Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01991820 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13 |
Контактна особа: |
Лариса Лобащук +380971517692 lobachyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2022 17:06 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 11:30 |
Очікувана вартість: | 2 137 926,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 689,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Обсяги закупівель можуть бути зменшені в залежності від виділених бюджетних асигнувань.
Реагент «M-53D Diluent» 20л
Реагент «M-53D Diluent» 1л
Реагент «M-53 LEO (I) Lyse» 1л
Реагент «M-53 LEO (II) Lyse» 400мл
Реагент «M-53 Cleanser» 1л
Реагент «M-30P Probe Сleanser» 17мл х12 флаконів/упаковка
Контрольний матеріал CBC-5DMR 1 x 3.0 мл, норма
Реагент "M-6 DR DILUENT" 20 л
Реагент "M-6 LD Lyse" 1л
Реагент "M-6 LN Lyse" 1л
Реагент "M-6 LH Lyse" 1л
Реагент "M-6 FD Dye" 1 х 48мл
Реагент "M-6 FN Dye" 1 х 48мл
Контрольний матеріал СВС-ХЕ 1х4,5мл, норма
Реагент «M-30P Probe Сleanser» 17мл 1 флакон
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 17:05 |
Тендерна документація ЛЗР 15.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000020 ● b3dc5c580987482296c9ca625744d0ce
- Статус: вирішено ● Дата: 03 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2022
№ 11-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.06.2022 № 11-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2022-01-21-016382-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-21 20:15:56
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Лікарські засоби» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2022-01-21-016382-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Чому здійснено поділ предмету закупівлі на частини та в подальшому придбано протягом січня-березня 2022 року лікарські засоби (код за ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція) загальною сумою очікуваної вартості 12 557 187,58 грн. (оголошення про здійснення процедур закупівель відкритих торгів за ID: UA-2022-01-19-010685-a, UA-2022-01-13-006437-a, UA-2022-01-11-006362-a, UA-2022-02-16-007438-b, UA-2022-02-14-014690-b, UA-2022-02-09-008627-b, UA-2022-01-21-016382-b, UA-2022-01-21-015263-b, UA-2022-01-05-004650-c), без проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою, та укладено договори про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг без проведення вказаної процедури?
Слід зазначити, що відповідно до частини 10 статті 3 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини 3 статті 10 цього Закону.
Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 10 Закону, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, у строки встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5 150 000 євро.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-24 14:10:33
Відповідь на запитання щодо моніторингу закупівлі Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (15) UA-2022-01-21-016382-b
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості проводилось замовником на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не публікувалось замовником на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), оскільки для проведення закупівлі Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (15) UA-2022-01-21-016382-b бюджетні призначення не виділялись.
2. Закупівля Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (15) UA-2022-01-21-016382-b проводилась з метою забезпечення проведення досліджень аналізів крові клінічним відділом клініко-діагностичної лабораторії замовника на автоматичних аналізаторах крові. Очікувана вартість закупівлі - 2 137 926 грн. Закупівля проведена за процедурою відкриті торги, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-28 18:03:14
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Лікарські засоби» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2022-01-21-016382-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації, документів).
Так, відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Проведеним аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Вами проведено процедури закупівель відкриті торги за одним кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (оголошення про здійснення процедур закупівель відкритих торгів за ID: UA-2022-01-19-010685-a, UA-2022-01-13-006437-a, UA-2022-01-11-006362-a, UA-2022-02-16-007438-b, UA-2022-02-14-014690-b, UA-2022-02-09-008627-b, UA-2022-01-21-016382-b, UA-2022-01-21-015263-b, UA-2022-01-05-004650-c) загальною очікуваною вартістю 12 557 187,58 гривень.
У зв’язку з вищевикладеним постало питання, чому у 2022 році не проведено процедуру закупівель ВІДКРИТІ ТОРГИ З ПУБЛІКАЦІЄЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ по предмету «Лікарські засоби» (в тому числі закупівля лікарських засобів, яку здійснено за оголошенням ID: UA-2022-01-21-016382-b), враховуючи той факт, що сума очікуваної вартості за вказаними вище процедурами закупівель відкритих торгів по одному коду державного класифікатора перевищувала вартісну межу очікуваної вартості для товарів за якої в обов’язковому випадку проводиться процедура закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою (133 тис. євро)?
Разом з тим, прошу надати копії документів (у разі їх наявності), які підтверджують наявність підстав, що обумовлюють поділ предмета закупівлі лікарські засоби на процедури закупівель відкриті торги без проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
У разі не надання вище вказаних документів, прошу надати пояснення щодо їх відсутності.
Пояснення з документальним підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-01 15:56:38
Відповідь на звернення
Правові та економічні засади здійснення публічних закупівель в Україні визначає Закон України “Про публічні закупівлі”. Сфера застосування Закону України “Про публічні закупівлі” встановлена статтею 3 Закону. Виходячи зі змісту частини першої статті 3 Закону сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорією замовника.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Водночас частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені.
Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків.
Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно Законом України “Про публічні закупівлі” і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 11:28:51
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 3
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Лікарські засоби» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-016382-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних документів:
- які підтверджують появу необхідності у закупівлі товарів за вище вказаною процедурою закупівель (додаткова закупівля, виділення додаткових коштів, перерозподіл зекономлених коштів, тощо);
- які підтверджують наявність фінансування закупівлі лікарських засобів (кошториси, розрахунки до кошторисів, зміни до кошторисів, тощо).
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 16:38:29
Відповідь на звернення
Закупівля Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (15) UA-2022-01-21-016382-b проводилась з метою забезпечення річної потреби проведення досліджень аналізів крові клінічним відділом клініко-діагностичної лабораторії замовника на автоматичних аналізаторах крові.
Закупівля фінансувалась за рахунок коштів, отриманих від НСЗУ за Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій (відповідно до плану з джерела фінансування «Інше» ( «Кошти НСЗУ»)).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу закупівлі Договір № 136 від 21.02.2022 розірвано.
2022-07-19 11:47:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону України "Про публічні закупівлі".)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону України "Про публічні закупівлі".) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Порушення усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю № 136 від 21.02.2022.
2022-07-19 17:51:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" |
2 135 986,43
UAH з ПДВ
|
2 135 986,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Клименко Роман Олександрович |
2 137 741,71
UAH з ПДВ
|
2 137 741,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" #42820893 |
Переможець |
2 135 986,43
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2022 11:44
|
ДУ Хлр.pdf | укладений |
19 липня 2022 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 10:11
|
Договір № 136.pdf | укладений |
21 лютого 2022 10:11
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
591 991,41
UAH (в тому числі ПДВ 38 728,41 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу закупівлі |