Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8
Очікувана вартість
938 640,00 UAH
UA-2022-01-21-010341-b e95797675d7d44e2af52a7cffe305f30
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Бабенко

+380953630568 24755430@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24755430
Вебсайт: http://schoolnknvk2.at.ua/
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вул. Історична, 9
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Бабенко
+380953630568
24755430@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури*
1. Найменування замовника: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради
2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24755430
4. Місцезнаходження замовника: вул. Історична, 9, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900
5. Вид предмета закупівлі: Послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 : 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8).
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8.
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Довженка, буд. 3, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900; вул. Історична, буд. 9, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900 (відповідно до документації).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року.
10. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДПОСЛУГИ".
11. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, з яким (якими) проведено переговори: 37920647.
12. Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Затишна,будинок 7/3, телефони +380508881279, +380554948092.
13. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 938 640,00 грн. (дев’ятсот тридцять вісім тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.) без ПДВ.
14. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: Застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
15. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-15-022178-c про проведення відкритих торгів для потреб Ліцею №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради на 2022 рік на закупівлю: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) оприлюднено «15» грудня 2021 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій «30» грудня 2021 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Ліцею №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради необхідність здійснення закупівлі: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) залишилася і рішенням тендерного комітету «04» січня 2022 року було оголошено повторно процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-04-000668-c. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій «19» січня 2022 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій (учасників аукціону) та автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі товару: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) в Ліцеї №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради залишилася та є необхідною для забезпечення потреб закладу. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2022 рік в частині обрання процедури ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8) та Учасник підтвердив відповідність вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації, надав підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» й підтвердив можливість надання послуг на умовах та у строки, передбачені умовами закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель Ліцею №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради на 2022 рік;
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-15-022178-c.
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2021-12-15-022178-c.
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-04-000668-c.
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2022-01-04-000668-c.
_______________________ * Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю сформовано у відповідності до вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 14:00
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 9, вул. Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником протягом 20 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

21 січня 2022 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 13:57
протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДПОСЛУГИ"
#37920647
Переможець 938 640,00
UAH
21 січня 2022 14:00

Документи

21 січня 2022 14:00
Електронний підпис
21 січня 2022 13:59
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 14:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДПОСЛУГИ"
#37920647
938 640,00
UAH
Документи

Документи

21 січня 2022 14:00
Електронний підпис
21 січня 2022 13:59
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 23:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2022 22:53
File (4).PDF зміни до договору
17 грудня 2022 22:50
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 13:59
001.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 13:55
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 13:28
Продпослуги.pdf укладений
01 лютого 2022 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з кошторисним призначенням на 2022 рік Сторони дійшли згоди змінити п. 4.1. та викласти у наступній редакції: 4.1. Ціна Договору становить 625 800,00 гривень без ПДВ (шістсот двадцять п’ять тисяч вісімсот гривень 00 коп. ).
Номер договору про закупівлю: 3/22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 581 300,00 грн. (п’ятсот вісімдесят одна тисяча триста гривень 00 коп.) без ПДВ в т.ч. кошти місцевого бюджету – 515 600,00 грн.; кошти спец. фонду – 65700,00 грн. Загальна вартість договору на 2022 рік складає 44500,00 грн. (сорок чотири тисячі п’ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ в т.ч. кошти місцевого бюджету – 40900,00 грн.; кошти спец. фонду – 3600,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 3/22
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 44 500,00
UAH