Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
821 000,70 UAH
UA-2022-01-25-011987-b ffb94185a6c547ddac72cba507650a93
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Баранік

+380542773383
+380665408737
sokdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 14019167
Місцезнаходження: 40020, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Ковпака, буд. 18
Контактна особа: Юлія Баранік
+380542773383, +380665408737
sokdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як вийняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів. Пунктом 2 частини 2 статті 40 зазначеного Закону визначена можливість застосування замовником переговорної процедури закупівлі у разі відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена. Згідно Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради № 627 від 20.10.2021 "Про внесення змін до Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 31.03.2021 №161 "Про визначення виробників та виконавців комунальних послуг з постачання теплової енергії, гарячї води та централізованого водопостачання та водовідведення" єдиний можливий постачальник теплової енергії в приміщення закладу по вул. Ковпака, будинок 18 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Котельня північного промислового вузла".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 14:54
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195 гігакалорія
Послуга з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40020, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Ковпака, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2022 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЕЛЬНЯ ПІВНІЧНОГО ПРОМИСЛОВОГО ВУЗЛА"
#44360724
Переможець 821 000,70
UAH з ПДВ
25 січня 2022 14:54

Документи

25 січня 2022 14:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2022 14:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЕЛЬНЯ ПІВНІЧНОГО ПРОМИСЛОВОГО ВУЗЛА"
#44360724
821 000,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2022 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 14:51
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 13:15
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 13:12
Електронний підпис зміни до договору
14 жовтня 2022 09:29
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
14 жовтня 2022 09:24
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:54
Договір ОБ16-22-001.pdf укладений
01 лютого 2022 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ОБ16/22-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ОБ16/22-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 408 548,08
UAH (в тому числі ПДВ 68 091,35 UAH)