Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстратора розрахункових операцій – 50310000-1)
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2022-01-26-000522-a d08d98cbdb32474eba2d7c651a0aab62
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіроштан Ілона Олегівна

380532608733 poltava.polytechnic@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://nupp.edu.ua/
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: Сіроштан Ілона Олегівна
380532608733
poltava.polytechnic@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2022 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2022 09:00
Очікувана вартість: 7 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Місце надання послуг: проспект Першотравневий, 24, м. Полтава, 36011. Строк надання послуг: до 31 грудня 2022 року. Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» – 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстратора розрахункових операцій ЕККА MINI-T 400ME – 50310000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та акту наданих послуг/акту приймання-передачі наданих послуг/акту здачі-приймання робіт зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2022 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 10:06
Проєкт договору.docx
26 січня 2022 10:06
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕСТ" 7 128,00
UAH з ПДВ
7 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕСТ"
#30601439
Переможець 7 128,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 16:46

Документи

07 лютого 2022 16:46
Електронний підпис
07 лютого 2022 16:45
Протокол №УО2-15С.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕСТ"
#30601439
7 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2022 16:46
Електронний підпис
07 лютого 2022 16:45
Протокол №УО2-15С.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 23:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 12:34
ДУ №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 12:30
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 10:47
Договір №109.pdf укладений
18 лютого 2022 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 7.3. Договору Сторони домовилися зменшити вартість Договору на суму 2 970,00 грн (Дві тисячі дев’ятсот сімдесят грн 00 коп) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 158,00
UAH