої особи в закупівлях Кожиної А.В., допомогти організувати виїзд на об’єкт з співробітником інженерної групи, або надати мобільний номер телефону Калініченко О.П. отримав відмову, прочекавши до 12-00, наш співробітник залишив Управління освіти. На прохання до Уповноваженої особи організувати виїзд на об’єкт чи відміну вимоги тендерної документації про складання Акту обстеження об’єкту отримав теж відмову. Впродовж 03.02.2022р. не вдалось звязатись з Калініченко О.П по робочому телефону і він не передзвонив на контактний телефон співробітника ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для передомовлення про обстеження об’єкту.. Таким чином наше підприємство навмисно позбавили участі в профільній закупівлі.
З огляду на вищенаведене, ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» вважає , що Уповноваженою особою Оболонського управління освіти було зроблено все можливе, аби не допустити до участі в закупівлі наше підприємство. В період пандемії COVID-19, в період карантину запровадженого в Управлінні освіти Оболонського району, в тендерній документації вимагався виїзд на об’єкт, а це Інтернат № 21, учасників закупівлі, що могло призвести до більш стрімкого розповсюдження захворювання .
Звертаємо увагу, що з 1 січня 2022 року проводити закупівлі згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” можуть виключно уповноважені особи.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Відповідно до норм Закону, Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до ч. 10 ст. 11 Закону Уповноважена особа:
- 4. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі
Для підготовки тендерної документації всі рішення, які стосуються закупівельного процесу через електронну систему, приймає саме уповноважена особа і оформлює протокольно.
Просимо Вас провести службову перевірку вищенаведених фактів та надати правову оцінку діяльності Уповноваженої особи Кожиної Альони Вікторівни.
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В,О.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000020 ● cd9ed87641df4ddba66ffca8cad1ca1b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
23 UA-2022-01-28-003616-c
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації 1 084 152,00 код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі інтернату № 21 за адресою місто Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11 (громадський проект) Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 15:14:04
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на закупівлісторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета .
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-05 11:40:12
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі інтернату № 21 за адресою місто Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11 (громадський проект)
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служба України щодо моніторингу код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі інтернату № 21 за адресою місто Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11 (громадський проект) за номером ID: UA-2022-01-28-003616-c (далі – Закупівля) та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
1) Якісні характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі формувались відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу були передбачені видатки в рамках затверджених Розпорядженням Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації № 105 від 22.02.2022 р. «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2022 році за рахунок бюджетних коштів по Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації», прийнятого рішенням Київської міської ради від 24 грудня 2020 року №23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», від 09 грудня 2021 року №3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік», відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
2) Закупівля розміщена на офіційному інтернет-порталу Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/richnyy-plan-derzhavnyh-zakupivel.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
на виконання вимог Державної аудиторської служби процедура вже відмінена
2022-08-12 12:54:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 6 статті 33 Закону № 922.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2022 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" |
1 058 387,17
UAH з ПДВ
|
1 058 387,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
1 070 116,60
UAH з ПДВ
|
1 070 116,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" #41941762 |
Переможець |
1 058 387,17
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 15:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 11:45 |
Кінець періоду оскарження: | 16 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 16 серпня 2022 00:00 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» |
05 серпня 2022 11:44
|
Електронний підпис |
05 серпня 2022 11:44
|
Протокол відміни СШІ 21.docx |