Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Капуста свіжа; Морква; Цибуля; Буряк червоний; Яблука; Банани; Апельсини; Груша)
Очікувана вартість
231 100,00 UAH
UA-2022-01-20-007738-b ● 1cd0f3f76b90443281c3b3822ebc2784
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44059357 |
Місцезнаходження: | 19402, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, місто Корсунь-Шевченківський, вул.Шевченка, будинок 43/1 |
Контактна особа: |
Аліна Анатоліївна Коцеб +380473520153 alina435@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 231 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 311,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради.
2. Категорія замовника органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44059357.
4. Місцезнаходження замовника: 19402, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд. 43/1.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Коцеб Аліна Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради, телефон +3800473520153, e-mail: korsun_osvita@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Капуста свіжа; Морква; Цибуля; Буряк червоний; Яблука; Банани; Апельсини; Груша.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Капуста свіжа - ДК 021:2015: код 03221410-3 «Капуста качанна»; Морква - ДК 021:2015: код 03221112-4 «Морква»; Цибуля - ДК 021:2015: код 03221113-1 «Цибуля»; Буряк червоний - ДК 021:2015: код 03221111-7 «Буряк»; Яблука - ДК 021:2015: код 03222321-9 «Яблука»; Банани - ДК 021:2015: код 03222111-4 «Банани»; Апельсини - ДК 021:2015: код 03222220-1 «Апельсини»; Груша - ДК 021:2015: код 03222322-6 «Груші».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Капуста свіжа – 1000 кг., Морква – 1200 кг., Цибуля - 1200 кг., Буряк червоний - 1400 кг., Яблука - 2500 кг., Банани - 2000 кг., Апельсини - 800 кг., Груші – 400 кг.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно до тендерної документації.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 231 100,00 грн. (двісті тридцять одна тисяча сто грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 311,00 грн. (дві тисячі триста одинадцять грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» лютого 2022 року.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Одночасно такі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, потребують перекладу українською мовою. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради.
2. Категорія замовника органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44059357.
4. Місцезнаходження замовника: 19402, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд. 43/1.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Коцеб Аліна Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради, телефон +3800473520153, e-mail: korsun_osvita@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Капуста свіжа; Морква; Цибуля; Буряк червоний; Яблука; Банани; Апельсини; Груша.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Капуста свіжа - ДК 021:2015: код 03221410-3 «Капуста качанна»; Морква - ДК 021:2015: код 03221112-4 «Морква»; Цибуля - ДК 021:2015: код 03221113-1 «Цибуля»; Буряк червоний - ДК 021:2015: код 03221111-7 «Буряк»; Яблука - ДК 021:2015: код 03222321-9 «Яблука»; Банани - ДК 021:2015: код 03222111-4 «Банани»; Апельсини - ДК 021:2015: код 03222220-1 «Апельсини»; Груша - ДК 021:2015: код 03222322-6 «Груші».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Капуста свіжа – 1000 кг., Морква – 1200 кг., Цибуля - 1200 кг., Буряк червоний - 1400 кг., Яблука - 2500 кг., Банани - 2000 кг., Апельсини - 800 кг., Груші – 400 кг.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно до тендерної документації.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 231 100,00 грн. (двісті тридцять одна тисяча сто грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 311,00 грн. (дві тисячі триста одинадцять грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» лютого 2022 року.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Одночасно такі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, потребують перекладу українською мовою. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1200 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
1200 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
1400 кілограм
Буряк червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
2500 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
2000 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
800 кілограм
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
400 кілограм
Груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222322-6 — Груші
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 12:47 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ (нова редакція) зі змінами 03.02.2022.doc | |
03 лютого 2022 12:47 |
ТД_ДОДАТОК_3 (нова редакція) зі змінами 03.02.2022.docx | |
03 лютого 2022 12:47 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв зі змінами 03.02.2022.doc | |
03 лютого 2022 12:47 |
перелiк_змiн_03.02.2022.docx | |
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_3.docx | |
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_5 .doc | |
20 січня 2022 14:27 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc | |
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_1 .doc | |
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx |
03 лютого 2022 12:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2022 12:47 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ (нова редакція) зі змінами 03.02.2022.doc
|
|||
03 лютого 2022 12:47 |
ТД_ДОДАТОК_3 (нова редакція) зі змінами 03.02.2022.docx
|
|||
03 лютого 2022 12:47 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв зі змінами 03.02.2022.doc
|
|||
03 лютого 2022 12:47 |
перелiк_змiн_03.02.2022.docx
|
|||
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_3.docx
|
|||
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_5 .doc
|
|||
20 січня 2022 14:27 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
|
|||
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc
|
|||
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_1 .doc
|
|||
20 січня 2022 14:27 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Семененко Микола Петрович |
215 780,00
UAH з ПДВ
|
215 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
11 лютого 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій