Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Crop growing services (according to the terms of reference)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОНОМІЧНЕ" ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 38445401 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вулиця Пирогова, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ємчик Віктор Володимирович 380672404982 agronomichne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Vinnytsia National Agrarian University, Research and Development Farming “Ahronomichne” |
National ID: | 38445401 |
Contact point: |
Yemchyk Viktor 380672404982 agronomichne@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2022 12:46 |
Очікувана вартість: | 6 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 січня 2022 16:41 |
Enquiries until: | 18 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 лютого 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 6 730 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 650 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату послуг Виконавцю за фактично надані послуги згідно Акта приймання-передачі наданих послуг до 31.12.2022року, по мірі надходження коштів за зібраний врожай. The Customer shall pay for the services to the Contractor for the services actually provided in accordance with the Act of acceptance-transfer of services provided until 31.12.2022, as the funds for the harvest are received. | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2022 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2022 16:14 |
пояснення про зміни.docx | |
01 лютого 2022 16:14 |
моя тд ріпак.docx | |
28 січня 2022 16:38 |
02. Протокольне рішення УО про ВТ.docx |
01 лютого 2022 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2022 16:14 |
пояснення про зміни.docx
|
|||
01 лютого 2022 16:14 |
моя тд ріпак.docx
|
|||
28 січня 2022 16:38 |
02. Протокольне рішення УО про ВТ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000142 ● 44b1e3e6e303479c95406d84ab341e01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2022 08:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2022 №19-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.07.2022 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-01-28-002497-a 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 12:10:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по вирощуванню сільськогосподарських культур (згідно технічного завдання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-28-002497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином дотримано вимог частини дванадцятої статті 29 Закону щодо розгляду замовником тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, до проведення оцінки тендерних пропозицій?
3. З яких підстав уповноваженою особою прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 14 березня 2022 року №35, оприлюднене в електронній системі закупівель, після оцінки тендерних пропозицій?
4. З яких причин замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено інформації щодо розгляду тендерної пропозиції у вищевказаний строк та відповідно не оприлюднено рішення про намір укласти договір?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-14 15:05:21
Надання пояснень на запит від 12.07.2022р.
1. Об’єм робіт, їх технологічні вимоги, якісні та кількісні характеристики витратних матеріалів визначались згідно технологічної карти по вирощуванню ярого ріпаку, яка розроблена та затверджене НДГ «Агрономічне» ВНАУ. Після визначення фактичної потреби та об’єму послуг було проведення аналіз ринку, порівняння цін надавачів послуг та визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Оскільки відсутнє державне регулювання цін на послуги по вирощуванню с/г культур, господарством було проведено аналіз коливання вартості комплексу послуг по вирощуванню соняшника із розрахунку на 1 га площі :- ринкові пропозиції компаній (не менше 3-ох), які надають комплекс послуг по вирощуванню ярого ріпаку, станом на січень 2022 року, становили 18000,00-25000,00 грн. з ПДВ. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vsau.org/assets/images/content/dokPDF/fin-dok/NDG%20Agron/obgryn_vuroshyvannya-jruy-ripak.pdf
2. Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тендерні пропозиції учасників після розгляду визнані такими що відповідають тендерній документації, оскільки в їх складі було надано довідки, що підтверджують відсутність підстав для відмови учасникам в участі в процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону. Було прийнято рішення про доцільність врахування наданих довідок, оскільки на дату розкриття тендерних пропозицій доступ до відкритих єдиних державних реєстрів був закритий через військову агресію Російської Федерації проти України.
3. Відповідно до частини 10 статті 29 строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Аргументом для прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції стали обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, оскільки учасник пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідно за результатами оцінки не мав можливості надати довідки встановленої форми, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно ч. 6,12 та 13 ст. 17 Закону. Враховуючи вищевикладене Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено інформації щодо розгляду тендерної пропозиції.
4. Станом на 14 липня 2022 закупівля за номером UA-2022-01-28-002497-a визнана такою що не відбулася згідно з частиною 7 статті 32 Закону, внаслідок дії обставин непереборної сили., що підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX
Надання інформації про усунення порушення замовником
Станом на 14 липня 2022 закупівля за номером UA-2022-01-28-002497-a визнана такою що не відбулася згідно з частиною 7 статті 32 Закону, внаслідок дії обставин непереборної сили., що підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX.
2022-07-20 14:56:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
2022-07-22 08:18:28
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОНОМІЧНЕ" ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 38445401 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вулиця Пирогова, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЗОРЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ПП "УКРАГРО ТТК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЗОРЯ" |
6 499 800,00
UAH з ПДВ
|
6 499 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "УКРАГРО ТТК" |
6 699 600,00
UAH з ПДВ
|
6 699 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЗОРЯ" #03728200 |
Очікує рішення |
6 499 800,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 13:09
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 14 липня 2022 15:04 |
Кінець періоду оскарження: | 25 липня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 25 липня 2022 00:04 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, що унеможливлюють виконання норм Закону. |
14 липня 2022 15:04
|
Електронний підпис |
14 липня 2022 15:03
|
2Протокол про визнання торгів такими що невідбулись через обставини непереборної сили – копія.docx |