Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романюк +380989265588, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 14:49 |
Очікувана вартість: | 2 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 13:27 |
Тендерна_документацiя фарм.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-01-000092 ● e96270c502cc4f6baf8477ceca629930
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2022
№ 55-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.12.2022 №55-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2022-01-25-009227-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-06 08:27:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-009227-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-09 10:42:26
Відповідь
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Закону України «Про лікарські засоби», згідно з яким ліки, що виробляються та реалізуються населенню, мають бути високоефективними, безпечними та якісними. Спеціальні вимоги до якості лікарських засобів визначено нормативно-правовими актами (постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України) та нормативними документами (стандартами, технічними умовами, фармакопейними статтями, технологічними регламентами, специфікаціями), сертифікатами якості. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі було сформовано з врахуванням положень чинних нормативно-правових актів, наявної потреби у лікарських засобах та відповідно до специфіки закладу, де використовуються та застосовуються закуповувані ліки з метою повноцінного функціонування установи та надання якісної високоспеціалізованої медичної допомоги пацієнтам.
Крім того, на виконання законодавчих актів України, що регламентують здійснення публічних закупівель, Замовником очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі аналізу фактичного використання товарів з залученням фахівців підприємства та викладена Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надано попередження.
2022-12-19 15:37:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/03/2023/пр |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 лютого 2023 17:10
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" |
2 659 413,16
UAH з ПДВ
|
2 659 413,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПОДОРОЖНИК РІВНЕ |
2 845 479,45
UAH з ПДВ
|
2 845 479,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" #21738610 |
Переможець |
2 659 413,16
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2022 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:24
|
LE 1 170.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2022 11:21
|
Договір 170.pdf | укладений |
01 березня 2022 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |