Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання заявлених робіт/експлуатації устаткування, машин та механізмів підвищеної небезпеки
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2022-01-24-000966-c ef2cdc5d02334350bd0553bbd8bcbbb0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старостенко Олена Віталіївна

+380444253216 y2@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Старостенко Олена Віталіївна
+380444253216
y2@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2022 12:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір тендерного забезпечення: 3% очікуваної вартості закупівлі та складає 2700 грн (дві тисячі сімсот грн. 00 коп.). Умови надання тендерного забезпечення: Учасник під час подання пропозиції надає забезпечення пропозиції у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (КЕП банку) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю процедуру закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути протягом строку дії пропозиції. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вищезазначеним вимогам), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Замовник: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» Код ЄДРПОУ: 39609111. Юридична та фактична адреса:04071, м. Київ, вул. Хорива, 36; Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Рахунок у форматі IBAN: UA363052990000026000025006253 Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання заявлених робіт/експлуатації устаткування, машин та механізмів підвищеної небезпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Оболонська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71317200-5 — Послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату: 100% (післяплата) вартості в п. 4.2 цього Договору за надані послуги протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту надання послуг та виставлення рахунку; Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір тендерного забезпечення: 3% очікуваної вартості закупівлі та складає 2700 грн (дві тисячі сімсот грн. 00 коп.). Умови надання тендерного забезпечення: Учасник під час подання пропозиції надає забезпечення пропозиції у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (КЕП банку) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю процедуру закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути протягом строку дії пропозиції. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вищезазначеним вимогам), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Замовник: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» Код ЄДРПОУ: 39609111. Юридична та фактична адреса:04071, м. Київ, вул. Хорива, 36; Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Рахунок у форматі IBAN: UA363052990000026000025006253 Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 2700 UAH
24 січня 2022 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 12:54
Оголошення дозвіл та висновок.pdf
24 січня 2022 12:54
Проект договору.docx
24 січня 2022 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 12:54
Оголошення дозвіл та висновок.pdf
24 січня 2022 11:23
Оголошення дозвіл та висновок.pdf
24 січня 2022 12:54
Проект договору.docx
24 січня 2022 11:23
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТСЕРВІСЕКСПЕРТ" 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 лютого 2022 14:55
Електронний підпис
01 лютого 2022 14:53
Довідка структура.pdf
01 лютого 2022 14:53
Цінова.jpg
01 лютого 2022 14:53
Довідка про податкову.pdf
01 лютого 2022 14:53
Протокол №9 від 15.09.pdf
01 лютого 2022 14:53
Проект договору (1).pdf
01 лютого 2022 14:53
ДЕ Експертиза.pdf
01 лютого 2022 14:53
Dovidka_22005578260860644901.pdf
01 лютого 2022 14:53
Банкрутство.pdf
01 лютого 2022 14:53
Перелік документів.pdf
01 лютого 2022 14:53
Лист-згода.jpg
01 лютого 2022 14:53
Паспорт Чайка І.В..pdf
01 лютого 2022 14:53
Dovidka_22005578260860644901.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТСЕРВІСЕКСПЕРТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТСЕРВІСЕКСПЕРТ"
#42823131
Переможець 85 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 14:12

Документи

04 лютого 2022 14:12
Електронний підпис
04 лютого 2022 14:12
SCAN0012.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТСЕРВІСЕКСПЕРТ"
#42823131
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2022 14:12
Електронний підпис
04 лютого 2022 14:12
SCAN0012.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 10:51
Договір укладений
15 лютого 2022 10:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання заявлених робіт/експлуатації устаткування, машин та механізмів підвищеної небезпеки 1 лот 85 000,00
UAH з ПДВ