Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics ), Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Carbamazepine (ДК 021:2015 33661300 - 4 Antiepileptics), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Antiepileptics), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Antiepileptics), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Antiepileptics), Risperidone (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Risperidone (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Clozapine (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Amitriptyline (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Clomipramine (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Fluphenazine (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Fluoxetine (ДК 021:2015 33661500-6 Psycholeptics), Lamotrigine (ДК 021:2015 33661300 - 4 Antiepileptics), Lamotrigine (ДК 021:2015 33661300 - 4 Antiepileptics), Phenytoin (ДК 021:2015 33661300 - 4 Antiepileptics).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01982264 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька область обл., місто Вінниця, вул. Пирогова, 109 |
Контактна особа: |
Москаленко Олена Леонідівна +380432507909 vokpl.zakupivli3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal nonprofit enterprise "Vinnytsia Regional Clinical Psycho-neurological hospital named after.Academician O.I.Yushchenko of Vinnytsia Regional Council" |
National ID: | 01982264 |
Contact point: |
+380432507909 vokpl.zakupivli3@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2022 12:56 |
Початок аукціону: | 09 березня 2022 12:18 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 21 січня 2022 12:51 |
Enquiries until: | 14 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 лютого 2022 12:56 |
Information
Estimated total value: | 2 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 12:52 |
Договір (проект) Дод _4.docx | |
21 січня 2022 12:52 |
Медико-технічні вимоги (Дод __1-3).docx | |
21 січня 2022 12:52 |
Тендерна документація (Ліки психіатрія).docx | |
21 січня 2022 12:52 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-17-000032 ● fdf660c173594f0896773ffeecb1df75
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2022 21:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2022 № 35-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.10.2022 № 35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2022-01-21-002015-c 21.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-18 10:33:17
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6: Фармацевтична продукція (Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Carbamazepine (ДК 021:2015 33661300-4 Протиепілептичні засоби), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Протиепілептичні засоби), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Протиепілептичні засоби), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Протиепілептичні засоби), Risperidone (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Risperidone (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Clozapine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Amitriptyline (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Clomipramine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Fluphenazine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Fluoxetine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Lamotrigine (ДК 021:2015 33661300 - 4 Протиепілептичні засоби), Lamotrigine (ДК 021:2015 33661300 - 4 Протиепілептичні засоби), Phenytoin (ДК 021:2015 33661300 - 4 Протиепілептичні засоби))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 10:54:18
Відповідь на запит
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, надаємо наступні пояснення:
Замовником, під час формування тендерної документації на закупівлю за номером UA-2022-01-21-002015-c, підготовлено детальний опис технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі, який викладено у інформації про Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації), враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (зі змінами). Під час визначення вимог, щодо підтвердження якості лікарських засобів, враховувались вимоги Закону України «Про лікарські засоби» зі змінами та доповненнями. Препарати лікарські повинні бути належним чином зареєстровані в Україні, у передбаченому законодавством порядку, та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію препаратів лікарських: Реєстраційне посвідчення на лікарський засіб МОЗ України або свідоцтво про державну реєстрацію; Сертифікат якості та/або паспорт якості виробника; Інструкція для медичного застосування препарату. Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалась із залученням Головної медичної сестри закладу, що відповідає за організацію та контроль за забезпеченням установи лікарськими засобами для надання кваліфікованої профільної медичної допомоги.
Обґрунтування/визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось згідно даних Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, враховуючи вимоги: наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", Постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» та Постанови КМУ № 426 від 03.04.2019 р. «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти» на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, гранична постачальницько-збутова надбавка не перевищує 10%, яка нараховується до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів. Також, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено аналіз завершених успішних торгів по закупівлі аналогічної продукції. Зазначена інформація міститься у відкритому доступі, в системі ектронних закупівель ProZorro.
Вказана інформація розміщена на вебсайті КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім.акад.О.І.Ющенка Вінницької обласної Ради» за посиланням:
https://vopnl.vn.ua/cat?c=30, де в розділі «Січень 2022» знаходиться документ з назвою «Медико-технічні вимоги Лікарські засоби для психіатрії. Код за ДК 021:2015 33600000-6».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6: Фармацевтична продукція» (Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Chlorpromazine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Carbamazepine (ДК 021:2015 33661300-4 Протиепілептичні засоби), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Протиепілептичні засоби), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Протиепілептичні засоби), Valproic acid (ДК 021:2015 33661300-4 Протиепілептичні засоби), Risperidone (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Risperidone (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Clozapine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Haloperidol (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Amitriptyline (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Clomipramine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Fluphenazine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Fluoxetine (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Lamotrigine (ДК 021:2015 33661300 - 4 Протиепілептичні засоби), Lamotrigine (ДК 021:2015 33661300 - 4 Протиепілептичні засоби), Phenytoin (ДК 021:2015 33661300 - 4 Протиепілептичні засоби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-21-002015-c ), в електронній системі було оприлюднено висновок про результати де зазначено про встановлення порушення вимог ч. 2 ст.21 Закону, в частині не розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації англійською мовою, передбаченої пп. 3, 5 та 7 частини другої ст. 21 Закону. З огляду на встановлені порушення та на відсутність механізму їх усунення, керуючись ст.5,10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, подати через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття заходів. Проаналізувавши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2022-10-17-000032), проведено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: внесено зміни в форму оголошення на проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, в частині зазначення англійською мовою інформації про: - кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; - умови оплати.
2022-11-10 10:16:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону в частині не розміщення англійською мовою інформації, передбаченої пунктами 3, 5 та 7 частини другої статті 21 Закону, в оголошенні про проведення відкритих торгів.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01982264 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна, Вінницька область обл., місто Вінниця, вул. Пирогова, 109 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДА СІГНА ТЕРНОПІЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "СТМ-Фарм" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
2 066 345,16
UAH з ПДВ
|
2 066 345,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДА СІГНА ТЕРНОПІЛЬ" |
2 451 853,20
UAH з ПДВ
|
2 451 853,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Переможець |
2 066 345,16
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 16:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2022 15:45
|
Договір 99.pdf | укладений |
21 березня 2022 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна загальної суми Договору у зв'язку із коливанням ціни (зменшення ціни) окремого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |