Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

перевірка газосигналізаторів на спрацьовування звукової, світлової сигналізації і клапана відсікача в гуртожитках Одеської державної академії будівництва та архітектури
Очікувана вартість
32 004,00 UAH
UA-2022-01-20-010725-b bee300479f734d8ca194e45f48f5a676
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Подгородецька

+380487298639 sdo@ogasa.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Код ЄДРПОУ: 02071033
Вебсайт: http://www.ogasa.org.ua/
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4
Контактна особа: Світлана Подгородецька
+380487298639
sdo@ogasa.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2022 10:00
Очікувана вартість: 32 004,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Технічні характеристики предмета закупівлі завантажені окремим файлом (технічні вимоги до предмета закупівлі).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
перевірка газосигналізаторів на спрацьовування звукової, світлової сигналізації і клапана відсікача в гуртожитках Одеської державної академії будівництва та архітектури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 4, вул. Дігтярна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник щомісячно перераховує Виконавцеві на розрахунковий рахунок суму, згідно Акта приймання наданих послуг (приймання виконаних робіт) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання його Сторонами. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Юженергоавтоматика 32 000,00
UAH з ПДВ
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2022 10:04
Електронний підпис
26 січня 2022 14:52
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Юженергоавтоматика

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Юженергоавтоматика
#30248658
Переможець 32 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 14:12

Документи

07 лютого 2022 14:12
Електронний підпис
07 лютого 2022 14:10
протокол_3_07.02.2022.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Юженергоавтоматика
#30248658
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2022 14:12
Електронний підпис
07 лютого 2022 14:10
протокол_3_07.02.2022.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 12:57
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 14:32
ДУ 2 від 27.09.2022.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2022 15:31
ДУ 1 від 25.02.2022.pdf зміни до договору
28 лютого 2022 15:28
Електронний підпис укладений
28 лютого 2022 15:10
Д 1008 від 25.02.2022.pdf укладений
28 лютого 2022 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), керуючись ч.5 п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами), Сторони за взаємною згодою домовились зменшити загальну суму по Договору, внести зміни до п. 3.2. та 3.3 розділу «3. ТЕРМІНИ І ПОРЯДОКРОЗРАХУНКІВ» та викласти його в наступній редакції: «3.2. Вартість дорученого Виконавцю технічного обслуговування за даним Договором складає 28 200 грн. 00 коп. (Двадцять вісім тисяч двісті гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 4700,00 грн.. 3.3. Замовник щомісячно перераховує Виконавцю на розрахунковий рахунок 2640 грн. 00 коп. (Дві тисячі шістсот сорок гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 440,00 грн., а у лютому 2022 р – 1800 грн. 00 коп. (Одна тисяча вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 300,00 грн., згідно Акта приймання наданих послуг (приймання виконаних робіт) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання його Сторонами.» 2. Внести зміни до договірної ціни до Договору 3. Внести зміни до Кошторису
Номер договору про закупівлю: 1008
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зi зменшенням обсягу закутвлі Сторони за взаемною згодою домовились зменшити загальну суму по Договору, та викласти п.3.2 в наступит редакції: «3.2. Вартість дорученого Виконавцю технічного обслуговування за даним Договором складае 17 000 грн. 00 коп. (Сімнадцять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 2833,33 грн.»
Номер договору про закупівлю: 1008
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 780,08
UAH (в тому числі ПДВ 2 463,34 UAH)