Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплова енергія
Очікувана вартість
100 890,22 UAH
UA-2022-01-25-013327-b 9dac91c50449446fb40be0f9a647b3bd
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Вебсайт: https://emddnipro.itmed.org
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо закупівлі теплової енергії (виробництво, транспортування, постачання) за ДК 021:2015: 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція за адресою: вулиця Карпенка, 1, смт. Софіївка, Софіївський район, Дніпропетровська область, 53100, Україна та те, що існує єдиний можливий постачальник, у даному випадку відповідно до абз. 4 п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасникам вимагає проведення з ним переговорів.
У зв’язку з потребою у тепловій енергії пункту постійного базування бригад ЕМД п/с№ 6 Криворізької СЕМД КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» за адресою 53100, Україна, Дніпропетровська область, Софіївський район, смт Софіївка, вулиця Карпенка, 1, : Комунальне підприємство «Софіївське» Софіївської селищної ради Софіївського району Дніпропетровської області єдина організація, яка може виробляти, транспортувати та постачати теплову енергію на одну з адрес Замовника: 53100, Україна, Дніпропетровська область, Софіївський район, смт Софіївка, вулиця Карпенка, 1 для потреб пункту постійного базування бригад


ЕМД п/с№ 6 Криворізької СЕМД КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» відповідно до інформації за посиланням https://www.nerc.gov.ua/storage/app/sites/1/Docs/Reestry/Reestr_pryrodnuh_monopolii/reestr_monopol_teplo-vodo.pdf (Реєстр суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, водопостачання та централізованого водовідведення станом на 31.12.2021р. п № 156 розділу Дніпропетровська область)), закупівлю теплової енергії (виробництво, транспортування, постачання) (за кодом ЄЗС: 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція) необхідно здійснити у комунального підприємства «Софіївське» Софіївської селищної ради Софіївського району Дніпропетровської області (далі скорочено за Статутом - КП «Софіївське»)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 15:18
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14.7 гігакалорія
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53100, Україна, Дніпропетровська область, смт. Софіївка, вулиця Карпенка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

25 січня 2022 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЇВСЬКЕ" СОФІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СОФІЇВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#37019085
Переможець 100 890,22
UAH з ПДВ
25 січня 2022 15:18

Документи

25 січня 2022 15:18
Електронний підпис
25 січня 2022 15:17
Пр-л ПЕРЕГОВОРИ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2022 15:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЇВСЬКЕ" СОФІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СОФІЇВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#37019085
100 890,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2022 15:18
Електронний підпис
25 січня 2022 15:17
Пр-л ПЕРЕГОВОРИ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2022 13:34
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2022 14:49
Д.у. №2 від 19.04.22.PDF зміни до договору
19 квітня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 15:36
Д.у. №1 від 02.02.2022.PDF зміни до договору
07 лютого 2022 15:35
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 08:13
Д-р №6 від 02.02.22.PDF укладений
02 лютого 2022 08:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни п.4.6. (зміни здійснення оплати)
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити обсяг закупівлі на 6,272 Гкал, зменшити суму договору на 43048,16 грн. з ПДВ. Сума договору становить 57842,06 грн. у т.ч. ПДВ 9640,34 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2022 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 57 842,06
UAH (в тому числі ПДВ 9 640,34 UAH)