Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55510000-8 "Послуги їдалень" (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів у пришкільних таборах)
Очікувана вартість
1 428 945,00 UAH
UA-2022-01-27-009393-b e6fcba94540b40df9bcf265541192157
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елла Поляніна

+380507729960 ellapolyanina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Дружківської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25705061
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., місто Дружківка, ВУЛИЦЯ КОСАРЕВА, будинок 7
Контактна особа: Елла Поляніна
+380507729960
ellapolyanina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників (ідентифікатори закупівель в електронній системі : UA-2021-12-16-022136-c,
UA-2022-01-05-002819-c).
За результатом проведених переговорiв, комунальним підприємством Дружківської міської ради «Громадське харчування» було надане документальне підтвердження на надання послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів у пришкільних таборах на протязі 2022 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 14:28
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22785 доза
Харчування учнів пільгових категорій 1-4 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, Дружківка, вулиця Косарева, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
12495 доза
Харчування учнів пільгових категорій 5-9 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, Дружківка, вулиця Косарева, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2205 доза
Харчування учнів пільгових категорій 10-11 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, Дружківка, вулиця Косарева, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1344 доза
Харчування учнів пільгових категорій у пришкільних таборах (100% оплата за рахунок бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, Дружківка, вулиця Косарева, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються шляхом безготівкової оплати Замовником виконаних послуг, згідно наданих Виконавцем документів на оплату (рахунок, акт виконаних робіт). Покупець оплачує виконані послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання документів на оплату (рахунок, акт виконаних робіт). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ"
#01558856
Переможець 1 428 945,00
UAH
27 січня 2022 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2022 14:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ"
#01558856
1 428 945,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 19:25
Звіт харчування.pdf укладений
12 січня 2023 19:23
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 16:10
ДУ 4.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2022 16:02
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
19 жовтня 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 12:06
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 11:58
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 14:28
Дод.угода №1 від 08.02.2022.PDF зміни до договору
09 лютого 2022 14:24
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 12:31
Договір №1 від 08.02.2022.PDF укладений
09 лютого 2022 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавець зобов’язується в 2022 році надати Замовнику послуги з організації гарячого харчування для учнів пільгової категорії та учнів у пришкільному таборі у вигляді скомплектованих сніданків в кількості 35436 порцій, за якістю та за цінами, які надані в тендерній пропозиції, а Замовник прийняти і оплатити такі послуги відповідно до цього договору.». 2. Пункт 3.1. розділу «Ціна договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього договору становить 1333941,00 грн. (один мільйон триста тридцять три тисячі дев’ятсот сорок одна грн. 00 коп.), без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. Виконавець зобов'язується в 2022 році надавати послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у вигляді скомплектованих сніданків в кількості 12240 порцій, за якістю та за цінами, які надані в тендерній пропозиції, а Замовник зобов'язується прийняти й оплатити ці послуги. 2. Пункт 3.1. розділу «Ціна договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього договору становить 447840 грн. 00 коп. (Чотириста сорок сім тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. Виконавець зобов'язується в 2022 році надавати послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у вигляді скомплектованих сніданків в кількості 8160 порцій, за якістю та за цінами, які надані в тендерній пропозиції, а Замовник зобов'язується прийняти й оплатити ці послуги. 2. Пункт 3.1. розділу «Ціна договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього договору становить 298560 грн. 00 коп. (Двісті дев’яносто вісім тисяч п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. Виконавець зобов'язується в 2022 році надавати послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у вигляді скомплектованих сніданків в кількості 744 порції, за якістю та за цінами, які надані в тендерній пропозиції, а Замовник зобов'язується прийняти й оплатити ці послуги. 2. Пункт 3.1. розділу «Ціна договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього договору становить 27150 грн. 00 коп. (Двадцять сім тисяч сто п'ятдесят гривень 00 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Харчування учнів пільгових категорій 1-4 класів 465 доза 34,00
UAH
Харчування учнів пільгових категорій 5-9 класів 234 доза 40,00
UAH
Харчування учнів пільгових категорій 10-11 класів 45 доза 44,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 27 150,00
UAH