Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Торф’яні брикети та торфокрихта для установ та закладів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради Волинської області на 2022 рік – ДК:021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Торф’яні брикети та торфокрихта для установ та закладів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради Волинської області на 2022 рік – ДК:021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Торф’яні брикети та торфокрихта для установ та закладів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради Волинської області на 2022 рік – ДК:021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Очікувана вартість
7 720 000,00 UAH
UA-2022-01-21-003634-a ● c9b2794d8be4464081e531116317f5e8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44104446 |
Місцезнаходження: | 44601, Україна , Волинська область обл., смт Маневичі, вул. Незалежності, 19 |
Контактна особа: |
Неделюк Олександр Анатолійович +380989443141 tenderman2021@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education, Youth and Sports of Manevychi Village Council |
National ID: | 44104446 |
Contact point: |
+380989443141 tenderman2021@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 21:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2022 15:46 |
Очікувана вартість: | 7 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 21 січня 2022 21:41 |
Enquiries until: | 16 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 720 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Scope of the procurement
ДК:021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
ДК:021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3593 т
Торфʼяні брикети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44601, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, вул. Горького, 4 (заклади та установи освіти Маневицької селищної ради)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Торфʼяні брикети
CPV: 09110000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
75 т
Торфокрихта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44601, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, вул. Горького, 4 (заклади та установи освіти Маневицької селищної ради)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Торфокрихта
CPV: 09110000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2022 18:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2022 18:09 |
ТД титулка.pdf | |
18 лютого 2022 18:09 |
Перелік змін.docx | |
18 лютого 2022 18:09 |
Додаток 3. Ст.16 зі змінами 2.docx | |
18 лютого 2022 18:09 |
Додаток 2. Технічні якісні та кількісні характеристики зі змінами.docx | |
18 лютого 2022 18:09 |
Додаток 5. Місце поставки брикетів на 2022 рік-Маневицька селищна рада.docx | |
18 лютого 2022 18:09 |
Додаток 6. Проект договору зі змінами 2.docx | |
18 лютого 2022 18:09 |
Оголошення зі змінами.pdf | |
18 лютого 2022 18:09 |
announcement with changes.pdf | |
18 лютого 2022 18:09 |
ТЕНДЕРНА документація зі змінами.docx | |
14 лютого 2022 22:22 |
Рішення про внесення змін та їх перелік.pdf | |
21 січня 2022 21:41 |
Додаток 4. Ст.17.docx | |
21 січня 2022 21:41 |
Додаток 1. Форма - Цінова пропозція.docx | |
21 січня 2022 21:41 |
Додаток 7. Лист-згода на обробку персональних даних.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо гарантійного листа
Дата подання: 09 лютого 2022 08:41
Дата відповіді: 10 лютого 2022 18:34
Вимогою тендерної документації щодо надання листа торфовидобувного підприємства та/або виробника брикетів торф’яних про гарантію відвантаження вказаної у пропозиції кількості торфобрикету учаснику закупівлі ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі" так як обмежуєте коло потенційних учасників! Тому просимо внести зміни в цій частині! У разі не внесення змін залишаємо за собою право оскаржувати дану вимогу у АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля твердого палива у такій великій кількості проводиться для забезпечення 38 закладів та установ освіти Маневицької селищної ради. Важливим фактором є постачання товару без затримок, оскільки відсутність твердого палива в зимовий період через можливих недобросовісних постачальників (або інших факторів) неминуче призведе до призупинення діяльності закладів освіти та освітнього процесу учнів громади на невизначений термін.
