Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38694358 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр. Центральний, 16 |
Контактна особа: |
Павлова Ганна Миколаївна 380512460427 ecolog@mk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 12:36 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | . Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, після підписання оформленого належним чином Акту та після надання Виконавцем рахунка на оплату послуг протягом 15 банківських днів. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 15:54 |
Перелік змін.docx | |
02 лютого 2022 15:53 |
ТендернаДокументація_ЗіЗмінами.docx | |
25 січня 2022 15:01 |
ТендернаДокументація.docx |
02 лютого 2022 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2022 15:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 лютого 2022 15:53 |
ТендернаДокументація_ЗіЗмінами.docx
|
|||
25 січня 2022 15:01 |
ТендернаДокументація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оплата за вчинення нотаріальних дій покладається на Виконавця.
Згідно технічного завдання та договору, Виконавець забезпечує подання документації із землеустрою на затвердження відповідному органу.
Крім того, Замовник в своїй тендерній документації керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.16 Закону: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Таким чином, Ваша вимога не може бути задоволена, оскільки Замовник має право самостійно визначати кваліфікаційні критерії і жодна з встановлених з кваліфікаційних вимог, в даній закупівлі, не є дискримінаційною.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000044 ● 4604178ce01347e1872f0db24e40f4c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 20-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 21.02.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.02.2023 № 20-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 7 UA-2022-01-25-012674-b 25.01.2022
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 20:47:55
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування регіональному ландшафтному парку «Приінгульський»)», за адресою: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр. Центральний, 16, (ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 15:24:39
Щодо обгрунтування якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та визначення очикуваної вартості
Характеристики предмету закупівлі в даному випадку визначаються цінністю природоохоронних комплексів, складності рельєфу місцевості, на якої планується проведення робіт. Вартість робіт визначається в залежності від площі об'єкту, для якого розробляється проєкт землеустрою та за результатами порівняльної оцінки вартості ідентичних робіт за попередні роки в межах Миколаївської та інших областей.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 20:51:55
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування регіональному ландшафтному парку «Приінгульський»)», за адресою: 54029, Україна , Миколаївська область, місто Миколаїв, проспект Центральний, 16, (ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, причини відсутності в електронній системі закупівель договору про закупівлю, щодо якого Управлінням екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з Кропівницькою філією Державного підприємства «Черкаський науково-дослідний проектний інститут землеустрою»
Чи укладено договір про закупівлю з Кропівницькою філією Державного підприємства «Черкаський науково-дослідний проектний інститут землеустрою» за наслідками проведення процедури відкритих торгів UA-2022-01-25-012674-b?
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 15:12:26
результат аукціону
договір за результатами не був заключений
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2023-03-10 12:26:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КРОПИВНИЦЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" |
195 352,00
UAH з ПДВ
|
189 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДА-ЦЕНТР" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-КАДАСТР" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
194 444,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІРМА ВЕРТИКАЛЬ" |
249 999,99
UAH з ПДВ
|
248 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Крікон-ГЕО |
298 714,40
UAH з ПДВ
|
295 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ГЕЛІОС-Л |
299 499,00
UAH з ПДВ
|
297 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КРОПИВНИЦЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #43642495 |
Переможець |
189 999,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 15:13
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 лютого 2022 15:13
Учасник | Пропозиція | Документи |
КРОПИВНИЦЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #43642495 |
189 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2023 15:26 |
Кінець періоду оскарження: | 11 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 11 березня 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність потреби через виникнення форс-мажорних обсставин, внаслідок введення воєнного стану в Україні та відсутність фінансування |
28 лютого 2023 15:09
|
Електронний підпис |
28 лютого 2023 15:06
|
закриття тендеру.doc |