Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90430000-0 Послуги відведення стічних вод
Очікувана вартість
25 189,06 UAH
UA-2022-01-25-015316-b bf0ed78dd90a4c93bd5f0410e85b80d6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Радіонова

+380974257591 104dnz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №104 "ВЕРБИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 25795762
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Зелинського , буд. 43
Контактна особа: Тетяна Радіонова
+380974257591
104dnz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Централізоване водовідведення -2532 м3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2532 метри кубічні
Централізоване водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Зелинського, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

25 січня 2022 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ"
#03361508
Переможець 25 189,06
UAH з ПДВ
25 січня 2022 16:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 15:46
Додаткова 1849 ЦВС.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 15:45
Повідомлення 1849 ЦВС.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 15:45
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:19
1849 ЦВС.pdf укладений
25 січня 2022 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 14 розділу «Облік та порядок оплати послуг» викласти у наступній редакції: «14. Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Платник здійснює оплату за отримані послуги зі свого розрахункового рахунку на рахунок виконавця не пізніше 15 числа місяця, наступного за розрахунковим з моменту отримання акту виконаних послуг в повному обсязі. А у грудні оплата здійснюється до кінця поточного року. Акти/Рахунки на оплату послуг формуються виконавцем (якщо не визначено споживачами особу, що здійснює розподіл обсягів послуг), на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” та надаються споживачеві (його представникові) у строк не пізніше 05 числа місяця, наступного за розрахунковим. Акти/Рахунки надаються у паперовому вигляді. За згодою споживача рахунки можуть надаватися йому в електронному вигляді, зокрема шляхом доступу до електронних систем обліку розрахунків, з накладенням електронного цифрового підпису. Рахунки надаються споживачеві на безоплатній основі.» Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця. 2. Пункт 16 розділу «Облік та порядок оплати послуг» викласти у наступній редакції: «16. Зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється щомісяця виконавцем у присутності споживача або споживачем у строк до 31 числа поточного місяця згідно графіку, та надаються виконавцеві одним з таких способів, як телефоном, або в інший спосіб, доведений до відома споживача, та зазначаються у рахунку на оплату послуг. За згодою сторін зняття показань вузлів комерційного обліку може здійснюватися у інший спосіб, визначений виконавцем у розділі «Інші умови» цього договору. 3. Умови Договору, які не охоплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними та сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору, вступає в силу після її підписання. 5. Додаткова угода укладена у трьох примірниках – по одному для кожної зі сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 1849/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML