Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скляний посуд лаболаторного призначення (ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення)
Очікувана вартість
3 850,61 UAH
UA-2022-01-28-001495-c b74faecf45c045d6a533f219965a2982
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сташків Ольга

380962758224 ostashkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №43 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23888598
Місцезнаходження: 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ МАСАРИКА, будинок 9
Контактна особа: Сташків Ольга
380962758224
ostashkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 штуки
Скляний посуд лаболаторного призначення (ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79058, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Масарика, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язаний провести повний розрахунок за отриману за накладною партiю товару протягом 5 робочих днiв з моментy приймання партiї товару. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

28 січня 2022 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр забезпечення лабораторій "Міра"
#42120754
Переможець 3 850,61
UAH з ПДВ
28 січня 2022 11:10

Документи

28 січня 2022 11:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 11:13
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 11:12
скляний посуд.pdf укладений
28 січня 2022 11:10