Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
8 840,00 UAH
UA-2022-01-26-012061-b 23f06998a57b4cf4b9abc7527ee6cf8d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Новикова

+380958444141 zakypka_1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ТОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ БАХМУТСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41977909
Місцезнаходження: 85206, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Терешкової, буд. 11
Контактна особа: Ганна Новикова
+380958444141
zakypka_1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Постачальник повинен поставити замовнику послуги, якість яких відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії. Технічні та якісні характеристики повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/технічним умовам/технічним регламентам/нормам) України.
Заправка та відновлення картриджів має здійснюватись з використанням високоякісних витратних матеріалів фірм-виробників, які спеціалізуються на виробництві компонентів для відновлення картриджів
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
поточний ремонт картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85206, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Терешкової, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 штуки
поточний ремонт комп'ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85206, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Терешкової, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
30 штуки
заправка картриджа Canon
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85206, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Терешкової, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
14 штуки
заправка картриджа Samsung
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85206, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Терешкової, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 штуки
заправка картриджа Brother
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85206, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Терешкової, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

26 січня 2022 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛОЩАКОВ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2823901513
Переможець 8 840,00
UAH
26 січня 2022 15:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 11:11
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2023 11:10
6.pdf зміни до договору
19 січня 2023 11:08
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з обставинами, що перебувають поза контролем обох Сторін, а саме: у зв’язку з введенням воєнного стану на території України відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102–IX в п. 3.2. Договору зменшити суму на 4340,00 (чотири тисячі триста сорок грн., 00 коп.) грн., без ПДВ. Викласти п.3.2 в наступній редакції: ціна договору становить 4500,00 (чотири тисячі п’ятсот грн., 00 коп.) грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 500,00
UAH