Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Черкаської міської ради Черкаської області по просп. Хіміків, 36 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 (CPV) - 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Очікувана вартість
175 050,00 UAH
UA-2022-01-27-006643-b 0739468cd5da433f8495bd268d757f20
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мархоцька Алла Василівна

+380961225661 school10ck@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №10 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 33363335
Місцезнаходження: 18018, Україна , Черкаська обл., Черкаси, проспект Хіміків, будинок 36
Контактна особа: Мархоцька Алла Василівна
+380961225661
school10ck@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 175 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18018, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, просп. Хіміків, 36. Вид закупівлі: Спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені у ч.4 та Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додається). Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Черкаської міської ради Черкаської області по просп. Хіміків, 36 в м. Черкаси»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18018, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, просп. Хіміків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2022
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата по Об'єкту здійснюється поетапно, за фактично виконані роботи, згідно підписаного сторонами акту приймання-здачі виконаних робіт. Оплата робіт з розроблення робочого проекту до отримання Замовником позитивного звіту експертизи проводиться у розмірі, що не перевищує 70% (сімдесят відсотків) від ціни Договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акта приймання-здачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Остаточний розрахунок з Виконавцем Замовник проводить після отримання позитивного звіту експертизи при умові повного та якісного виконання робіт по Договору протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання акту здачі-приймання продукції Пiсляоплата 10 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПО КАСКАД ПРОЕКТ" 173 000,00
UAH з ПДВ
173 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2022 15:14
Електронний підпис
04 лютого 2022 15:13
ЗОШ 10 фасад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПО КАСКАД ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПО КАСКАД ПРОЕКТ"
#41860830
Переможець 173 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 15:42

Документи

07 лютого 2022 15:41
Електронний підпис
07 лютого 2022 15:40
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПО КАСКАД ПРОЕКТ"
#41860830
173 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2022 15:41
Електронний підпис
07 лютого 2022 15:40
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 12:22
розірвання.pdf укладений
19 січня 2023 12:18
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 12:52
д.у._2.PDF зміни до договору
23 лютого 2022 12:49
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 12:33
дод угода 1.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 12:31
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 12:23
договір 1-3 пкд утеплення.pdf укладений
16 лютого 2022 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.10.1. Договору № 1-3 від 16.02.2022 року (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни до Договору та Додатків, що є його невід'ємною частиною а саме: вираз «проектно-кошторисна документація» замінити на вираз «проектна документація». 2. Інші пункти Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 1-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.10.1. Договору № 1-3 від 16.02.2022 року (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 1.2 Договору викласти в наступній редакції: «Виконавець зобов’язується надати в повному обсязі проектну документацію (в паперовому вигляді та на електронних носіях) у відповідності до ДБН А.2.2-3-2014, замовити експертизу проектної документації та отримати позитивний звіт по ній (інформацію про отримання позитивного звіту Замовник перевіряє по коду проекту, який надає йому Виконавець). 2. Пункт 1 розділу 22 «Додаткові вимоги» Завдання на проектування (додаток №1 до Договору) викласти в наступній редакції: «Розмір кошторисної заробітної плати при визначенні робіт прийняти в розмірі 12101,81 грн.» 3. Інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: договір розірвано за взаємною згодою сторін