Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 09:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2022 11:03 |
Очікувана вартість: | 6 287 244,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 436,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 31 436,00 грн (тридцять одна тисяча чотириста тридцять шість гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - код за ЄДРПОУ 40506248 - місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. - банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 778201720344231053100095804 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 31436 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 09:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 09:13 |
Тендерна документація.doc | |
24 січня 2022 09:13 |
Додаток 7.8. - Технічна специфікація.xls | |
24 січня 2022 09:13 |
Додаток 7.7. - Технічна специфікація.xls | |
24 січня 2022 09:13 |
Додаток 7.6. - Технічна специфікація.xls | |
24 січня 2022 09:13 |
Додаток 7.5. - Технічна специфікація.xls | |
24 січня 2022 09:13 |
Додаток 7.4. - Технічна специфікація.xls | |
24 січня 2022 09:13 |
Додаток 7.3. - Технічна специфікація.xls | |
24 січня 2022 09:12 |
Додаток 7.2. - Технічна специфікація.xls | |
24 січня 2022 09:12 |
Додаток 7.1. - Технічна специфікація.xls | |
24 січня 2022 09:12 |
Додаток 6 - Зедений кошторисний розрахунок.xls | |
24 січня 2022 09:12 |
Додаток 4 - Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-15-000004 ● b045e37ba1934f06be13b5ac90264860
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2022 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2022 №4-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання доручення Держаудитслужби від 11.04.2022 №003100-18/2714-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.04.2022 №4-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-01-24-000806-b 24.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-02 11:00:21
запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт їдальні, санвузлів, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Алтайська, буд. 4 а» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-24-000806-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи укладено Замовником із переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» Договір підряду по предмету «Капітальний ремонт їдальні, санвузлів, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Алтайська, буд. 4 а» (повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження (у разі укладення Договору підряду надати скан-копію договору).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до опублікованого висновку ДАСУ уповноваженою особою прийнято рішення про скасування закупівлі внаслідок дії непереборної сили, відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону.
2022-05-11 12:52:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
-
2022-05-12 09:44:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" |
6 134 362,57
UAH з ПДВ
|
6 102 926,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУРКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА " |
6 287 244,00
UAH з ПДВ
|
6 287 244,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" #43286650 |
Переможець |
6 102 926,35
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 15:07
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 06 травня 2022 19:01 |
Кінець періоду оскарження: | 17 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 06 травня 2022 19:01 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
06 травня 2022 19:01
|
Електронний підпис |
06 травня 2022 18:59
|
відміна торгів.doc |