Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення код ДК 021:2015: CPV 90430000-0 "Послуги з відведення стічних вод"
Очікувана вартість
18 318,46 UAH
UA-2022-01-25-016778-b a5d085c101d64abc9f7a47aedeeb5c31
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Дресвяннікова

+380983889713 49romashka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №49 "РОМАШКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26289038
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ПРОВУЛОК НАХІМОВА, будинок 7-А
Контактна особа: Юлія Дресвяннікова
+380983889713
49romashka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Приймання централізованого водовідведення відповідно до вимог діючих норм і правил
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1838 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Нахімова,7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2022 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ"
#03361508
Переможець 18 318,46
UAH з ПДВ
25 січня 2022 16:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 16:12
додаткова угода 1 ЦВС.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 16:09
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:44
дс 49 д 1839 цвс.pdf укладений
25 січня 2022 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 14 розділу «Облік та порядок оплати послуг› викласти у наступній peдaкції‘: « l4. Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Платник здійснює оплату за отримані послуги зі свого розрахункового рахунку на рахунок виконавця не пізніше 15 числа місяця, наступного за розрахунковим з моменту отримання акту виконаних послуг в повному обсязі. А у грудні оплата здійснюється до кінця поточного року. Акти/Рахунки на oплaтy послуг формуються виконавцем (якщо не визначено споживачами особу, що здійснює розподіл обсягів послуг), на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” Та наддаються споживачеві (його представникові) у строк не пізніше 05 числа місяця, наступного за розрахунковим. Акти/Рахунки надаються у паперовому вигляді. За згодою споживача рахунки можуть надаватися йому в електронному вигляді, зокрема шляхом доступу до електронних систем обліку розрахунків, з накладенням електронного цифрового підпису. Рахунки надаються споживачеві на безоплатній основі.» Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця. 2. Пункт 16 розділу «Облік та порядок оплати послуг› викласти у наступній редакції’: «16. 3няття показань вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється щомісяця виконавцем у присутності споживача aбо споживачем у строк до 31 числа поточного місяця згідно графіку, та надаються виконавцеві одним з таких способів, як телефоном, a6o в інший спосіб, доведений до відома споживача, та зазначаються у рахунках на оплату послуг. За згодою cтоpiн зняття показань вузлів комерційного обліку може здійснюватися у інший спосіб, визначений виконавцем у розділі «Інші умови› цього договору. 3. Умови Договору, які не oxoплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними та сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода с невід'ємною частиною Договору, вступає в силу після її підписання. Додаткова угода укладена у трьох примірниках — по одному для кожної зі сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 1839/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML