Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення компресора ВР 125/90 на аероакселатор очищення стічних вод в комплексі з пуско-налагоджувальними роботами та випробуваннями
Очікувана вартість
152 000,00 UAH
UA-2022-01-27-009086-b f7a888f0f0a14baf85afdffd495347c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ричка Ольга Леонідівна

380675034104 rich.helga@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ВУВКГ
Код ЄДРПОУ: 24388032
Вебсайт: http://voda.pl.ua
Місцезнаходження: 39803, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27
Контактна особа: Ричка Ольга Леонідівна
380675034104
rich.helga@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51130000-2: Послуги зі встановлення парових генераторів, турбін, компресорів і пальників


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Встановлення компресора ВР 125/90 на аероакселатор очищення стічних вод в комплексі з пуско-налагоджувальними роботами та випробуваннями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Будівельників, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 51134000-0 — Послуги зі встановлення компресорів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 01 лютого 2022 18:11
Дата відповіді: 01 лютого 2022 23:52
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення стосовно пункту 6 розділу IV Технічні вимоги до предмета закупівлі ( технічне завдання). На комресорі ВР 125/90 встановлений імпортний компресорний блок RBS-125 італійської фірми ROBUSCHI, відповідно АТ "НВАТ ВНДІКОМПРЕСОРМАШ" не є виробником запчастин для даного компресорного блока, а запчастини потрібно купувати у відповідних офіційних дилерів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! По суті питання повідомляємо, підпунктом 2 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» максимальна економія та ефективність визначені як принципи здійснення публічних закупівель. При наданні послуг, які є предметом закупівлі, має використовуватися ремонтний комплект, який забезпечить якісну роботу роторного блоку без втрати характеристик, що передбачені виробником роторного блоку. АТ «НВАТ ВНДІКОМПРЕСОРМАШ» не є виробником роторного блоку, але мав відповідні повноваження та узгодження з «ROBUSCHI» (Італія) по використанню роторних блоків при виробництві свого обладнання, а також введення їх в експлуатацію, обслуговування та ремонти (як гарантійні так і постгарантійні). Якісні характеристики ремонтного комплекту АТ «НВАТ ВНДІКОМПРЕСОРМАШ» повністю відповідають технічним вимогам Замовника. Отже, не обов’язково постачання запчастин від виробника або його офіційного представника.
Строки оплати
Дата подання: 01 лютого 2022 18:13
Дата відповіді: 01 лютого 2022 23:53
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення стосовно пункту 4.2 проекту договору згідно платежеспроможності Замовника. В договорі встановлен термін оплати послуг 180 днів з момета підписання актів що несе додаткові ризики і витрати для Виконавців, в тому числі і по реєстрації податкової накладної та сплаті ПДВ. Також просимо роз’яснити значення фрази «або в інший термін за наявності у Замовника відповідного фінансування» пункту 4.2 договору. Просимо змінити термін сплати послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! По суті Вашого питання повідомляємо, що згідно з підпунктом 2 пункту 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно оприлюднити інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю у встановленому Уповноваженим органом та Законом порядку.
Також згідно з другим абзацом пункту 15 статті 14 Закону договір про закупівлю має укладатися згідно з вимогами статті 41 Закону. Згідно пункту 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
В підпункті 6 пункту 3 статті 14 Закону зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються умови оплати, які не мають відрізнятися від умов договору (пункт 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Терміни оплати, що визначені у закупівлі є чіткими.
Також, відповідно до статті 42 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання (підприємці) ведуть господарську діяльність на власний ризик з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Отже, проект договору, який опублікований в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», складений з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, а також Закону України «Про публічні закупівлі», до того ж не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та жодним чином не впливає на терміни реєстрації податкових накладних та терміни сплати податку на додану вартість, які регламентуються Податковим кодексом України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-27-009086-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕТА", Код ЄДРПОУ:19271018
Дата подання: 01 лютого 2022 22:23
Щодо скасування вимог пункту 11 розділу IV тендерної документації
Просимо скасувати пункт 11 розділу IV тендерної документації щодо надання Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці або дозволу на виконання робот з підвищеної небезпеки. Роторний компресор ВР-125/90 низького тиску призначений для транспортування повітря та вибухобезпечних газів не є механізмом підвищеної небезпеки, а перелік робіт зазначений у тендерній документації не відповідає переліку робіт з підвищеною небезпекою зазначеному у постанові КМУ №207 від 03.03.2020
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2022 23:55
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що умовами закупівлі передбачено комплексні роботи по встановленню компресора на аероакселатор очищення стічних вод. Також повідомляємо, що технічне завдання складено у відповідності до законодавства, отже підстави для задоволення вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНЕ ПАРТНЕРСТВО" 151 800,00
UAH з ПДВ
151 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2022 16:49
Електронний підпис
04 лютого 2022 15:40
Електронний підпис
04 лютого 2022 15:40
Пономаренко О.В. МВС.pdf
04 лютого 2022 15:40
Довідка ДФС від 01-02-2022.pdf
04 лютого 2022 15:40
15-довідка тех_якість.pdf
04 лютого 2022 15:40
8.5. Протоколи.pdf
04 лютого 2022 15:40
6-довідка МТБ.pdf
04 лютого 2022 15:40
6.1. Договір оренди.pdf
04 лютого 2022 15:40
5-довідка про відх-я.pdf
04 лютого 2022 15:40
4-довідка підп КЕП-УЕП.pdf
04 лютого 2022 15:40
4.3. Статут ТОВ ІП.pdf
04 лютого 2022 15:40
2-довідка про не демп-г.pdf
04 лютого 2022 15:40
1-довідка про обр п_д.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНЕ ПАРТНЕРСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНЕ ПАРТНЕРСТВО"
#35384231
Переможець 151 800,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНЕ ПАРТНЕРСТВО"
#35384231
151 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2022 10:31
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 17:20
Інвестиційне партнерство ТОВ дог № 126-2022 від 10.02.2022 р.pdf укладений
11 лютого 2022 17:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2022 — 29 квітня 2022
Сума оплати за договором: 151 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 300,00 UAH)