Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8)
Очікувана вартість
594 180,00 UAH
UA-2022-01-21-015939-b ee0444a056c44228a4141e7f69c3e738
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Радченко

+380554976300 24752466@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей № 6 Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24752466
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua/
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, б. 263
Контактна особа: Олена Радченко
+380554976300
24752466@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Проведені раніше закупівлі послуг з організації харчування учнів (код ДК 021:2015: 55510000-8- Послуги їдалень) на суму 594 180,00 грн. UA-2021-12-16-003394-c та UA-2022-01-04-001140-c не відбулись, у зв’язку із відсутністю учасників. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.1 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 16:41
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, місто Нова Каховка, проспект Дніпровський,263 (шкільна їдальня)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником протягом 20 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

21 січня 2022 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 16:38
протокол.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДПОСЛУГИ"
#37920647
Переможець 594 180,00
UAH
21 січня 2022 16:41

Документи

21 січня 2022 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 16:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДПОСЛУГИ"
#37920647
594 180,00
UAH
Документи

Документи

21 січня 2022 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 09:09
Специфікація.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 09:05
ДУ №1.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 09:05
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:52
Додаток 1.pdf укладений
01 лютого 2022 08:50
Додаток 2.pdf укладений
01 лютого 2022 08:50
Договір 2-22у.pdf укладений
01 лютого 2022 08:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) 1 послуга 586 980,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень Замовнику на здійснення видатків по оплаті послуг за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) у обсязі меншому, ніж передбачено Річним планом закупівель на 2022 рік, за взаємною згодою, Сторони домовились зменшити суму Договору №2/22у від 01.02.2022 р. (далі - Договір) на 150960,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 2/22у
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) 1 послуга 586 980,00
UAH