Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доставки та виплати державних соціальних допомог за переліком виплат (КПКВК 2501030; КПКВК 2501130; ПКВК 2501230; КПКВКМБ 0813171), виплата яких передбачена ПКМУ від 16.12.2020 від 21.10.1995 № 848, від 17.04.2019 № 373 за бюджетні кошти на підставі відомостей та формами В1-М та разовими дорученнями за формами В2-М та В3-М)
Очікувана вартість
299 734,13 UAH
UA-2022-01-20-012561-b fa54088fd26a455cad3422653c197eb7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Федорцова

+380663724319 prozorro26000411@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26000411
Вебсайт: https://dszn-dz.at.ua
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Євгена Седнєва, буд. 1
Контактна особа: Юлія Федорцова
+380663724319
prozorro26000411@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Законів України, постанов Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів, що регулюють питання з доставки та виплати державних соціальних допомог за переліком виплат (КПКВК 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення»; КПКВК 2501130 «Заходи із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення»; КПКВК 2501230 «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»; КПКВКМБ 0813171 «Компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування»), здійснюється органами соціального захисту через державні підприємства зв'язку за місцем проживання одержувача або через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку за вибором одержувача. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 року, встановлено, що для задоволення державних потреб, національний оператор поштового зв’язку на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, допомог, субсидій надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002р. № 10-р на АТ «Укрпошта» покладено виконання функцій національного оператора поштового зв’язку України. Інструкція про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку України затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерство праці та соціальної політики України від 28 квітня № 464/156, Порядок виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України організаціями, що здійснюють їх виплату і доставку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги» (зі змінами)Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (зі змінами), Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» (зі змінами), Інструкція, Положення, Порядок та інші нормативно-правові документи регулюють надання послуг. Згідно з Інструкцією, виплата допомоги проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об'єднаннями зв'язку та узгоджуються з органами праці та соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують органи праці та соціального захисту населення. Оскільки частина мешканців виявили бажання отримувати у 2021 році послуги з доставки та виплати державних соціальних допомог (КПКВК 2501030; КПКВК 2501130; КПКВК 2501230; КПКВКМБ 0813171), через державні підприємства зв'язку, що прямо передбачено чинними нормативно-правовими актами України з даного питання, в Управлінні соціального захисту населення Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області, виникла потреба у закупівлі поштових послуг з доставки та виплати державних соціальних допомог. Неукладання або несвоєчасне укладання договору з АТ «Укрпошта» на закупівлю поштових послуг (код за ДК 021:2015 – 64110000-0 Поштові послуги) призведе до припинення своєчасного отримання послуг з доставки та виплати державних соціальних допомог (КПКВК 2501030; КПКВК 2501130; КПКВК 2501230; КПКВКМБ 0813171) мешканцями міста Торецьк, які виявили бажання отримувати їх не через банківські установи, та відповідно до порушення конституційного права громадян на соціальний захист. Відповідно до підпункту 2 частини 2 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин. Зважаючи на вищевикладене, керуючись вимогами Закону України про «Публічні закупівлі» та враховуючи відсутність конкуренції, наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі, передбаченої пп. 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлю поштових послуг з доставки та виплати державних соціальних допомог (КПКВК 2501030; КПКВК 2501130; КПКВК 2501230; КПКВКМБ 0813171) (код за ДК 021:2015 – 64110000-0 Поштові послуги) доцільно провести за переговорною процедурою закупівлі, та за результатами процедури укласти договір з АТ «Укрпошта» в особі Донецької дирекції АТ «Укрпошта»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
КПКВК 2501030 «Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
КПКВК 2501130 «Заходи із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
КПКВК 2501230 «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
КПКВКМБ 0813171 «Компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1. Замовник здійснює оплату за надані Послуги за Відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє станом на момент надання таких послуг, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 6 до Договору. При цьому у реквізиті «Призначення платежу» платіжного доручення Замовник зобов’язаний зазначати «Перерахування поштового збору» з зазначенням виду Грошової допомоги та виплатного періоду. 2. Оплата послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу здійснюється Замовником не пізніше дати надання Форми 103-1 та приймання Виконавцем від Замовника внутрішнього поштового переказу (надалі – Плата за послуги з пересилання). Плата за послуги з пересилання обчислюється за тарифами Виконавця, діючими на момент надання Замовником Форми 103-1, які опубліковані на веб-сайті Виконавця, що розміщений за посиланням https://www.ukrposhta.ua/ua (далі - Веб-сайт Виконавця). Сума внутрішніх поштових переказів та Плата за послуги з пересилання, перераховуються Замовником з поточного рахунку № UA738201720343160008000021833 платіжним дорученням на поточний рахунок Виконавця № UA103351060000000260012001675. При цьому у реквізиті «Призначення платежу» платіжного доручення Замовник зобов’язаний зазначати номер Форми 103-1, номер і дату Договору. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2022 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОНЕЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22020055
Переможець 299 734,13
UAH
20 січня 2022 16:43

Документи

20 січня 2022 16:43
Електронний підпис
20 січня 2022 16:42
намір, 20.01.22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2022 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОНЕЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22020055
299 734,13
UAH
Документи

Документи

20 січня 2022 16:43
Електронний підпис
20 січня 2022 16:42
намір, 20.01.22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 16:43
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 15:13
дод.угода № 2 до Договору 100222_603_111.004.004 від 10.02.2022.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 15:09
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 16:27
Дод.угода №1 від 13.10.22 до Договору №10222-603_111.004.004.pdf зміни до договору
28 жовтня 2022 16:23
Дод.угода №1 від 13.10.22 до Договору №10222-603_111.004.004.pdf зміни до договору
28 жовтня 2022 15:47
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 14:10
Договір №100222-603_111.004.004 від 10.02.2022.pdf укладений
10 лютого 2022 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити ціну договору на 6,18 грн. (шість грн. 18 коп.) та викласти п. 4.1 Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 299 727,95 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч сімсот двадцять сім грн. 95 коп.) без ПДВ. Постачання Послуг та послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу звільнене від оподаткування ПДВ згідно з п. 197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України.»
Номер договору про закупівлю: 100222-603/111.004.004
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити ціну договору на 80683,41 грн. (вісімдесят тисяч шістсот вісімдесят три грн. 41 коп.) та викласти п. 4.1 Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 219 044,54 грн. (двісті дев’ятнадцять тисяч сорок чотири грн. 54 коп.) без ПДВ. Постачання Послуг та послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу звільнене від оподаткування ПДВ згідно з п. 197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України.»
Номер договору про закупівлю: 100222-603/111.004.004
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 190 801,89
UAH