Встановлення Замовником вимоги надання гарантійних листів від виробників не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Замовником не визначено надання товарів від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати товари, що закуповуються від будь яких виробників аналогічного товару і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист. Крім того прошу зазначити, що у тендерній документації присутня альтернатива, зокрема у випадку, якщо учасник має в наявності весь необхідний обсяг брикетів торфових, визначений цією документацією, учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність таких брикетів торфових (копія господарського договору, згідно якого було поставлено брикети торфові для такого учасника, або інший правовстановлюючий документ, що підтверджує законні підстави набуття права власності на такі товар, копія накладної про відвантаження брикетів торфових на користь учасника (або акту приймання-передачі торфових брикетів, чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу товару у власність учасника в обсязі не менше ніж кількість, що закуповується по цих торгах)
Також прошу врахувати, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Встановлення Замовником вимоги надання гарантійних листів від виробників не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Замовником не визначено надання товарів від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати товари, що закуповуються від будь яких виробників аналогічного товару і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист. Крім того прошу зазначити, що у тендерній документації присутня альтернатива, зокрема у випадку, якщо учасник має в наявності весь необхідний обсяг брикетів торфових, визначений цією документацією, учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність таких брикетів торфових (копія господарського договору, згідно якого було поставлено брикети торфові для такого учасника, або інший правовстановлюючий документ, що підтверджує законні підстави набуття права власності на такі товар, копія накладної про відвантаження брикетів торфових на користь учасника (або акту приймання-передачі торфових брикетів, чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу товару у власність учасника в обсязі не менше ніж кількість, що закуповується по цих торгах)
Також прошу врахувати, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо наявності ваг та складу на території Маневицької селищної радиї
Дата подання: 09 лютого 2022 08:51
Дата відповіді: 10 лютого 2022 19:03
Вимоги тендерної документації щодо обов’язковрої наявність в учасника можливості забезпечити при поставці брикетів торф’яних його зважування на території Маневицької селищної ради Волинської області на сертифікованих автовагах та наявності в учасника складських приміщень на території Маневицької селищної ради Волинської області обмежують коло потенційних учасників та згідно Закону україни "Про публічні закупівлі" є дискримінаційними! Тому просимо внести зміни в цій частині! У разі не внесення змін залишаємо за собою право оскаржувати дану вимогу у АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше клопотання, повідомляємо, що відповідно до тендерної документації, доставка товару здійснюється вантажним транспортом постачальника у 38 закладів та установ освіти Маневицької селищної ради, оплата за який буде проводитись відповідно до ваги відвантаженого товару. Визначення ваги партії поставки та відповідно суми, яка має бути оплачена за поставлений товар не є можливим без попереднього зважування вантажного автомобіля без товару та з товаром. Замовник не має змоги організувати зважування кожної партії поставленого товару.
Крім того в тендерній документації вказано декілька альтернатив доказу кількості відвантаженого товару, зокрема «Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці брикетів торф’яних його зважування на території Маневицької селищної ради Волинської області на сертифікованих автовагах (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені або мобільні автоваги, та/або право їх оренди та/або копія договору про надання послуг по зважуванню та таруванню автомашин. До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання тендерної пропозиції.)
Вищевказана вимога встановлена замовником відповідно до ч.1 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Також відповідно до абзацу 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на підтвердження вищевказаної умови дозволяється в тому числі залучення спроможності інших субʼєктів господарювання.
Враховуючи вищевказане, Замовником залишається вимога щодо зважування кожної партії товару постачальником на території Маневицької ТГ в присутності представника Замовника.
Розглянувши Ваше звернення щодо наявності в постачальника складських приміщень на території Маневицької територіальної громади, повідомляємо, що дана вимога не є визначальною при поставці товару, та найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію з видаленням вищевказаної вимоги.
Крім того в тендерній документації вказано декілька альтернатив доказу кількості відвантаженого товару, зокрема «Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці брикетів торф’яних його зважування на території Маневицької селищної ради Волинської області на сертифікованих автовагах (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені або мобільні автоваги, та/або право їх оренди та/або копія договору про надання послуг по зважуванню та таруванню автомашин. До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання тендерної пропозиції.)
Вищевказана вимога встановлена замовником відповідно до ч.1 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Також відповідно до абзацу 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на підтвердження вищевказаної умови дозволяється в тому числі залучення спроможності інших субʼєктів господарювання.
Враховуючи вищевказане, Замовником залишається вимога щодо зважування кожної партії товару постачальником на території Маневицької ТГ в присутності представника Замовника.
Розглянувши Ваше звернення щодо наявності в постачальника складських приміщень на території Маневицької територіальної громади, повідомляємо, що дана вимога не є визначальною при поставці товару, та найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію з видаленням вищевказаної вимоги.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44104446 |
Місцезнаходження: | 44601, Україна, Волинська область обл., смт Маневичі, вул. Незалежності, 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Державне підприємство "Волиньторф" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНТРЕЙД-Д» | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство "Волиньторф" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНТРЕЙД-Д» | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 березня 2022 15:36 |
Кінець періоду оскарження: | 28 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 17 березня 2022 15:36 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | враховуючи обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, незворотні та обʼєктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0/7.1, а саме військова агресія Російськох Федерації проти України, що стала підставою для введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», а також продовження воєнного стану на 30 діб, враховуючи, що у звʼязку з захистом даних, що знаходяться у відкритих реєстрах, зокрема Міністерства Юстицій, доступ до них є обмеженим, що унеможливлює перевірку документів учасників та/або переможців закупівлі, що знаходяться у відкритих реєстрах, та унеможливлює виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» |
Документи:
17 березня 2022 15:36
|
Електронний підпис |
17 березня 2022 15:35
|
Протокол |