Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2022-01-21-010043-b 3fc02bf6f04e41fb9c0b65d72d442033
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Чабанюк

+380989634980 uliaarosuk77@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ЕКОЛОГІЧНА ІНСПЕКЦІЯ ПОЛІСЬКОГО ОКРУГУ
Код ЄДРПОУ: 42163803
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Леха Качинського, 12-А
Контактна особа: Юлія Чабанюк
+380989634980
uliaarosuk77@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 23:59
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Леха Качинського, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20(двадцяти) робочих днів з моменту підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг згідно рахунку-фактури. У випадку затримки оплати Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем товарів протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2022 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 13:49
Договір.docx
21 січня 2022 13:49
Оголошення з Додатками до нього.docx
21 січня 2022 13:49
Додаток 6.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій