Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку по вул.Італійська,69/22 (ОСББ "Італійський квартал") в м.Бердянськ
Очікувана вартість
784 516,00 UAH
UA-2022-01-24-002892-a ● f792139aa1194564b95c5698aab24624
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25969699 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Черемісіна Лілія Олександрівна +380615336284 liliyacheremisina790@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 16:39 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 14:42 |
Очікувана вартість: | 784 516,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 922,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку по вул.Італійська,69/22 (ОСББ "Італійський квартал") в м.Бердянськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул.Італійська, 69/22(ОСББ "Італійський квартал")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником в безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати здачі-приймання виконання робіт, зазначеної в акті приймання здачі – приймання робіт шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2022 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2022 16:30 |
ПРОТОКОЛ внесення змін.docx | |
27 січня 2022 16:30 |
ВИМОГИ в новій редакції.docx | |
27 січня 2022 16:30 |
Оголошення в новій редакції.docx | |
26 січня 2022 14:02 |
ПРОТОКОЛ внесення змін до оголошення та вимог.docx | |
24 січня 2022 16:35 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
27 січня 2022 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 січня 2022 16:30 |
ПРОТОКОЛ внесення змін.docx
|
||||||
27 січня 2022 16:30 |
ВИМОГИ в новій редакції.docx
|
||||||
27 січня 2022 16:30 |
Оголошення в новій редакції.docx
|
||||||
26 січня 2022 14:02 |
ПРОТОКОЛ внесення змін до оголошення та вимог.docx
|
||||||
24 січня 2022 16:35 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка про склад працівників
Дата подання: 25 січня 2022 16:32
Дата відповіді: 26 січня 2022 14:49
В переліку документів пропозиції Учасника треба надати скан копії трудових книжок спеціалістів, залучених до виконання робіт. Чи потрібно надати переклад трудових кніжок на українську мову?
Відповідь: Замовником у Додатку №2 у пункті 2.Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено , що учасником у складі документації надається :
- Довідка в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, кваліфікації, досвіду роботи спеціалістів згідно форми Додатку №5.
Учасник у складі пропозиції обов’язково повинен надати копії документів:
- чинного допуску на право роботи підвищеної небезпеки (з електробезпеки), що підтверджують відповідними посвідченнями, не нижче:
IV - особа, відповідальна за організацію робіт з ремонту ліфтів;
III - електромеханіки, які здійснюють ремонт ліфтів);
- копію наказу про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві та копію документа, що підтверджує проходження навчання та перевірку знань з охорони праці за відповідним напрямком.
Для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надаються сканкопії трудових книжок, трудових та/або цивільно-правових договорів (тощо) залучених до виконання робіт спеціалістів, вказаних в довідці, учасник на Власний розсуд обирає та надає на розгляд Замовнику, ті документи , які є на підприємстві. Також зазначаємо та звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
- Довідка в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, кваліфікації, досвіду роботи спеціалістів згідно форми Додатку №5.
Учасник у складі пропозиції обов’язково повинен надати копії документів:
- чинного допуску на право роботи підвищеної небезпеки (з електробезпеки), що підтверджують відповідними посвідченнями, не нижче:
IV - особа, відповідальна за організацію робіт з ремонту ліфтів;
III - електромеханіки, які здійснюють ремонт ліфтів);
- копію наказу про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві та копію документа, що підтверджує проходження навчання та перевірку знань з охорони праці за відповідним напрямком.
Для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надаються сканкопії трудових книжок, трудових та/або цивільно-правових договорів (тощо) залучених до виконання робіт спеціалістів, вказаних в довідці, учасник на Власний розсуд обирає та надає на розгляд Замовнику, ті документи , які є на підприємстві. Також зазначаємо та звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Стосовно копії паспорта представника Учасника закупівлі
Дата подання: 26 січня 2022 09:10
Дата відповіді: 26 січня 2022 14:49
Які саме сторінки паспорта уповноваженої особи необхідно надати для підтвердження повноважень посадової особи або представника Учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції
Відповідь: На розгляд Замовнику надаються заповнені сторінки паспорта, а саме:перша та друга сторінка.
