Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ліквідації звалищ безхазяйних відходів на території Центрального та Чечелівського районів м. Дніпра
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2022-01-24-017151-b 3f958314386d4da1bddad7099a0eb423
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупров Юрій Костянтинович

380562318457 chuprov.44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.Пушкіна, будинок 65
Контактна особа: Чупров Юрій Костянтинович
380562318457
chuprov.44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 00:01
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Послуги з ліквідації звалищ безхазяйних відходів на території Центрального та Чечелівського районів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Центральний та Чечелівський райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів наданих послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 60 календарних днів з моменту підписання актів наданих послуг (виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги (виконані роботи) здійснюються протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" 194 833,66
UAH з ПДВ
194 833,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2022 10:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ"
#44036790
Переможець 194 833,66
UAH з ПДВ
02 лютого 2022 12:00

Документи

02 лютого 2022 12:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2022 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ"
#44036790
194 833,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2022 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2022 16:59
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2022 16:59
Додаткова угода № 1 до Договору № 2 від 04.02.2022.pdf зміни до договору
19 травня 2022 16:11
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 11:26
Дог.№ 2.PDF укладений
04 лютого 2022 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3.2 Договору, керуючись пп. 1 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни цього Договору та домовились викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 150 063,08 грн. (Сто п’ятдесят тисяч шістдесят три грн. 08 коп.), у тому числі: ПДВ – 25 010,51 грн.»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 150 063,08
UAH (в тому числі ПДВ 25 010,51 UAH)