Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
18 883,92 UAH
UA-2022-01-21-003629-a 56a2ddfc92aa4f2187cd1ef4bad691ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Ірина Сергіївна

+380688233166 zdnza15@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15
Код ЄДРПОУ: 22061509
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Старочуднівська, будинок 4-а
Контактна особа: Хоменко Ірина Сергіївна
+380688233166
zdnza15@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 21:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 18 883,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 кг
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Старочуднівська, будинок 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
248 кг
Огірки солені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Старочуднівська, будинок 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2022 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 21:29
Оголошення СЗ оброблені овочі --15.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат 18 883,92
UAH з ПДВ
18 883,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2022 16:06
Електронний підпис
31 січня 2022 16:02
Статут завірений.pdf
31 січня 2022 16:02
Довідка - витрати.pdf
31 січня 2022 16:02
Договір дератизація.pdf
31 січня 2022 16:02
Лист виробника.pdf
31 січня 2022 16:02
Договір дезінфекція.pdf
31 січня 2022 16:02
Технічне завдання.pdf
31 січня 2022 16:02
Проект договору.pdf
31 січня 2022 16:02
Довідка ст. 17 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
#01733288
Переможець 18 883,92
UAH з ПДВ
02 лютого 2022 14:47

Документи

02 лютого 2022 14:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2022 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
#01733288
18 883,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2022 14:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 16:54
Електронний підпис укладений
23 листопада 2022 12:54
доодаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 12:53
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 21:46
Договір 15 22 ККОС.pdf укладений
17 лютого 2022 21:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15/22 ККОС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 529,24
UAH (в тому числі ПДВ 421,54 UAH)