Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 43342788 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2 |
Контактна особа: |
Масловський Артур Іванович +380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 14:47 |
Очікувана вартість: | 3 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 17:07 |
Тенд.док. ліки.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-01-000037 ● 8e3c874f376f4477a787be1935369282
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2022
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.11.2022 №50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2022-01-25-002867-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-02 10:39:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Фармацевтична продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-002867-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (за наявності), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-04 16:09:39
Пояснення на запит
Інформація та пояснення на запит
У відповідь на запит про надання пояснення у межах здійснення моніторингу UA-2022-01-25-002867-a від 02.11.2022 р. 10:39 год. повідомляємо наступне:
Щодо першого питання – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник керується Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, зокрема, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, яка міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках з врахуванням Наказів про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби, що розміщені на веб-сайті https://moz.gov.ua/nakazi-moz.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу від 16.11.2021р. № 188 «Про організацію проведення закупівель в ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" на 2022 рік» (скан-копія додається) з урахуванням реальних потреб Замовника.
До формування опису предмета закупівлі (як видно з наказу), залучаються відповідні фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені.
Щодо другого питання – посилання на сторінку власного веб-сайту (за наявності), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710
Інформуємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Повідомляємо, що ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктом господарювання державного сектору економіки, лікарня є одержувачем державних коштів від Національної служби здоров’я України за надані послуги.
Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України: одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Відповідно до пункту 12 частини 1 Бюджетного кодексу України: бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
У той же час, відповідно до пункту 5.3.3. Статуту ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" (скан-копія додається) затвердженого розпорядженням голови Чернівецької обласної ради №40 від 21 січня 2020 року одним із джерел формування майна та коштів Підприємства є власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг); грошові надходження від наданих платних послуг відповідно до чинного законодавства України; отримання оплати від пацієнтів за надані сервісні послуги пацієнтам (палати покращеного сервісу). Отже, відповідно до положень Бюджетного кодексу України ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" є одержувачем бюджетних коштів.
Відтак, положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), ні тим більше Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язок ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги", як комунальної установи, забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень по моніторингу UA-M-2022-11-01-000037 шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 02.03.2022 № 5480 (далі - Договір) Враховуючи, що підстави для розірвання договору про закупівлю (якщо згідно висновку це мається на увазі) передбачені законодавством та умовами укладеного договору про закупівлю, а не висновками за результатами моніторингу, повідомляємо наступне. Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України), зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до частини 2 статті 651 ЦК України, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Згідно з частиною 1 статті 654 ЦК України, зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту. Інформуємо, що у п.6.2.1 Договору передбачено, що Покупець (ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" ) має право: Достроково розірвати цей Договір уразі невиконання Продавцем зобов’язань, повідомивши про це його у строк десять календарних днів. Оскільки інших для розірвання підстав не передбачено, то Договір може бути розірвано тільки за згодою обох сторін, так як виконання висновку органу оскарження має безпосередній вплив на права і обов`язки не лише Замовника, а і іншої сторони договору ТОВ ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ. Отже, законодавство та умови Договору не визначає висновок як окрему підставу для розірвання договору про закупівлю. Навіть маючи висновок, в якому чітко зазначено про необхідність усунення порушень законодавства шляхом розірвання договору про закупівлю, замовник не має права в односторонньому порядку розірвати договір про закупівлю, якщо інше не передбачено самим договором. Прийнявши рішення про розірвання договору про закупівлю без дотримання вимог закону, керуючись лише висновком, замовник ризикує порушити права інших осіб та понести відповідну майнову відповідальність. Крім того зазначаємо, що предметом закупівлі Договору є «Лікарські засоби різні, а тому розірвання Договору призведе до затримки у повноцінному наданні якісних медичних послуг пацієнтам лікарні в т.ч. переселенцям та військовим, які перебувають на лікуванні у Замовника. Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський
2022-11-25 16:57:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ |
3 123 597,94
UAH з ПДВ
|
3 123 597,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
3 159 718,14
UAH з ПДВ
|
3 159 718,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ #40819184 |
Переможець |
3 123 597,94
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2022 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 14:51
|
Договір | укладений |
02 березня 2022 14:49
|