Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (Активна електрична енергія) Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5
Electrical energy (Active electrical energy) DК 021:2015: 09310000-5
Electrical energy (Active electrical energy) DК 021:2015: 09310000-5
Очікувана вартість
186 300 000,00 UAH
UA-2022-01-27-015128-b ● ed6c02008c874a83a860faec34902f14
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | БАСЕЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ НИЖНЬОГО ДНІПРА |
Код ЄДРПОУ: | 01039040 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, вул. Торгова, буд.37 |
Контактна особа: |
Ічетовкіна Ірина Олександрівна +380552460456 ichetovkina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Датченко Яна Федорівна +380552460458 kherson@buvrnd.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | BASIN MANAGEMENT OF WATER RESOURCES OF THE LOWER Dnieper |
National ID: | 01039040 |
Contact point: |
+380552460456 ichetovkina@ukr.net |
Additional contacts: |
Yana Datchenko +380552460458 kherson@buvrnd.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 186 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 863 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (на строк не менший строку дії тендерної пропозиції Учасника) у формі: електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджений постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 500 000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів робочих із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Басейнове управління водних ресурсів нижнього Дніпра Місцезнаходження Замовника: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Торгова, 37, Код ЄДРПОУ: 01039040 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5500000 UAH |
Publication date: | 27 січня 2022 17:40 |
Enquiries until: | 30 липня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 186 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 863 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39808000 Кіловат-година
Електрична енергія (Активна електрична енергія) Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, за місцем знаходження об’єктів Замовника на території Херсонської області, вул. Торгова, 37, за місцем знаходження об’єктів Замовника на території Херсонської області
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electrical energy (Active electrical energy) DК 021:2015: 09310000-5
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2022 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2022 15:58 |
Перелік змін.docx | |
01 серпня 2022 15:58 |
Оголошення_анг_ел_енерг зі змінами.doc | |
01 серпня 2022 15:58 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
01 серпня 2022 15:58 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
27 січня 2022 17:40 |
Додаток 5.docx | |
27 січня 2022 17:40 |
Додаток 4.doc | |
27 січня 2022 17:40 |
Додаток 3.docx | |
27 січня 2022 17:40 |
Додаток 1.docx |
01 серпня 2022 16:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2022 15:58 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 серпня 2022 15:58 |
Оголошення_анг_ел_енерг зі змінами.doc
|
|||
01 серпня 2022 15:58 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
01 серпня 2022 15:58 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
27 січня 2022 17:40 |
Додаток 5.docx
|
|||
27 січня 2022 17:40 |
Додаток 4.doc
|
|||
27 січня 2022 17:40 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 січня 2022 17:40 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікат відповідності
Дата подання: 28 січня 2022 08:43
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:25
Доброго дня! Шановний замовнику! Просимо надати більш уточнюючу інформацію щодо вимоги визначеної в розділі 3 тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції":
-учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі.
Яким чином даний сертифікат повинен відповідати предмету закупівлі, адже він не педебачає визначення окремого предмета закупівлі за знаком класифікатора ДК 021:2015?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 та Розділу 4 Проєкту Договору, який викладено в Додатку 4 до Тендерної документації, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг. Відповідно до зазначеного, Замовником вимагається надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» для підтвердження відповідності Учасника нормам та вимогам чинного законодавства в сфері постачання електричної енергії.
грошове покриття
Дата подання: 28 січня 2022 09:17
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:26
Доброго дня! Шановний замовнику! Просимо надати більш детальну інформацію, чи повинна банківська гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) супроводжуватись грошовим покриття?
Відповідь: Шановний учаснику, Всі вимоги та критерії до надання Банківської гарантії в повному обсязі зазначені в п.2 Розділу 3 Тендерної документації.
розрахунок ціни
Дата подання: 02 лютого 2022 16:34
Дата відповіді: 04 лютого 2022 16:09
Доброго дня! Відповідно до Додаток А до Додатку 3 до тендерної документації "Цпрогн.рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1)
Просимо визначити чи врахований індикатор діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (встановлений замовником в розмірі 1,1 ) до Ціни прогн.рдн - 3,16017 грн/кВт*год????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що метод розрахунку ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Порівняльний аналіз роботи ринку
Дата подання: 02 лютого 2022 16:47
Дата відповіді: 04 лютого 2022 16:10
Доброго дня! Інформаця, зазначена замовником у додатку А до Додатку 3 до тендерної документації, а саме: "Цпрогн.рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року...."
Зазначаємо, що за вищевказаним посиланням відсутня інформація-"Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року". Просимо привести у відповідність вищезазначену вимогу замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, за вказаним шляхом на офіційному сайті "Оператора ринку" присутня зазначена інформація.
Умови тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2022 14:38
Дата відповіді: 16 лютого 2022 14:19
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (на строк не менший строку дії тендерної пропозиції Учасника) у формі: електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджений постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів робочих із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
А також є вимога надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист - з тим що тендерні пропозиції вважаються дійсними 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, забезпечення тендерної пропозиції є складовою ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника. При цьому у тендерній документації містяться вимоги щодо строків дії тендерної пропозиції , а саме - 120 ( сто двадцять ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ . В супереч цьому Замовником вимагається надання банківської гарантії строк дії якої має дорівнювати або перевищувати 120 ( сто двадцять) днів РОБОЧИХ із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Таким чином, тендерна документація містить умови, які суперечить одна одній.
ПРОСИМО внести зміни в тендерну документацію та ЧІТКО зазначити умови щодо строку дії тендерної пропозиції та банківської гарантії в КАЛЕНДАРНИХ або в РОБОЧИХ/БАНКІВСЬКИХ днях!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Положеннями ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII передбачено, що Замовник укладає Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином термін дії банківської гарантії може бути більший, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Розрахунок визначення М (маржі)
Дата подання: 15 лютого 2022 16:10
Дата відповіді: 16 лютого 2022 14:20
Просимо Вас по поданій закупівлі навести формулу за якою буде здійснюватися розрахунок визначення М (маржі) в гривнях за 1 кВт*год за результатами електронного аукціону для укладення договору. Якщо ціна ТП складе 175106156,54 грн. З наведенням прикладу розрахунку з використанням цифрових значень, відповідно до умов тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, усі дані для обчислення наведено та чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Формула розрахунку також наведена в зазначеному місці.
Проект договору
Дата подання: 16 лютого 2022 14:38
Дата відповіді: 17 лютого 2022 13:58
Пунктом 4.2. Проекту договору передбачено: "4.2. Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014." Відповідно до положень Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, та Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310, відповідальним за якість електричної енергії, зокрема, за дотримання вимог ДСТУ EN 50160:2014, є Оператор системи розподілу. Просимо Замовника врегулювати зазначене питання шляхом внесеня змін до тендерної документації, зокрема, в проект договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Споживач зобов'язаний відповідно до норм та стандартів зазначити, що придбаний ним товар має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014. Водночас, відповідно до положень Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, та Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310, за якість електроенергії відповідальність несе оператор системи розподілу. Отже, п.4.2. Проекту договору визначено загальні норми, які не потребують змін.
Розрахунок визначення М (маржі)-2
Дата подання: 16 лютого 2022 15:02
Дата відповіді: 17 лютого 2022 14:00
ПРОСИМО Замовника НАВЕСТИ приклад розрахунку МАРЖІ (а не ціни тендерної пропозиції) з використанням КОНКРЕТНИХ цифрових значень!!! ЯКИМ ЧИНОМ/ЗА ЯКОЮ МЕТОДИКОЮ Замовник буде розраховувати саме значення "М" з формули, наведленої в Додатку А до Додатку 3 до тенрної документації???
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, усі дані для обчислення наведено та чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Формула розрахунку також наведена в зазначеному місці і кожен учасник може нею користуватися.
Проект договору
Дата подання: 16 лютого 2022 15:04
Дата відповіді: 17 лютого 2022 14:00
В п.10.1. Проекту договору зазначено: "10.1. Зміна Споживачем електропостачальника здійснюється шляхом укладення договору постачання електричної енергії з іншим електропостачальником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».". Звертаємо увагу Замовника, що порядок зміни електропостачальника за ініціативою споживача регламентується не Законом України "Про публічні закупівлі", а Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312. Просимо усунути наведені невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації, зокрема, в проект договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, усі учасники повинні дати згоду з проєктом договору, який наведено в Тендерній документації, інакше пропозиції таких учасників будуть відхилені.
Вимога щодо надання довідки з МВС
Дата подання: 16 лютого 2022 15:57
Дата відповіді: 17 лютого 2022 14:01
Доброго дня! Шановний замовнику! Тендерна документація в Розділі 3. п 5. (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством) містить вимогу щодо надання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, видана не раніше як за 30 днів від дати оголошення закупівлі, надається учасником для підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону.
Згідно ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: « Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.»
Тобто, спосіб ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Таким чином, наведена вимога тендерної документації не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Законом не забороняється вимагати від учасників надання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, видана не раніше як за 30 днів від дати оголошення закупівлі.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 лютого 2022 15:58
Дата відповіді: 17 лютого 2022 14:02
Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками завірених копій не менше трьох аналогічних договорів. Шановний Замовник, ця вимога щодо кількості аналогічних договорів є дискримінаційною, адже, учасники, які мають менше, ніж три аналогічні договори, не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Зазначена вимога тендерної документації значно зменшує кількість потенційних учасників. Просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо кількості аналогічних договорів та внести відповідні зміни до документації. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Законом не забороняється вимагати вказану кількість аналогічних договорів. Звертаємо вашу увагу, що не вказано вимогу щодо обсягів цих договорів.
Щодо застосування КЕП
Дата подання: 16 лютого 2022 16:37
Дата відповіді: 17 лютого 2022 14:03
Шановний замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладається на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо…
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», Учасники мають право використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Отже, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП, Замовник встановив дискримінаційну вимогу до учасників, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
В зв`язку з чим просимо усунути дане порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 учасники повинні використовувати саме КЕП (на захищеному носії).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-27-015128-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 31 січня 2022 11:38
щодо акредитації сертифіката
Шановний Замовник! Відповідно до умов тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів, зокрема: учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі.
Зазначаємо Вам про те, що основана вимога до органів сертифікації – відповідність органу сертифікації вимогам відповідного стандарту CASCO (ISO17021- на системи менеджменту, ISO17065- на продукцію, ISO17020- органи інспектування, інші). Для перевірки такої відповідності органу сертифікації проводиться незалежне оцінювання компетенції. Оцінювання здійснюється різними способами. Найбільш поширеними є отримання акредитації та/або нотифікації, які носять добровільний характер ( https://sic-global.com/about-us-2/). Орган сам визначає спосіб оцінювання. В Україні діє Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» №2740-VIII від 06.06.2019 року, в якому вказано що акредитація в України носить добровільний характер. (Лист Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України «щодо надання роз’яснення щодо сертифікації») Акредитація в НААУ носить характер підтвердження технічної компетенції. Отже, враховуючи вищевикладене, сертифікати можуть відповідати вимогам міжнародного стандарту та Українського стандарту. Те, що сертифікат виданий уповноваженим органом який має нотифікацію в міжнародній системі сертифікації або акредитацію в ООВ Національного агентства з акредитації України, не впливає на зміст сертифікатів та тендерну пропозицію в цілому. Просимо Вас вилучити або внести зміни в тендерну документацію, а саме замінити вимогу - учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо Вам про те, що основана вимога до органів сертифікації – відповідність органу сертифікації вимогам відповідного стандарту CASCO (ISO17021- на системи менеджменту, ISO17065- на продукцію, ISO17020- органи інспектування, інші). Для перевірки такої відповідності органу сертифікації проводиться незалежне оцінювання компетенції. Оцінювання здійснюється різними способами. Найбільш поширеними є отримання акредитації та/або нотифікації, які носять добровільний характер ( https://sic-global.com/about-us-2/). Орган сам визначає спосіб оцінювання. В Україні діє Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» №2740-VIII від 06.06.2019 року, в якому вказано що акредитація в України носить добровільний характер. (Лист Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України «щодо надання роз’яснення щодо сертифікації») Акредитація в НААУ носить характер підтвердження технічної компетенції. Отже, враховуючи вищевикладене, сертифікати можуть відповідати вимогам міжнародного стандарту та Українського стандарту. Те, що сертифікат виданий уповноваженим органом який має нотифікацію в міжнародній системі сертифікації або акредитацію в ООВ Національного агентства з акредитації України, не впливає на зміст сертифікатів та тендерну пропозицію в цілому. Просимо Вас вилучити або внести зміни в тендерну документацію, а саме замінити вимогу - учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2022 16:21
Шановний Учаснику, виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 та Розділу 4 Проєкту Договору, який викладено в Додатку 4 до Тендерної документації, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг. Відповідно до зазначеного, Замовником вимагається надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» для підтвердження відповідності Учасника нормам та вимогам чинного законодавства в сфері постачання електричної енергії.
Номер вимоги: UA-2022-01-27-015128-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 31 січня 2022 14:29
Проект договору
Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б".
До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М.
Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання до 5 робочих днів після закіняення розрахункового періоду (п. 5.9 проекту).
Пропонуємо до 12 числа місяця насутпного за розрахунковим
Розгорнути
Згорнути
До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М.
Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання до 5 робочих днів після закіняення розрахункового періоду (п. 5.9 проекту).
Пропонуємо до 12 числа місяця насутпного за розрахунковим
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2022 16:22
Шановний учаснику, дякуємо за пропозицію.
Інформуємо вас, що усі вимоги передбачені розділом 5 Проєкту договору.
Також повідомляємо, що постачальник має право доступу до засобів обліку Електричної енергії в будь який час відповідно до ПРРЕЕ.
Інформуємо вас, що усі вимоги передбачені розділом 5 Проєкту договору.
Також повідомляємо, що постачальник має право доступу до засобів обліку Електричної енергії в будь який час відповідно до ПРРЕЕ.
Номер вимоги: UA-2022-01-27-015128-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія", Код ЄДРПОУ:42117825
Дата подання: 01 лютого 2022 17:16
дискримінація учасників
Доброго дня!
Вважаємо, що вимога тендерної документації, а саме: визначеної в розділі 3 тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": -учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі” значно звужує коло потенційних учасників , обмежує конкуренцію, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи наведене, вимагаємо виключити вищезазначену вимогу.
Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення №UA-2021-04-29-001781-a
Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення №UA-2021-04-01-002563-c
Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a
Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вимога тендерної документації, а саме: визначеної в розділі 3 тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": -учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі” значно звужує коло потенційних учасників , обмежує конкуренцію, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи наведене, вимагаємо виключити вищезазначену вимогу.
Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення №UA-2021-04-29-001781-a
Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення №UA-2021-04-01-002563-c
Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a
Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2022 17:02
Шановний Учаснику, виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 та Розділу 4 Проєкту Договору, який викладено в Додатку 4 до Тендерної документації, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг. Відповідно до зазначеного, Замовником вимагається надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» для підтвердження відповідності Учасника нормам та вимогам чинного законодавства в сфері постачання електричної енергії.
Номер вимоги: UA-2022-01-27-015128-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ", Код ЄДРПОУ:43418783
Дата подання: 10 лютого 2022 11:12
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику!
Тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (на строк не менший строку дії тендерної пропозиції Учасника) у формі: електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджений постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів робочих із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
А також є вимога надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист - з тим що тендерні пропозиції вважаються дійсними 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, забезпечення тендерної пропозиції є складовою ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника. При цьому у тендерній документації містяться вимоги щодо строків дії тендерної пропозиції , а саме - 120 ( сто двадцять ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ . В супереч цьому Замовником вимагається надання банківської гарантії строк дії якої має дорівнювати або перевищувати 120 ( сто двадцять) днів РОБОЧИХ із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Яким чином Замовник пояснить , той факт що тендерна документація містить
умови , які суперечить одна одній. Яким чином банківська гарнтія повинна бути чинна, якщо строк дії тендерної пропозиції мине.
Враховуючи вище зазначене просимо привести тендерну документацію у відповідність. Дякуємо!!!
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (на строк не менший строку дії тендерної пропозиції Учасника) у формі: електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджений постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів робочих із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
А також є вимога надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист - з тим що тендерні пропозиції вважаються дійсними 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, забезпечення тендерної пропозиції є складовою ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника. При цьому у тендерній документації містяться вимоги щодо строків дії тендерної пропозиції , а саме - 120 ( сто двадцять ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ . В супереч цьому Замовником вимагається надання банківської гарантії строк дії якої має дорівнювати або перевищувати 120 ( сто двадцять) днів РОБОЧИХ із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Яким чином Замовник пояснить , той факт що тендерна документація містить
умови , які суперечить одна одній. Яким чином банківська гарнтія повинна бути чинна, якщо строк дії тендерної пропозиції мине.
