Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гідроізоляційна плівка (рулон 1,5 м×50 м)
Очікувана вартість
716 958,00 UAH
UA-2022-01-28-002226-a ● 1e29bdde29cf41168ee65b238380ab17
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36443329 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11 |
Контактна особа: |
Алексеєв Остап Володимирович +380990215238 tenderdcz@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 12:53 |
Очікувана вартість: | 716 958,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 169,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Вид предмета закупівлі: товар - Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Очікувану вартість визначено з врахуванням всіх податків та зборів. Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31950 м.кв
Гідроізоляційна плівка (рулон 1,5 м×50 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв України, 1-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Постачальнику на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. У разі затримки фінансування Покупця, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем коштів для закупівлі на свій рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 16:43 |
Перелік змін від 31.01.2022.docx | |
31 січня 2022 16:43 |
Тендерна документація. (нова редакція від 31.01.2022 року).docx | |
31 січня 2022 16:43 |
Додаток 5 Проект Договору. (нова редакція від 31.01.2022 року).doc | |
31 січня 2022 16:43 |
Додаток 4. Технічні вимоги. (нова редакція від 31.01.2022 року).doc | |
31 січня 2022 16:43 |
Додаток 2. Кваліфікаційні критерії. (нова редакція від 31.01.2022 року).docx | |
31 січня 2022 16:43 |
Додаток 3. ст. 17. (нова редакція від 31.01.2022 року).docx | |
31 січня 2022 16:43 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція. (нова редакція від 31.01.2022 року).docx | |
28 січня 2022 15:41 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 31 січня 2022 11:27
Дата відповіді: 01 лютого 2022 10:34
Доброго дня, скажіть будь ласка кількість партій і хто буде розвантажувати?
Відповідь: Запитувана Вами інформація, зазначена
у додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги. (нова редакція
від 31.01.2022року)».
Зокрема у абзаці «Місце та умови поставки» визначено: «Україна, Донецька обл, Краматорський район, м. Краматорськ, вул. Героїв України, 1-К . Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника на умовах DDP, відповідно до міжнародних правил інтерпретації комерційних термінів "ІНКОТЕРМС" в редакції 2010 року. Постачальник бере на себе всі витрати на транспортування до місця поставки, навантаження та розвантаження Товару.»
Щодо кількості партій поставки товару. Питання поставки товару визначено у розділі 3 «Порядок та строки постачання» додатку 5 до тендерної документації «Проект договору. (нова редакція від 31.01.2022 року)».
Так пунктом 3.1. вказаного розділу визначено наступне «Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику не пізніше 01.04.2022 р. за адресою: 84333, Україна, Донецька обл., Краматорський район, м. Краматорськ,
вул. Героїв України, 1-К, (далі – місце постачання Товару) та несе всі витрати та ризики, пов'язані з його доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату за транспортування, навантаження та розвантаження, сплату відповідних податків і інших зборів.».
У пункті 2.5 розділу 2 «Ціна договору і порядок розрахунків» додатку 5 до тендерної документації «Проект договору. (нова редакція від 31.01.2022 року), визначено : «Замовник здійснює оплату Постачальнику на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок.
Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.»
Враховуючи вищевикладене, поставка товару здійснюватиметься відповідно до вимог тендерної документації. Замовником визначено кінцевий строк постачання товару, без визначення кількості окремих партій.
у додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги. (нова редакція
від 31.01.2022року)».
Зокрема у абзаці «Місце та умови поставки» визначено: «Україна, Донецька обл, Краматорський район, м. Краматорськ, вул. Героїв України, 1-К . Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника на умовах DDP, відповідно до міжнародних правил інтерпретації комерційних термінів "ІНКОТЕРМС" в редакції 2010 року. Постачальник бере на себе всі витрати на транспортування до місця поставки, навантаження та розвантаження Товару.»
Щодо кількості партій поставки товару. Питання поставки товару визначено у розділі 3 «Порядок та строки постачання» додатку 5 до тендерної документації «Проект договору. (нова редакція від 31.01.2022 року)».
Так пунктом 3.1. вказаного розділу визначено наступне «Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику не пізніше 01.04.2022 р. за адресою: 84333, Україна, Донецька обл., Краматорський район, м. Краматорськ,
вул. Героїв України, 1-К, (далі – місце постачання Товару) та несе всі витрати та ризики, пов'язані з його доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату за транспортування, навантаження та розвантаження, сплату відповідних податків і інших зборів.».
У пункті 2.5 розділу 2 «Ціна договору і порядок розрахунків» додатку 5 до тендерної документації «Проект договору. (нова редакція від 31.01.2022 року), визначено : «Замовник здійснює оплату Постачальнику на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок.
Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.»
Враховуючи вищевикладене, поставка товару здійснюватиметься відповідно до вимог тендерної документації. Замовником визначено кінцевий строк постачання товару, без визначення кількості окремих партій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД" |
398 736,00
UAH з ПДВ
|
398 736,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кривенко Олексій Вікторович |
632 610,00
UAH з ПДВ
|
632 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕЗНІКОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА |
682 452,00
UAH з ПДВ
|
682 452,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД" #39573316 |
Переможець |
398 736,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 14:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 лютого 2022 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 березня 2022 13:26 |
Кінець періоду оскарження: | 21 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 березня 2022 13:26 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулась. |
Документи:
10 березня 2022 13:26
|
Електронний підпис |
10 березня 2022 13:22
|
протокол |