Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин-А-95, дизпаливо
Очікувана вартість
1 336 083,00 UAH
UA-2022-01-24-007367-b f504e64d117b43e5a8c318c8ec12c27a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Юрій Сергійович

+380485149100 123o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04380270
Місцезнаходження: 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл.
Контактна особа: Ляшенко Юрій Сергійович
+380485149100
123o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 11:11
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9100 літр
Ціна за одиницю: 300300UAH з ПДВ
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67842, Україна, Одеська область, с.Дальник, вул.Дружби,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
32882 літр
Ціна за одиницю: 1035783UAH з ПДВ
Дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67842, Україна, Одеська область, с.Дальник, вул.Дружби,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 січня 2022 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 12:54
ТД на бензин і дизпаливо.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-05-000026 ● 01a0ac15068240cb95e5a46889738144
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022 12:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
23 UA-2022-01-24-007367-b 24.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-09 15:29:26

Запит замовнику на пояснення

Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
3. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Окко-постач» було укладено договір від 07.02.2022 № 17. Відповідно до пункту 10.1 розділу X Договору він набирає чинності з дня підписання сторонами та діє до 31.12.2022 але в будь якому випадку до повного виконання зобов’язань. Відповідно до пункту 3.1 розділу III Договору його сума складає 1 336 083,00 гривень.
Надайте інформацію щодо стану виконання умов Договору в тому числі документи, що підтверджують отримання Замовником товару, та платіжні документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-14 17:45:00

ПОЯСНЕННЯ від 14.12.2022р. на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2022-12-05-000026 закупівлі UA-2022-01-24-007367-b

ПОЯСНЕННЯ від 14.12.2022р.
на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2022-12-05-000026 закупівлі UA-2022-01-24-007367-b

На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 09 грудня 2022 року, «У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). Щодо закупівлі за номером ID: UA-2022-01-24-007367-b ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає пояснення, інформацію та документи, які долучаються в оприлюднених файлах до цього пояснення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Південному офісу Держаудитслужби Інформація про усунення порушення згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 19 грудня 2022 року до процедури закупівлі: UA-2022-01-24-007367-b Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2022-12-05-000026 процедури закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта дистиляти (бензин А-95 , дизельне паливо) Північний офіс Держаудитслужби зобов’язань щодо усунення порушень не встановив. За результатами проведеного моніторингу закупівлі зазначено наступне: «Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік, тендерну документацію на відкриті торги, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022, протокол переговорів щодо закупівлі бензину А-95 та дизпалива від 25.01.2022, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 25.01.2022 в електронній системі закупівель, договір від 07.02.2022 № 17 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю оприлюднено 14.12.2022 в електронній системі закупівель, додаткову угоду до Договору від 12.12.2022 № 1, звіт про виконання договору про закупівлю опублікований 14.12.2022, пояснення отримані 14.12.2022 через електронну систему закупівель. Зазначена переговорна процедура застосована відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону з підстави: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання надав 14.12.2022 інформацію, якою роз’яснив, що рішення про застосування переговорної процедури закупівлі було прийнято відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Уповноваженою особою 07.12.2021 опилюднено оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2021-12-07-002474-b та повторно 21.12.2021 за номером ID: UA-2021-12-23-005606-a за предметом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо). Проте зазначені в пояснені тендери були відмінені у зв’язку з поданням на участь у відкритих торгах одного учасника. Також Замовник у поясненнях зазначив про розірвання Договору за згодою сторін та надав додаткову угоду від 12.12.2022 № 1 до Договору. Проте на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим Замовником в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду від 12.02.2022 № 1 до Договору, відповідно до якої сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору. Також Замовником в електронній системі закупівель опублікований звіт про виконання договору про закупівлю від 14.12.2022, в якому зазначено причину розірвання - відповідно до додаткової угоди від 12.02.2022 № 1 до Договору. Сума оплати за Договором - 94 500,00 грн з ПДВ. Висновок про наявність або відсутність порушень За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено. » З боку Замовника здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.

2022-12-22 10:28:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Окко-постач
#39263391
Переможець 1 336 083,00
UAH з ПДВ
25 січня 2022 11:11

Документи

25 січня 2022 11:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2022 11:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Окко-постач
#39263391
1 336 083,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2022 11:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2022 17:37
Додаткова угода укладений
14 грудня 2022 17:36
Звіт про виконання договору укладений
14 грудня 2022 17:36
Електронний підпис укладений
14 грудня 2022 17:31
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 17:28
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 11:02
договір ОККО Постач.pdf укладений
07 лютого 2022 11:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин А-95 9100 літр 33,00
UAH з ПДВ
Дизпаливо 32882 літр 31,50
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дизпаливо 3000 літр 31,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 94 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 750,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до додаткової угоди 1