Враховуючи вище зазначене просимо привести тендерну документацію у відповідність. Дякуємо!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2022 16:12
Положеннями ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII передбачено, що Замовник укладає Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином термін дії банківської гарантії може бути більший, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2022-01-27-015128-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ", Код ЄДРПОУ:43418783
Дата подання: 15 лютого 2022 13:44
методика оцінки тендерної пропозиції
Шановний замовнику, просимо надати пояснення , щодо розрахунку ціни пропозиції, який зазначено у Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). А саме , згідно переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції , зазначено
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
З огляду на вище зазначене , нами як учасником не можливо сформувати ціну тендерної пропозиції, оскільки не має поняття «Цпрогн.рдн.,вдр».
Документація не містить поняття «Цпрогн.рдн.,вдр», який вказано у розрахунку.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
З огляду на вище зазначене , нами як учасником не можливо сформувати ціну тендерної пропозиції, оскільки не має поняття «Цпрогн.рдн.,вдр».
Документація не містить поняття «Цпрогн.рдн.,вдр», який вказано у розрахунку.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2022 14:26
Шановний Учаснику, повідомляємо, що метод розрахунку ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Номер вимоги: UA-2022-01-27-015128-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ", Код ЄДРПОУ:43418783
Дата подання: 15 лютого 2022 13:54
методика оцінки тендерних пропозицій
Шановний замовнику, просимо надати пояснення , щодо розрахунку ціни пропозиції, який зазначено у Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). А саме , згідно переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції , зазначено
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Nплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача, кВт*год.
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
Тпер. – тариф на послуги з передачі електричної енергії в гривнях за 1 кВт*год електричної енергії, встановлений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № _______ від ___________ р., (учасником процедури закупівлі зазначається номер та дата чинної редакції Постанови на дату подання тендерної пропозиції), без ПДВ;
М – маржа (вартість послуг Учасника) в гривнях за 1 кВт*год, запропонована Учасником, без ПДВ.
Ознайомившись з даним розрахунком , було виявлено, що розрахунок не містить у собі індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1). Оскільки величина Цпрогн. рдн. замовником вже зазначена та складає - 3,16017 грн/кВт*год без ПДВ.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Nплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача, кВт*год.
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
Тпер. – тариф на послуги з передачі електричної енергії в гривнях за 1 кВт*год електричної енергії, встановлений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № _______ від ___________ р., (учасником процедури закупівлі зазначається номер та дата чинної редакції Постанови на дату подання тендерної пропозиції), без ПДВ;
М – маржа (вартість послуг Учасника) в гривнях за 1 кВт*год, запропонована Учасником, без ПДВ.
Ознайомившись з даним розрахунком , було виявлено, що розрахунок не містить у собі індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1). Оскільки величина Цпрогн. рдн. замовником вже зазначена та складає - 3,16017 грн/кВт*год без ПДВ.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2022 14:26
Шановний Учаснику, повідомляємо, що метод розрахунку ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Номер вимоги: UA-2022-01-27-015128-b.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ", Код ЄДРПОУ:43418783
Дата подання: 15 лютого 2022 14:14
методика оцінки тендерної пропозиції
Шановний замовнику, просимо надати пояснення , щодо розрахунку ціни пропозиції, який зазначено у Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). А саме , згідно переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції , зазначено
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
З огляду на вище зазначене , нами як учасником не можливо сформувати ціну тендерної пропозиції, оскільки не має поняття чіткого визначення, поняття індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання.
А також документацією вказано , що Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1.
Дана величина , що визначена замовником не дає чіткого поняття та визначення даної величини.
Вимагаємо від замовника конкретних, чітких, обґрунтованих відповідей стосовно даної величини -- індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. А саме :
1) Значення індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання – це величина позитивна чи можливо від’ємна ?
2) індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Поняття діапазону , що в нього закладає замовник , або «від» - «до», або нуль, або Конста́нта в розмірі 1,1 ?
3) Значення індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання – вкажіть у яких одиницях виміру замовник бачить дану величину, грн або відсоток, або щось інше. Чітке визначення величини вкажіть.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
З огляду на вище зазначене , нами як учасником не можливо сформувати ціну тендерної пропозиції, оскільки не має поняття чіткого визначення, поняття індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання.
А також документацією вказано , що Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1.
Дана величина , що визначена замовником не дає чіткого поняття та визначення даної величини.
Вимагаємо від замовника конкретних, чітких, обґрунтованих відповідей стосовно даної величини -- індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. А саме :
1) Значення індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання – це величина позитивна чи можливо від’ємна ?
2) індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Поняття діапазону , що в нього закладає замовник , або «від» - «до», або нуль, або Конста́нта в розмірі 1,1 ?
3) Значення індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання – вкажіть у яких одиницях виміру замовник бачить дану величину, грн або відсоток, або щось інше. Чітке визначення величини вкажіть.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2022 14:29
Шановний Учаснику, повідомляємо, що метод розрахунку ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації.
Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Цей індикатор діапазону можливого коливання є чітко визначеним фіксованим додатним коефіцієнтом, отже він не має розмірності, на який множиться середньозважена ціна грудня 2021 року РДН ОЕС України для отримання Цпрогн.рдн.
Таким чином у розрахунку відсутня помилка.
Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Цей індикатор діапазону можливого коливання є чітко визначеним фіксованим додатним коефіцієнтом, отже він не має розмірності, на який множиться середньозважена ціна грудня 2021 року РДН ОЕС України для отримання Цпрогн.рдн.
Таким чином у розрахунку відсутня помилка.
Номер вимоги: UA-2022-01-27-015128-b.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ", Код ЄДРПОУ:43418783
Дата подання: 16 лютого 2022 14:44
Методика оцінки тендерної пропозиції
Шановний замовнику, просимо надати пояснення , щодо розрахунку ціни пропозиції, який зазначено у Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). А саме , згідно переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції , зазначено
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Питання стосується, саме показника «Цпрогн.рдн.,вдр» . Поясніть чому Ви вказуєте
« РДН. ВДР». При цьому поняття «Цпрогн.рдн.,вдр»- у методиці оцінки тендерної пропозиції НЕ МАЄ!!!.
Так на який ринок орієнтуватися учаснику при формуванні своєї цінової пропозиції, на РДН чи на ВДР?
Надайте чітку відповідь та зробіть відповідні зміни у методику оцінки , в залежності від вашої відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Питання стосується, саме показника «Цпрогн.рдн.,вдр» . Поясніть чому Ви вказуєте
« РДН. ВДР». При цьому поняття «Цпрогн.рдн.,вдр»- у методиці оцінки тендерної пропозиції НЕ МАЄ!!!.
Так на який ринок орієнтуватися учаснику при формуванні своєї цінової пропозиції, на РДН чи на ВДР?
Надайте чітку відповідь та зробіть відповідні зміни у методику оцінки , в залежності від вашої відповіді.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2022 13:57
Шановний Учаснику, в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації чітко визначено спосіб та на що орієнтуватися учасникам при розрахунку пропозиції. Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-27-015128-b.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", Код ЄДРПОУ:38157139
Дата подання: 22 лютого 2022 22:17
Дата подання: 22 лютого 2022 22:17
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕК ЕНОЛЛ» (далі – ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», Скаржник), маючи намір взяти участь у Торгах, проаналізувало тендерну пропозицію та вважає, що вона містить дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників та порушують права суб’єктів господарювання, що діють на ринку постачання електричної енергії, зокрема Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2022 16:07
рішення від 03.05.2022 №4224.pdf
Дата публікації: 03 травня 2022 16:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2022 №4571.pdf
Дата публікації: 13 травня 2022 11:33
рішення від 12.05.2022 №4571.pdf
Дата публікації: 17 травня 2022 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано, зміни внесено.
Дата виконання рішення замовником: 01 серпня 2022 16:04
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2022 12:15 |
Кінець періоду оскарження: | 13 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 13 серпня 2022 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару «Електрична енергія (Активна електрична енергія) Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5» відповідно до оголошення UA-2022-01-27-015128-b, з огляду на укладений договір про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 11 квітня 2022 року № 47010605/02-14/89, укладеного на підставі наказу Міністерства енергетики України від 04 березня 2022 року № 104 «Щодо проведення розрахунків на ринку електричної енергії», виникла необхідність відмінити процедуру закупівлі відповідно до частини 1 п. 1 ст. 32 Закону, а саме замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
02 серпня 2022 12:15
|
Електронний підпис |
02 серпня 2022 12:09
|
Протокол (2).pdf |