Про підтвердження навчання та перевірку знань працівників Учасника закупівлі
Дата подання: 26 січня 2022 09:41
Дата відповіді: 26 січня 2022 14:49
В Додатку №2 п.2 вказано про надання підтвердження навчання та перевірку знань з охорони праці. Які документи необхідно надати (журнал протоколів, чи самі протоколи)? За якій рік треба надати документи?
Відповідь: У Додатку №2 у пункті 2 чітко прописано Замовником, що у складі документації надається: - копія наказу про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві та копію документа, що підтверджує проходження навчання та перевірку знань з охорони праці за відповідним напрямком.
Сканкопії трудових книжок
Дата подання: 27 січня 2022 12:35
Дата відповіді: 27 січня 2022 16:37
Просимо Вас внести зміни в п.2 Додатка №2 тендерної документації шляхом виключення слів "трудових книжок" та заміни його на наказ по підприємству про прийняття на роботу та довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Звертаємо Вашу увагу на тендерну закупівлю UA-2017-05-12-000685-b.
Відповідь: Замовник врахував Ваші зауваження та внес зміни до Додатку №2
Трудові книжки сумісників
Дата подання: 27 січня 2022 14:35
Дата відповіді: 27 січня 2022 16:38
Які документи надавати на зовнішнього сумісника, якщо його трудова книжка ведеться за основним місцем роботи?
Відповідь: Замовник не встановлював дану вимогу у своїй докуметації.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 27 січня 2022 15:10
Дата відповіді: 27 січня 2022 16:38
Згідно п. 2 Додатку 2 необхідно подати Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, кваліфікації, досвіду роботи спеціалістів згідно форми Додатку №5.
В той же же час в Розділі IV. Інструкція з підготовки пропозиції зазначено , що «Від форм довідок/листів тощо наведених замовником у документації, учасники не повинні відступати.»
Просимо виправити невідповідність у Тендерній документації.
А також пояснити як заповнити показник Таблиці «Досвід роботи за спеціальністю, років» за формою 2 якщо, в таблиці немає колонки з ПІБ. Це середній за фахом чи сумарний стаж усіх працівників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник самостійно та на власний розсуд заповнює Додаток №5, за навединими формами.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП БМР "Міськліфт" #30375290 |
Очікує рішення |
690 300,46
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 15:05
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 лютого 2022 15:22 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи: - Службову фінансового управління №102 від 10 лютого 2022 року, щодо необхідності проведення аналізу ефективного та раціонального використання коштів управлінням з метою проведення своєчасних розрахунків з ПРАТ « Бердянське підприємством теплових мереж» за надану послугу з постачання теплової енергії для потреб населення та забезпечення підприємством сплати за спожитий природний газ, та службову в.о. начальника управління Кузнецова О.М. №211 від 10 лютого 2022 року, щодо перерозподілу коштів (асигнувань) з Програми капітального ремонту ліфтів багатоквартирних житлових будинків м. Бердянськ на 2022 рік (за об’єктом: «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації ) в багатоквартирному житловому будинку вул. Італійська, 69/22 (ОСББ «Італійський квартал») в м. Бердянськ» на Програму відшкодування ПрАТ «Бердянське підприємство теплових мереж» різниці в тарифах на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення на 2021-2022 роки. ВИРІШИЛА: 1. На підставі п.2 п.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити спрощену закупівлю зареєстровану в електронній системі за номером UA-2022-01-24-002892-a «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку по вул. Італійська, 69/22 (ОСББ «Італійський квартал») в м. Бердянськ», ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація», з наступної підстави: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. 2.Оприлюднити рішення про відміну спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку по вул. Італійська, 69/22 (ОСББ «Італійський квартал») в м. Бердянськ», очікувана вартість закупівлі - 784516,00 грн., в електронній системі закупівель відповідно до п.2 п.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
11 лютого 2022 15:22
|
Електронний підпис |
11 лютого 2022 15:20
|
протокол |