Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8
Очікувана вартість
72 320,00 UAH
UA-2022-01-26-002747-a fdef0334a3054891ab9097ff798b2dd3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корєнєв Віктор Володимирович

+380554942646 31165688@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Академічний ліцей «Спектр» Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 31165688
Вебсайт: https://www.nktel.in.ua/
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., Нова Каховка, вул. Затишна, 28
Контактна особа: Корєнєв Віктор Володимирович
+380554942646
31165688@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-29-001978-с про проведення відкритих торгів для потреб Академічного ліцею «Спектр» Новокаховської міської ради на 2022 рік на закупівлю: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) оприлюднено «29» грудня 2021 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій «11» січня 2022 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Академічного ліцею «Спектр» Новокаховської міської ради необхідність здійснення закупівлі: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) залишилася і рішенням тендерного комітету «13» січня 2022 року було оголошено повторно процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-13-001135-b. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій «22» січня 2022 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій (учасників аукціону) та автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі товару: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) в Академічному ліцеї «Спектр» Новокаховської міської ради залишилася та є необхідною для забезпечення потреб закладу. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2022 рік в частині обрання процедури ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) та Учасник підтвердив відповідність вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації, надав підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» й підтвердив можливість надання послуг на умовах та у строки, передбачені умовами закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII; - Зміни до річного плану закупівель Академічного ліцею «Спектр» Новокаховської міської ради на 2022 рік; - Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-29-001978-с. - Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2021-12-29-001978-с- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-13-001135-b. - Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2022-01-13-001135-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2022 17:24
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул.Затишна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються Замовником протягом 20 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОДПОСЛУГИ»
#37920647
Переможець 72 320,00
UAH
26 січня 2022 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2022 17:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОДПОСЛУГИ»
#37920647
72 320,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 09:20
продпослуги.pdf укладений
14 лютого 2022 09:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8 1 послуга 72 320,00
UAH