Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади
Очікувана вартість
39 550 074,23 UAH
UA-2022-01-21-005772-b c38182e2ab7c447ebafd6c79bf906274
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
12.11.2021 р. Департаментом інфраструктури Сумської міської ради оголошені відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади № UA-2021-11-12-012982-a на очікувану вартість 39 550 074,23 грн. (з ПДВ). Торги відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Повторно, 14.12.2021 р. Департаментом інфраструктури Сумської міської ради оголошені відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади за № UA-2021-12-14-000519-a на очікувану вартість 39 550 074,23 грн. (з ПДВ). Торги відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Документи, які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- інформація оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua/ № UA-2021-11-12-012982-a (Звіт про результати проведення процедури закупівлі).
- інформація оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua/ за № UA-2021-12-14-000519-a (Звіт про результати проведення процедури закупівлі).
- Додаток №1 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 11:32
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

21 січня 2022 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-09-000023 ● f75b9e1037004ffabdabe718aefa30ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2022 21:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.08.2022 №179
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 09.08.2022 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ



Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби

від 09.08.2022 № 179

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2022-01-21-005772-b 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-11 08:53:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Надання послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади, (за кодом CPV за ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-21-005772-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:

1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

2. Чому умови оплати послуг у повідомленні про намір укласти договір відрізняються від умов оплати послуг, зазначених у договорі на надання послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади від 08.02.2022 № 42/1-б ?

3. Чому у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутня інформація щодо місця поставки товарів або місця виконання робіт чи надання послуг?

4. Необхідно надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме Додаток №1 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики), що наведений в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю.

Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-11 11:30:00

Пояснення на запит

У межах проведення моніторингу закупівлі «Надання послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади, (за кодом CPV за ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-21-005772-b) Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради щодо першого питання, викладеного у запиті про надання пояснень повідомляє, що при визначенні очікуваної вартості послуг, які є предметом закупівлі, керувався Листом Мінекономрозвитку щодо розрахунку очікуваної вартості (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019).
Очікувана вартість — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки, із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Потреба в послузі з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади (номенклатура, кількісні та якісні показники) визначалася на підставі аналізу фактичної потреби для забезпечення діяльності Сумської міської територіальної громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2022 рік. Для формування опису послуг були залучені працівники відділу благоустрою Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, які відповідають за повноту надання послуг. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2022 рік.
Щодо другого питання, викладеного у запиті про надання пояснень надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.
Щодо третього питання, викладеного у запиті про надання пояснень.
Торгівельний майданчик E- ТENDER технічно забезпечує оприлюднення інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) у двох випадках: перший – 100 % післяоплата та наявність авансу із зазначенням проценту.
Оскільки авансування послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади Договором №42/1-б від 08.02.2022 р. не передбачено, інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) оприлюднена відповідно до техничних можливостей торгівельного майданчика E- ТENDER та умов Договору №42/1-б, тобто післяоплата послуг без авансу.
Скріншот інтерфейса торгівельного майданчика E- ТENDER публікації умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) додаємо (Додаток №1).
Щодо четвертого питання, викладеного у запиті про надання пояснень.
У повідомленні про намір укласти договір наявна інформація щодо місця надання послуг (Додаток 2).
Щодо п’ятого питання, викладеного у запиті про надання пояснень.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі здійснено Замовником у вигляді документального підтвердження умов застосування, а саме: Звіт про результати проведення закупівлі №UA-2021-11-12-012982-a.pdf, Звіт про результати проведення закупівлі №UA-2021-12-14-000519-a.pdf та Додаток 1.docx у складі документів при публікації оголошення про проведення переговорної процедури 21 січня 2022 р., тобто на момент проведення моніторингу Додаток 1 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики), що наведений в повідомленні про намір укласти договір, наявний в електронній системі закупівель.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-08-22 10:44:30

Щодо роз’яснення змісту висновку від 19.08.2022

Просимо надати роз’яснення змісту висновку від 19.08.2022
про наявність порушення вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо не надання Додатку 1 на підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури при здійсненні моніторингу.
Відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватись, зокрема інформація оприлюднена в електронній системі закупівлі.
При застосуванні переговорної процедури замовником документально підтверджувались умови застосування переговорної процедури: Звіт про результати проведення закупівлі №UA-2021-11-12-012982-a.pdf, Звіт про результати проведення закупівлі №UA-2021-12-14-000519-a.pdf та Додаток 1.docx. (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики). Вказані документи звантажені та оприлюднені в електронній системі при публікації оголошення 21.01.2022 р., про що у поясненні було чітко зазначено. Під час проведення моніторингу перевірялось питання наявності підстав застосування переговорної процедури і у Висновку чітко зазначено, що при перевірці цих питань порушень не виявлено. Просимо надати роз’яснення чому саме дії замовника кваліфікуються як ненадання інформації на запит органу фінансового контролю, зокрема Додатку № 1 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики), якщо у поясненні чітко надано інформацію про наявність Додатку № 1 у загальному доступі, так як останній оприлюднений в електронній системі при публікації оголошення 21.01.2022, тобто орган фінансового контролю мав доступ до цього документу та виходячи з Висновку аналізував зазначені документи: «за результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі - порушень не встановлено»?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконуючи зобов’язання щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, з уповноваженою особою Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради проведено роз’яснювальну роботу, економічне навчання та буде розглянуте питання щодо зниження преміювання.

2022-08-25 09:52:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ЕЗО "Міськсвітло"
#03352461
Переможець 39 550 074,23
UAH з ПДВ
21 січня 2022 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 11:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ЕЗО "Міськсвітло"
#03352461
39 550 074,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2023 14:20
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 10:50
Додаткова угода №9_0001.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 10:50
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2023 11:03
Додаткова угода №7_0001.pdf зміни до договору
02 лютого 2023 11:03
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2023 10:52
Додаткова угода №8_0001.pdf зміни до договору
02 лютого 2023 10:52
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2023 10:16
Додаткова угода №6_0001.pdf зміни до договору
18 січня 2023 10:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:57
Додаткова угода №5_0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:56
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 09:25
Додаткова угода №4_0001.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 09:24
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2022 16:34
Додаткова угода №3_0001.pdf зміни до договору
19 жовтня 2022 16:34
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 14:40
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 14:38
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 14:29
Договір №42-1-б_0001.pdf укладений
09 лютого 2022 14:28
Додаток №1_0001.pdf укладений
09 лютого 2022 14:28
Додаток №3_0001.pdf укладений
09 лютого 2022 14:28
Додаток №2_0001.pdf укладений
09 лютого 2022 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", обсягі закупівлі зменшені на 30 992 463 грн. 03 коп. з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 42/1-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу послуг.
Номер договору про закупівлю: 42/1-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із фактичним наданням послуг за договором, сума договору зменшена на 15,46 грн.
Номер договору про закупівлю: 42/1-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 42/1-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на 2023 р. Сума договору збільшена на 833 784 грн. 49 коп.
Номер договору про закупівлю: 42/1-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із продовженням дії договору на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, сума Договору №42/1-б збільшена на 760 120,15 грн.
Номер договору про закупівлю: 42/1-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін надання послуг за Договором продовжений до 28.02.2023.
Номер договору про закупівлю: 42/1-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 94 943,03 грн.
Номер договору про закупівлю: 42/1-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 9 470 449,85
UAH (в тому числі ПДВ 1 578 408,31 UAH)