Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8
Очікувана вартість
72 320,00 UAH
UA-2022-01-26-002747-a ● fdef0334a3054891ab9097ff798b2dd3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Академічний ліцей «Спектр» Новокаховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31165688 |
Вебсайт: | https://www.nktel.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., Нова Каховка, вул. Затишна, 28 |
Контактна особа: |
Корєнєв Віктор Володимирович +380554942646 31165688@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-29-001978-с про проведення відкритих торгів для потреб Академічного ліцею «Спектр» Новокаховської міської ради на 2022 рік на закупівлю: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) оприлюднено «29» грудня 2021 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій «11» січня 2022 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Академічного ліцею «Спектр» Новокаховської міської ради необхідність здійснення закупівлі: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) залишилася і рішенням тендерного комітету «13» січня 2022 року було оголошено повторно процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-13-001135-b. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій «22» січня 2022 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій (учасників аукціону) та автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі товару: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) в Академічному ліцеї «Спектр» Новокаховської міської ради залишилася та є необхідною для забезпечення потреб закладу. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2022 рік в частині обрання процедури ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) та Учасник підтвердив відповідність вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації, надав підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» й підтвердив можливість надання послуг на умовах та у строки, передбачені умовами закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII; - Зміни до річного плану закупівель Академічного ліцею «Спектр» Новокаховської міської ради на 2022 рік; - Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-29-001978-с. - Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2021-12-29-001978-с- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-13-001135-b. - Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2022-01-13-001135-b.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 17:24 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул.Затишна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 20 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
26 січня 2022 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2022 17:08 |
Тендерна документація 2022 1.docx | |
26 січня 2022 17:08 |
Додаток 8 Згода на обробку персональних даних.docx | |
26 січня 2022 17:07 |
Додаток 7 Гарантийний лист про відповідність якості.docx | |
26 січня 2022 17:07 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx | |
26 січня 2022 17:07 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx | |
26 січня 2022 17:07 |
Додаток 4 Підстави ст. 17.docx | |
26 січня 2022 17:07 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критериї ст. 16.docx | |
26 січня 2022 17:07 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx | |
26 січня 2022 17:07 |
Додаток 1 Місце та обсяг надання послуг.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОДПОСЛУГИ» #37920647 |
Переможець |
72 320,00
UAH
|
26 січня 2022 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 09:20
|
продпослуги.pdf | укладений |
14 лютого 2022 09:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8 | 1 | послуга |
72 320,00
UAH
|