Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з висвітлення діяльності департаменту економічного розвитку Кам’янської міської ради в мережі Інтернет
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2022-01-24-003185-b ff0faba09f4a4b8fb7acadd005bd3ee1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Валеріївна Хуторянська

+380569554133
+380679179070
econom315@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827792
Вебсайт: http://dndz.gov.ua
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, пл. Петра Калнишевського, 2
Контактна особа: Олена Валеріївна Хуторянська
+380569554133, +380679179070
econom315@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 10:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 10:37
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з висвітлення діяльності департаменту економічного розвитку Кам’янської міської ради в мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг протягом 10 робочих днів. Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2022 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 10:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
24 січня 2022 10:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 10:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІА "Пильний погляд!" 198 400,00
UAH з ПДВ
198 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2022 08:40
Електронний підпис
30 січня 2022 21:52
Статут.zip
30 січня 2022 21:52
Банк 3 шт.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІА "Пильний погляд!"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІА "Пильний погляд!"
#43260873
Переможець 198 400,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 10:06

Документи

07 лютого 2022 10:06
Електронний підпис
07 лютого 2022 10:05
пр.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІА "Пильний погляд!"
#43260873
198 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2022 10:06
Електронний підпис
07 лютого 2022 10:05
пр.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 09:20
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2023 09:37
ДУ3.pdf зміни до договору
12 січня 2023 09:35
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 09:34
ДУ 2.pdf зміни до договору
02 січня 2023 09:32
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 09:53
ДУ Пильний погляд.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 09:50
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 12:09
ДОГОВІР_7.pdf укладений
10 лютого 2022 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору на 96080,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що на момент закінчення дії Договору залишились невиконані зобов'язання в частині оплати Замовником послуг через відсутність фінансування, Сторони домовились подовжити дію договору до їх остаточного виконання.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми заборгованності за договором
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 102 319,20
UAH