Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
855 100,00 UAH
UA-2022-01-25-012649-b dcf7899e871441649db326bc24f85533
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Можаровська Тетяна

380978070615 tmozharovska@dpsp.omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36290160
Місцезнаходження: 65022, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д
Контактна особа: Можаровська Тетяна
380978070615
tmozharovska@dpsp.omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2021 р. № 277 (зі змінами) «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України», до 1 січня 2023 року функції організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, здійснює національний оператор поштового зв’язку. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 р. № 10-р (зі змінами) покладено на акціонерне товариство «Укрпошта» (в місті Одеса - Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Одеської дирекції АТ «Укрпошта»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки грошових допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

25 січня 2022 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство" Укрпошта"
#22485297
Переможець 855 100,00
UAH
25 січня 2022 15:02

Документи

25 січня 2022 15:02
Електронний підпис
25 січня 2022 15:01
Протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2022 15:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство" Укрпошта"
#22485297
855 100,00
UAH
Документи

Документи

25 січня 2022 15:02
Електронний підпис
25 січня 2022 15:01
Протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 10:57
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 10:55
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2022 11:10
Додаткова угода №2 до 110.pdf зміни до договору
25 жовтня 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2022 11:45
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 травня 2022 11:44
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 12:59
Договір 111.015.002-110.pdf укладений
21 лютого 2022 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі,
Номер договору про закупівлю: №111.015.002-110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №111.015.002-110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: №111.015.002-110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 851 513,01
UAH