Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in the current repair of the street and road network of Sykhiv district of Lviv (3 lots)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська область обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66 |
Контактна особа: |
Стадник Оксана Василівна 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Оксана Стадник 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Sykhiv district administration of Lviv City Council |
National ID: | 25258931 |
Contact point: |
Oksana Stadnyk 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Additional contacts: |
Oksana Stadnyk 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 09:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 16 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 січня 2022 09:06 |
Enquiries until: | 18 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 лютого 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 16 300 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Тендерна документація
27 січня 2022 09:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2022 09:29 |
проєкт_договору2022дороги.doc | |
27 січня 2022 09:07 |
Додаток4.doc | |
27 січня 2022 09:07 |
Додаток3.doc | |
27 січня 2022 09:07 |
Додаток1.doc | |
27 січня 2022 09:07 |
Додаток5.doc | |
27 січня 2022 09:07 |
Додаток2.doc | |
27 січня 2022 09:07 |
ТДдороги2022.doc |
27 січня 2022 09:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2022 09:29 |
проєкт_договору2022дороги.doc
|
|||
27 січня 2022 09:07 |
Додаток4.doc
|
|||
27 січня 2022 09:07 |
Додаток3.doc
|
|||
27 січня 2022 09:07 |
Додаток1.doc
|
|||
27 січня 2022 09:07 |
Додаток5.doc
|
|||
27 січня 2022 09:07 |
Додаток2.doc
|
|||
27 січня 2022 09:07 |
ТДдороги2022.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-28-000010 ● 3aa8607637af4d18a7c9f12315a9ede7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2022 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.07.2022 № 27-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.07.2022 № 27-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1. UA-2022-01-27-000468-c 27.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 15:55:51
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м. Львова (3 лоти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-000468-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Так, Замовником 27.01.2022 о 09:29 внесено зміни до проекту договору (додаток №6 до тендерної документації), який розміщений в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції.
Чому Замовником в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до проекту договору?
3. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації визначено, що для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства та технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку. У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці без надання технічних паспортів.
Учасником процедури закупівлі (лот 1) Львівським комунальним підприємством «Шляхово-ремонтного підприємства Личаківського району» у складі тендерної пропозиції надано договір суборенди дорожньої фрези марки «ВІРТГЕН» від 15.05.2008 №05-2 із змінами, які внесені додатковою угодою від 05.04.2019 №6 з терміном дії по 31.03.2021 року.
Аналогічно по лоту 1 Львівським комунальним підприємством «Шляхово-ремонтного підприємства Личаківського району» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортного засобу від 28.02.2019 щодо оренди трактора Беларус 1221.2 2019 року випуску з терміном дії 1 рік.
Чому відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учаснику не ставилась вимога про усунення даних невідповідностей що завантажити через електронну систему повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, а саме: 1) на підтвердження Додатку 1 до Тендерної документації Наявність обладнання та матеріально-технічної бази завантажений щодо вищевказаних договорів з підтвердженням пролонгації на 2022 рік?
4. Довідка про наявність обладнання від 25.02.2022 №48 та матеріально-технічної бази Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтного підприємства Личаківського району» (лот 1) не відповідає завантаженому договору оренди та/або надання послуг, а саме: у довідці відсутня інформація про оренду машини дорожньої комбінованої МАЗ-591525-В50, яка передана згідно договір оренди від 19.11.2019 №103.
Чому учаснику не ставилась вимога про усунення даної невідповідності?
5. У довідці про наявність обладнання від 21.02.2022 №12/21/02 та матеріально-технічної бази Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУДТОРГ» (лот 3) вказано дані про орендоване майно, а саме: п.9 вказано спеціалізований вантажний самоскид Камаз, п.10 спеціалізований вантажний – загальний бортовий Камаз 53212 у файлі «Підтвердження на техніку та МТБ.pdf» відсутні дані щодо укладених договорів на дані транспортні засоби.
Крім того, у довідці від 21.02.2022 №12/21/02 вказано про орендоване житлове приміщення, яке знаходиться за адресою м. Львів вул. Персенківська 17 (виробнича база).
На підтвердження оренди учасником завантажено договір оренди від 02.09.2019 №3 з терміном дії 1 рік (до 02.09.2020).
Крім того, учасником завантажена додаткова угода №1 до договору №3 від 01.07.2019, однак сам договір із вказаною датою відсутній.
Чому учаснику не ставилась вимога про усунення даних невідповідностей?
6. Відповідно до пункту 5.1. договорів від 22.03.2022 №18-ВТ/22 (лот 1) та №19-ВТ/22 (лот3) строк надання послуг: у 2022 році (згідно з календарним планом).
Однак, у календарному плані, який є додатком до договорів від 22.03.2022 №18-ВТ/22 (лот 1) та №19-ВТ/22 (лот3) відсутні дані щодо термінів надання послуг.
Чому в календарному плані відсутні дані щодо термінів надання послуг даних договорів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 08:40:48
Запит: Про надання пояснень
1.Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості цієї закупівлі проведено відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетного запиту, що становить собою документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету. Технічні та якісні характеристики за ІД закупівлі у вільному доступі на сайті Проззорро. Забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», посилання https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2022 (копія додається).
2.Зміни до договору не вносилися, було завантажено проєкт договору з минулорічного тендеру. Після перевірки завантажених документів одразу (в той самий день з різницею півгодини) виправлено цю технічну помилку. У випадку необхідності Замовником проводиться внесення змін до тендерної документації шляхом оприлюднення змін в окремому документі та публікації нової редакції тендерної документації відповідно до абзацу другого частини другої статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3.В складі тендерної пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Личаківського району» міститься інформаційна довідка від 25.02.2022 №48 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій, вказано кілька тракторів та фрез, які знаходяться на балансі підприємства (підтверджено оборотно-сальдовою відомістю довідка «основні засоби.pdf» та «копії техпаспортів ч1.pdf, копії техпаспортів ч2.pdf), що є достатнім для надання послуг відповідно до оголошеної закупівлі.
4.Стосовно відсутності у Довідці від 25.02.2022 №48 інформації про оренду машини дорожньої комбінованої МАЗ-591525-В50, а договір оренди на цю техніку завантажено, то Учасникам не заборонено додатково надавати будь-яку інформацію та документи.
5. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ТРАНСБУДТОРГ міститься інформаційна довідка від 21.02.2022 №12/21/02 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій, вказана кількість техніки (які знаходяться на балансі підприємства чи орендованої), що є достатнім для надання послуг відповідно до оголошеної закупівлі. Щодо договору оренди нежитлового приміщення на вул. Персенківка 17, то замовником не виявлено невідповідності у датах договору та додатку до нього. Крім цього, Учасником ТОВ ТРАНСБУДТОРГ завантажено договір оренди на вул. Жасминовій, що є достатнім. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на викладене, надіслання Замовником повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в електронній системі закупівель зазначених у Вашому запиті, були б не обгрунтованими та такими що суперечили б принципам здійснення публічних закупівель та були б порушенням частини шістнадцятої статті 29 Закону.
6.Дійсно у завантажених додатках до Договорів відсутні дані щодо термінів, проте в оригіналах договорів терміни проставлені (копії додаються). Розгляд пропозицій проводився у період діє правового режиму введення воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що спричиняло труднощі при завантаженні документів та підписуванні файлів, система e-tender працювала зі збоями.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 15:55:50
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м. Львова (3 лоти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-000468-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708, затвердженого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі - Порядок №708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
Відповідно до пункту 12 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
- назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
- коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Пунктом 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
- назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
- коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати пояснення чому визначено даний предмет закупівлі за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи, а не за кодом ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг згідно пункту 3 розділу І Порядку №708?
2. Відповідно до пункту 3 розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник процедури закупівлі:визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Так, учасником Львівське комунальне підприємство Шляхово-ремонтне підприємство Личаківського району визначено конфіденційними документи тендерної пропозиції, а саме: тендерна пропозиція.pdf кошториси, розрахунки вартості.pdf.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Враховуючи наведене, необхідно надати пояснення (інформацію) чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відповідно до вимог Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-15 10:57:50
Запит: Про надання пояснень
1. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 №708, затвердженого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі - Порядок №708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто для закупівлі: «Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова» може бути використано як ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (ДК 021:2015 – 45112730-1 – Благоустрій доріг і шосе), так і ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг)
2. Учасником Львівське комунальне підприємство Шляхово-ремонтне підприємство Личаківського району визначив інформацію: тендерна пропозиція.pdf кошториси, розрахунки вартості.pdf не конфіденційною, а приватною, оскільки закупівля є відкритими торгами з публікацією англійською мовою та на етапі прекваліфікації інформація про тендерну пропозицію та кошторисні розрахунки не відкривається. Конфеденційною є інформація, яку учасник не надає.
Надання інформації про усунення порушення замовником
-Уповноваженій особі наголошено на дотримання вимог пункту 21 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І «Порядку №708 та пункту 14 Порядку №1082 щодо визначення предмету закупівлі та абзацу другого частини другої статті 24 Закону щодо порядку внесення змін до тендерної документації; -З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати повідомляю, що директору ЛКП ШРП Личаківського району скеровано лист від 25.08.2022 №34-вих-64017 про припинення зобов’язань за договором підряду від 22.03.2022 №18-ВТ/22 (додаток на 3 арк).
2022-08-25 09:42:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 26 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна, Львівська область обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2022 15:40
|
Приватне підприємство "Ремдор" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2022 15:40
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району |
5 200 236,17
UAH з ПДВ
|
5 200 236,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Ремдор" |
5 298 430,09
UAH з ПДВ
|
5 298 430,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району #03348956 |
Переможець |
5 200 236,17
UAH з ПДВ
|
10 березня 2022 08:26
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 березня 2022 08:26
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району #03348956 |
5 200 236,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2022 13:54
|
Додаток18ВТ.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2022 14:35
|
Додаток18ВТ.pdf | зміни до договору |
05 липня 2022 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2022 08:59
|
Договір18ВТ.pdf | укладений |
22 березня 2022 08:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення після погодження |
Номер договору про закупівлю: | 18-ВТ/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 18-ВТ/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |