Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля свіжа для закладів освіти Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015: 15310000 – 4 Картопля та картопляні вироби)
Очікувана вартість
165 100,00 UAH
UA-2022-01-21-006443-b e4a1745f910c4b4d9b44a1a4df47c0bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Зоя

380976225204 fesc_obuhrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43919587
Місцезнаходження: 52030, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Обухівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 35
Контактна особа: Кошель Зоя
380976225204
fesc_obuhrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 165 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15310000-4: Картопля та картопляні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12700 кілограми
Картопля свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15310000-4 — Картопля та картопляні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться за фактично поставлений товар згідно накладних протягом 14 календарних днів шляхом перерахування Замовником на розрахунковий рахунок Постачальника бюджетних коштів в розмірі 100%. Розрахунки здійснюються в національній валюті України в безготівковій формі після отримання товару на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2022 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 11:47
Оголошення спрощ картопля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 160 020,00
UAH з ПДВ
160 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2022 15:12
Електронний підпис
29 січня 2022 15:11
Статут підприємства.pdf
29 січня 2022 15:11
проект договору.pdf
29 січня 2022 15:11
лист щодо статуту.pdf
29 січня 2022 15:11
цінова пропозиція.pdf
29 січня 2022 15:11
Відомості з ЄДР.pdf
29 січня 2022 15:11
Сертифікат ДСТУ 45001.pdf
29 січня 2022 15:11
ІПН директора.pdf
29 січня 2022 15:11
Паспорт директора.pdf
29 січня 2022 15:11
Фінансова звітність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 160 020,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 22:29

Документи

04 лютого 2022 22:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 22:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
160 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2022 22:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2023 11:10
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 11:25
ДУ 4 55 до Дог 55.pdf зміни до договору
27 березня 2023 11:24
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2023 10:18
ДУ 3 55 до Дог 55.pdf зміни до договору
18 січня 2023 10:17
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 14:42
ДУ 2 55 до Дог 55.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 17:30
ДУ1 55 до Дог.55.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 17:26
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 18:50
Договір 55.pdf укладений
09 лютого 2022 18:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картопля свіжа 12700 кілограми 12,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник дійшли згоди зменшити суму договору на 134820,00грн.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ч. 6 статті 41 розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2023р. в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості Договору, а саме до 31.03.2023р. та до повного виконання договірних зобов’язань щодо оплати за поставлений товар.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.6 статті 41 розділу VIIIЗакону України «Про публічні закупівлі» вартість товару за даною Угодою становить 5 040,00грн. (П’ять тисяч сорок гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 840,00 грн. (Вісімсот сорок гривень 00 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі з урахуванням додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картопля свіжа 2000 кілограми 12,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 3 742,20
UAH