Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
54 498,00 UAH
UA-2022-01-26-000962-c 2879b9e897b94a249c76619a485d763e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хозяінова Катерина

380629336200 cpmsd3econom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяінова Катерина
380629336200
cpmsd3econom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
468.73 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80; вул. Друга Слободка, 104; вул. Грецька, 230; с. Бердянське, вул. Київська, 57; с. Агробаза, вул. Зелена, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

26 січня 2022 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комунальник"
#32164402
Переможець 54 498,00
UAH з ПДВ
26 січня 2022 10:09

Документи

26 січня 2022 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 10:09
ДУ 1.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 10:07
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 10:11
скан договора.pdf укладений
26 січня 2022 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додатки №1, 2 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 3705
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML