Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з централізованого водовідведення за кодом ДК 021:2015: CPV 90430000-0 "Послуги з відведення стічних вод"
Очікувана вартість
14 437,66 UAH
UA-2022-01-26-008221-b c99849736c244863b9c1f312c671e9d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оберемок Марина

+380679043740 dnz155m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу "Ясла-садок № 155 "Дивограй" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26318455
Вебсайт: https://dnz155m.wixsite.com/divogray
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська,41-А
Контактна особа: Оберемок Марина
+380679043740
dnz155m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


послуги з централізованого водовідведення за кодом ДК 021:2015: CPV 90430000-0 "Послуги з відведення стічних вод"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1446 метри кубічні
послуги з централізованого водовідведення за кодом ДК 021:2015: CPV 90430000-0 "Послуги з відведення стічних вод"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Азовстальська, 41а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 січня 2022 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ"
#03361508
Переможець 14 437,66
UAH з ПДВ
26 січня 2022 14:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 15:44
ДУ № 1 ЦВС.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 15:43
повідомлення про внесення змін ЦВС.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 15:43
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 08:51
Протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
27 січня 2022 08:50
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 14:04
договір 1807ЦВС.pdf укладений
26 січня 2022 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На електронному майданчику Прозорро при описі Договору закупівлі Послуги з централізованого водовідведення за кодом ДК 021:2015: CPV 90430000-0 "Послуги з відведення стічних вод", ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-26-008221-b Закупівля на prozorro.gov.ua з Постачальником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ", якого визнано переможцем закупівлі, невірно вказана сума договору без ПДВ - 12 031,39 грн. Вірна сума договору без ПДВ – 12 031,38 грн.
Номер договору про закупівлю: 1807/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол виправлення техпомилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 14 розділу «Облік та порядок оплати послуг» викласти у наступній редакції: «14. Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Платник здійснює оплату за отримані послуги зі свого розрахункового рахунку на рахунок виконавця не пізніше 15 числа місяця, наступного за розрахунковим з моменту отримання акту виконаних послуг в повному обсязі. А у грудні оплата здійснюється до кінця поточного року. Акти/Рахунки на оплату послуг формуються виконавцем (якщо не визначено споживачами особу, що здійснює розподіл обсягів послуг), на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” та надаються споживачеві (його представникові) у строк не пізніше 05 числа місяця, наступного за розрахунковим. Акти/Рахунки надаються у паперовому вигляді. За згодою споживача рахунки можуть надаватися йому в електронному вигляді, зокрема шляхом доступу до електронних систем обліку розрахунків, з накладенням електронного цифрового підпису. Рахунки надаються споживачеві на безоплатній основі.» Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця. 2. Пункт 16 розділу «Облік та порядок оплати послуг» викласти у наступній редакції: «16. Зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється щомісяця виконавцем у присутності споживача або споживачем у строк до 31 числа поточного місяця згідно графіку, та надаються виконавцеві одним з таких способів, як телефоном, або в інший спосіб, доведений до відома споживача, та зазначаються у рахунку на оплату послуг. За згодою сторін зняття показань вузлів комерційного обліку може здійснюватися у інший спосіб, визначений виконавцем у розділі «Інші умови» цього договору. 3. Умови Договору, які не охоплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними та сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору, вступає в силу після її підписання. 5. Додаткова угода укладена у трьох примірниках - по одному для кожної зі сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 1807/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML