Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2022-01-21-013403-b 17fffaf94e064d948bede78f66251e34
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Лисенко

+380523571173 yudzhiniyal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Олександрійської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 03197813
Вебсайт: http://olex.kr-admin.gov.ua/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=category&id=391:%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96&Itemid=289
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Анатолія Кохана, 14
Контактна особа: Євгенія Лисенко
+380523571173
yudzhiniyal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підстава застосування процедури закупівлі в одного учасника: відповідно до статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Розпорядженням Кабінету Міністрів України „Про національного оператора поштового зв’язку” № 10-р від 10.01.2002 виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта", правонаступником якого є ПАТ «Укрпошта» (у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року № 728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», Наказу Мінінфраструктури України від 11.11.2015 р. № 465 Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта) реорганізовано «01» березня 2017 р. шляхом перетворення в Публічне акціонерне товариство «Укрпошта», та з урахуванням того факту, що відповідно до Статуту Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» останнє є правонаступником УДППЗ «Укрпошта») далі в АТ «Укрпошта» Згідно з частиною 2 пункту 7 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 270 від 05.03.2009 оператори поштового зв'язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв'язку, що надаються об'єктами поштового зв'язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. АТ «Укрпошта» має своїх понад 12 тис. об’єктів поштового зв’язку: поштамти, поштові відділення, пересувні, сезонні та острівні відділення поштового зв’язку по всій Україні, включаючи села та селища. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (єдиний можливий продавець – природний монополіст АТ «Укрпошта» ), відповідно до ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 15:20
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Анатолія Кохана, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє станом на момент надання таких послуг, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 6 до Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2022 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 15:17
Наказ.pdf
21 січня 2022 15:17
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
Переможець 2 500 000,00
UAH
21 січня 2022 15:20

Документи

21 січня 2022 15:20
Електронний підпис
21 січня 2022 15:19
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
2 500 000,00
UAH
Документи

Документи

21 січня 2022 15:20
Електронний підпис
21 січня 2022 15:19
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 08:52
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 11:42
ДУ10.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 11:41
Дод6.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 10:45
ДУ9.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 10:43
Дод6ду9.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 09:59
Дод6ДУ8.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 09:57
ДУ8.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2022 11:39
ДУ7.pdf зміни до договору
05 грудня 2022 11:36
Дод6.pdf зміни до договору
05 грудня 2022 11:36
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 16:00
ДУ6.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 15:53
Дод6.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2022 11:36
ДУ 5.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 11:33
Дод 6 ДУ5.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 11:33
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 14:32
Дод6.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 14:30
ДУ4.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
09 травня 2022 10:07
ДУ3.pdf зміни до договору
09 травня 2022 10:05
Дод 6.pdf зміни до договору
09 травня 2022 10:05
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2022 10:15
ДУ 2.pdf зміни до договору
20 квітня 2022 10:13
Дод 6 ДУ2.pdf зміни до договору
20 квітня 2022 10:13
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2022 11:16
Дод6.pdf зміни до договору
22 березня 2022 11:06
ДУ1.pdf зміни до договору
22 березня 2022 11:06
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 10:28
ДогУкрпошта№16від03.02.22.pdf укладений
07 лютого 2022 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 22 березня 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1327000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 19 березня 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1324798,00 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 05 травня 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1 325 049,00 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 03 серпня 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1 331 349,00 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 04 листопада 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1 332 449,00 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 29 листопада 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1 187 368,10 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 05 грудня 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1 196 768,10 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 07 грудня 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1 196 968,10 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 15 грудня 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1 197 048,10 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 26 грудня 2022 року бюджетні зобов"язання складають 1 196 883,02 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 196 164,29
UAH