Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356163 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Сумішен +380689866808 mega-vig@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2022 11:56 |
Очікувана вартість: | 4 403 707,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 018,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 14:08 |
Додаток 4 субпідрядників.docx | |
25 січня 2022 14:08 |
Тендерна документація.doc | |
25 січня 2022 14:08 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
25 січня 2022 14:08 |
Додаток 5 вимоги статті 17 Закону.docx | |
25 січня 2022 14:08 |
Додаток 3 Договір на виконання робіт.docx | |
25 січня 2022 14:08 |
Додаток 2 (технічне завдання).doc | |
25 січня 2022 14:08 |
Додаток 1 Форма відомості про учасника.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-23-000002 ● 497d40f2ba58447d8476d5cf31ce1a15
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2022 12:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2022 141
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.06.2022 № 141
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
10. UA-2022-01-25-010624-b виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 11:42:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-25- 010624-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-29 10:07:20
Відповідь на звернення
Пояснення на звернення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлiння комунальноi iнфраструктури Хмельницької мiської ради, ознайомившись з висновком Пiвнiчно - Східного офiсу Держаудитслужби за результатами монiторинry процедури закупiвлi з «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький» (UA-2022-01-25-010624-b), здійснили заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: розірвали Договір № 83 Т від 15.04.2022 року предметом якого є: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-01-25-010624-b. Уповноваженою особою було оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору між сторонами на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
2022-07-21 16:22:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Уповноваженою особою було оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору між сторонами на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
2022-09-26 15:01:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гранд Дорбуд" |
4 400 322,31
UAH з ПДВ
|
4 400 322,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Траса |
4 400 400,00
UAH з ПДВ
|
4 400 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гранд Дорбуд" #37673819 |
Переможець |
4 400 322,31
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 15:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2022 08:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2022 16:18
|
Додаткова угода №2 83Т.pdf | укладений |
21 липня 2022 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2022 09:14
|
Додаткова угода №1 83Т.pdf | зміни до договору |
14 червня 2022 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 09:19
|
Договір 83Т.pdf | укладений |
19 квітня 2022 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю у Замовника бюджетних асигнувань у 2022 році на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький» Сторони прийшли до взаємної згоди викласти пункти 2.1. до Договору № 83Т від 15.04.2022 р. в наступній редакції : 2.1. Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 0.00 грн; Сторони узгодили викласти в новій редакції Календарний графік фінансування та виконання «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький» та Договірну ціну, що додаються до цієї Угоди та вважаються невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 83Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 квітня 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2022-06-23-000002, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 83 Т від 15.04.2022 року, предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вул. Румянцева м. Хмельницький |